Maar heb maar besloten om het project af te blazen. Omdat ik liever spullen koop voor mijn goede fiets. En het geld ook voor andere dingen kan gebruiken.
Dus vandaar dat ik de volgende dingen te koop aanbied.
Louise Schijfremmen
VERKOCHT
Manitou Mars Super 2001/2002
VERKOCHT
XT V-brakes

Setje oud model V-brakes.
Ziet er goed uit en werkt prima. Ik doe ze weg omdat ik een setje XTR heb aangeschaft.
Helemaal compleet op de kabels na.
Vraagprijs: € 50,-
Lx Voor derailleur
VERKOCHT
LX achter derailleur
VERKOCHT
Wielen
VERKOCHT
Michelin Wildgripper XL s

Setje banden. Michelin Wildgripper XL s.
Zitten er een paar honderd km op. Ik doe ze weg omdat ik op me nieuwe fiets zwarte banden wilde. En deze had ik een maand vantevoren gekocht. En ik monteer ze verder toch niet meer.
Het profiel is nog goed en van de ene band zijn de sprietjes die er op zaten net weg. De aanhechting punten zitten er nog wel. Bij de andere band zijn die aanhechtings punten net weg gelseten.
Maar dus gegarandeerd nog vele kilometers rijplezier.
Maat: 26 x 1,95 (47 / 559)
Vraagprijs: € 15,- Voor beide banden
Fi"zi:k Nisene zadel

zadeltje is wel grbruikt en heeft de volgende kleuren. De bovenkant is groen (ondertussen wel een stuk odnkerder door gebruik) De rest is zwart dus de lederen zijstukjes en de scuff guards.
Achter aan de resterkant zit een klein sneetje maar in de tijd dat iker nog meer heb gereden is deze niet verder gescheurd.
sneetje is ongeveer 1 cm lang en staat zo"n 2 mm open in het midden.
Ik heb dit zadeltje te koop omdat ik een nieuwe B1 team zadel heb gekocht. Voor de rest zit er een titanium rail op.
Vraagprijs: €10,-
Heb je vragn of interesse mail me dan ff:
hendriks_marvin@hotmail.com