Dit is de mijne. Een Epic Marathon 2004 ;D
Moderators:JJ, Beheerders
;D ;D ;D ;D ;DBOSS schreef: Waarom zou je in vredesnaam op een Specialized gaan rijden als er Rockies bestaan :-*
megatron schreef:
Dual controls rocks! Althans voor mij. IK was er binnen 5 minuten al aan gewend. Overigens is rapid fire ook prima. Dual control staat lekker opgeruimd op je stuur. Ik vind alleen de constructie van de XT dual control hendels wat lang, Wellicht eens vervangen voor een XTR setje.
Wat ik absoluut mooier vind bij RM is de lak. Als mijn Specialized zo"n lak zou hebben was het helemaal 100% goed. Voor het overige vind ik de RM over het algemeen, en over alle modellen gezien, prijs/kwalitatief wat minder dan een Specialized, wat overigens niets af doet aan het feit dat de RM een erg mooie bike is. Je moet alleen wat meer euri"s meenemen. ;D
megatron schreef:
Je kan de Specialized s-works (topmodel) niet vergelijken met Element 70. Neem dan de Element TeamSC (ook topmodel)
rene schreef:
Hoef je iig niet bang te zijn dat die gejat wordt . . . Damn. Onderhoud, wa"s da"? :-X
MavErik schreef:
[rene schreef:
Hoef je iig niet bang te zijn dat die gejat wordt . . . Damn. Onderhoud, wa"s da"? :-X
Je hebt gelijk, ik moet mijn ketting weer eens smeren![]()