AAAUUUWWW!!!!

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

msxx
Contacteer:
Re:AAAUUUWWW!!!!

Bericht door msxx » zo okt 17, 2004 9:34 pm

Zane! schreef:
damn, ik loop nu 1.5 week rond met een onderhuidse kneuzing (nooit eerder van gehoord btw...) op mn scheenbeen... erg irritant vooralsnog..

sterkte aan de brekers

zane

daar heb ik een week of zes mee gelopen, na ontstekingsremmers gekregen te hebben was t snel weg..

was bij mij overigens een bloeduitstorting onder mijn botvlies (knie)

Zand er over

Bericht door Zand er over » wo nov 24, 2004 11:32 pm

Ik heb bij een val partij mijn sleutel been niet gebroken maar het is wel los gebroken uit het borst been. Ik heb er niet zo veel last van alleen dan dat ie er soms weer uit schiet.... das altijd wat minder.

Mr trek

Bericht door Mr trek » za nov 27, 2004 8:11 pm

Lees het verhaaltje van Mr trek eens!Terug van weggeweest!!!!!!! Ben je er nog goed van af gekomen! maar kan wel heel pijnlijk zijn mijn fietsmaat weet er ook alles van ! sterkte ermee ! de mazzel ;)!

P0rnkinG

Bericht door P0rnkinG » di nov 30, 2004 2:08 pm

mijn sleutelbeen is alweer gereviseerd :P
hij steekt niet meer zoveel uit als voorheen.
dus ik ken weer biken ;D

brute_agrarier

Bericht door brute_agrarier » di nov 30, 2004 6:19 pm

Je kan ook gewoon je knie breken en dan echt lang uitgeschakeld zijn.... Wedstrijdje wie het langste hersteltijd heeft?

Dirt4breakfast

Bericht door Dirt4breakfast » di jun 14, 2005 10:50 pm

weer ff een oud topic ophalen :)

de langste hersteltijd? wat dacht je van 6 jaar? in 99 een "vrij pittig ongelukje"* gehad, vorige week besloten om langzaamaan het biken weer eens op te gaan bouwen....

*=op een mooi verhard afdalinkje van een % of 15 in de alpen met 70 kilometertjes per uur naar beneden razen, een niet al te overzichtelijke bocht iets te wijd nemen en je fiets met eerder genoemde snelheid in de grille van een rangerover planten die (met caravan) en ongeveer gelijke snelheid de berg op kwam... resultaat: 3 dagen later wakker worden in een ziekenhuis (en als eerste vragen of je fiets nog heel is ;D). met een kapotte knie...

dubbelop
Contacteer:

Bericht door dubbelop » vr jul 08, 2005 2:41 pm

Dirt4breakfast schreef:

*=op een mooi verhard afdalinkje van een % of 15 in de alpen met 70 kilometertjes per uur naar beneden razen, een niet al te overzichtelijke bocht iets te wijd nemen en je fiets met eerder genoemde snelheid in de grille van een rangerover planten die (met caravan) en ongeveer gelijke snelheid de berg op kwam... resultaat: 3 dagen later wakker worden in een ziekenhuis (en als eerste vragen of je fiets nog heel is ;D). met een kapotte knie...

Yikes! :P :-[ :- :"( :-X

Ik vraag me af wie er meer geschrokken is: jij of de inzittenden van die Range Rover toen die opeens een fietser recht op zich af zagen komen .....

Hoe dan ook: succes met fietsen en .... kijk uit voor grote terreinwagens ;)

Plaats reactie