12 Dec Driebergen

Mooie toertocht in het verschiet of zojuist gereden? Deel je bevindingen hier.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
PsychoPeter
12 Dec Driebergen

Bericht door PsychoPeter » di dec 07, 2004 10:40 pm

Hehe, Zondag weer driebergen eindelijk zit de 75 Km er bij,....dacht dat "ie nooit zou komen :D :D
Altijd maar die kleine ritjes van een km of 50 is toch niets, ben je net warm,..over ;D

Lekkerlekker.

Pino

Re:12 Dec Driebergen

Bericht door Pino » wo dec 08, 2004 9:16 am

Driebergen dient geboycott te worden.
Slechte organisatie, verkeerde deelnemers, slechte parcoursen.

Zat andere mogelijkheden.

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » wo dec 08, 2004 7:39 pm

Het parcours was laatst anders erg lekker, veel bagger en idd fout volk zonder helm.

Fantastisch om volle bak een bagger afdalinkje te pakken TEGEN DE RICHTING IN !

75km driebergen staat hooguit tegen 1,5x Schoorl......................

Wijven rondje :)

E

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » wo dec 08, 2004 7:50 pm

Pino schreef:

plus veel te veel deelnemers die de paden vernachelen... kolere! ik dacht dat die bosarbeiders sporen maakten, tot ik getuige was van pakweg 1 1/2 maand gelee een groep mongolen van de 3bergse toerclub....

TBB

PsychoPeter

Bericht door PsychoPeter » do dec 09, 2004 11:34 pm

BOMBPROOF erik schreef: Het parcours was laatst anders erg lekker, veel bagger en idd fout volk zonder helm.

Fantastisch om volle bak een bagger afdalinkje te pakken TEGEN DE RICHTING IN !

75km driebergen staat hooguit tegen 1,5x Schoorl......................

Wijven rondje :)

E
Natuurlijk is geen enkele veldtocht met elkaar te vergelijken, zo vond ik de 70 Km van de Rips wel leuk omdat het redelijk veel single track was, maar de 55 Km van Nijverdal voelde ongeveer net zo zwaar als die 70 van de Rips.
Over het algemeen is mijn indruk dat de meeste veldritten "wijven rondjes" zijn.
Er zou ook een regel moeten komen dat een veldrit NOOIT meer dan 10% asfalt/boerenpaden mag bevatten en anders NIET meer in de lijsten als zodanig mogen worden opgenomen, ik heb wel veldritten 2 keer gereden omdat het mij anders niets deed.
Maar voor de leukste veldritten zal je het toch in Nijverdal/Holten of in Limburg moeten zoeken de rest stelt volgens mij geen reet voor, en anders naar de Ardennen of Duitsland ;D
De zwarte route in Nijverdal (Giant) is nog steeds mijn favoriet, als je die een paar keer achter elkaar pak voel je tenminste wat, sommige stukken lijken net tankgraven :D ;D
En ik heb het liefste dat het de nacht voor de tocht flink geplenst heeft,.....lekker "boer harmsen" door de bagger dan voel ik het kind in mij boven komen ;D ;D ;D ;D

PsychoPeter

Bericht door PsychoPeter » do dec 09, 2004 11:47 pm

Tall Boy Bram schreef:
[
Pino schreef:

plus veel te veel deelnemers die de paden vernachelen... kolere! ik dacht dat die bosarbeiders sporen maakten, tot ik getuige was van pakweg 1 1/2 maand gelee een groep mongolen van de 3bergse toerclub....

TBB

Dat soort klojo"s zal je altijd overal tegenkomen, maar ik ben het hierin niet met jou eens, over het algemeen gedragen de rijders zich toch wel zoals je mag verwachten.
"Skidders" heb ik ook een bloedhekel aan maar ja wat doe je er aan?, het zijn nou eenmaal mongolen.
En als het leden van een club zijn, gewoon melding van maken bij die club.

Veldritten zijn oorspronkelijk door wielrenners in het leven geroepen destijds om de winter door te kunnen komen,.....De meeste wielrenners haal je er ook meteen uit,..totaal geen MTB techniek die gassies,...wat er ook gebeurd STIJF in het zadel blijven zitten al zitten er nog zoveel drops in ;D ;D ;D
Hoogst vermakelijk om te zien (Stuiter,stuiter,...boink,....legge) ;D ;D ;D ;D

Pino

Bericht door Pino » vr dec 10, 2004 10:50 am

Asociaal gedrag kan misschien het beste bij de sponsor gemeld worden.
Signalement van fietser en fiets onthouden, belletje naar de sponsor: "Weet U dat die en die zich met Uw naam op z"n shirt misdraagt?, niet zo"n beste reclame".

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo dec 19, 2004 6:52 pm

Ik ben lid van de 3bergse toerclub (vanaf 1 januari niet meer, ze zoeken het maar uit ;D) en ik vind de toertochten van hun nou niet echt bijzonder. Vroeger ging de tocht nogal eens door de zandafgraving met een paar vette klimmen maar dat mag tegenwoordig niet meer. Er is geen zak meer aan behalve een paar mini singletrackjes in 3bergen zelf. En het volk tja je moet er maar mee leren leven he.

Pogo
Contacteer:

Bericht door Pogo » vr jan 21, 2005 5:36 pm

Ook eens een tochtje meegefietst daar vorig jaar, kostte 3,5 pleuro.
Dan denk je daar krijg ik ook wel wat voor, ja een hoop verharde paden en een bekertje ranja want sportdrank was "t echt niet :?
Koppelen ze daar een "grote" naam aan zoals Merida om volk te lokken!!!!
Da"s echt 1 malig geweest, in Bels krijg je voor dat geld koeken,(Ja meerdere) soep, sportdrank, div. fruit en hulp mocht het nodig zijn.
Een 2de bekertje ranja zat er in 3bergen niet eens in, LOSERS daar.

Zo dat lucht op, Pogo ;D

Plaats reactie