Dirt-online.nl
Moderator:Beheerders
-
Is het normaal dat je bij Dirt-Online.nl geen reactie krijg op je emails, ik heb er nu al 2 gestuurd
en krijg geen reactie over een remote lockoutkit voor m"n Fox achterdemper!!!
Eerste mail was een paar maanden terug de andere een maand
Dat noem ik nou echt slecht, op zijn minst een reactie!!!!
Sebastiaan
en krijg geen reactie over een remote lockoutkit voor m"n Fox achterdemper!!!
Eerste mail was een paar maanden terug de andere een maand
Dat noem ik nou echt slecht, op zijn minst een reactie!!!!
Sebastiaan
-
Re:Dirt-online.nl
we ( dirt-online) verhuizen binnenkort van serverprovider om dit te ondervangen.
je kan het anders ook via msn proberen ( dirt_online@msn.com)
mvg Emiel
mvg Emiel
ahh weer lekker gaan zeiken over dirt-online, het is al weer ff geleden
........pervert schreef:
we ( dirt-online) verhuizen binnenkort van serverprovider om dit te ondervangen.
mvg Emiel
Dan is het misschien geen slecht idee om een auto-reply op je mailbox te zetten. En eventueel een boodschap op de site. Zo weten de mensen meteen wat er aan de hand is en kan je dergelijke opmerkingen te vermijden ...
-
Heb inmiddels de informatie gekregen van Dirt-Online, topic is klaar, reden is duidelijk!
lijkt me inmiddels wel bekent dat je Emiel gewoon moet bellen....dan heb je gelijk een reactie...(tenzij hij het effe heel druk heeft)
Hoi GTLTS,
Ik heb met hem contact gehad over een frame maar hoor opeens niets meer.
Kan jij zijn nummer ff mailen of kan ik dat ergens vinden?
MvG
LennarT
MvG
LennarT
http://www.dirt-online.nl/L e n n a r T schreef: Hoi GTLTS,
MvG
LennarT
Ok, bedankt voor de info.
LennarT
LennarT
-
geweldig, ben ik een weekendje fietsen worden er gelijk mensen zenuwachtig, lennart check mail ::)
en...hoe was Winterberg?........pervert schreef: geweldig, ben ik een weekendje fietsen worden er gelijk mensen zenuwachtig, lennart check mail ::)
mazzel
Joek
-
ik ben begonnen om een DH"tje te maken in het land van cuijck en het is ziet er goed uit, dan heb ik tenminste iets te doen in de winter.
iemand volgende week willingen?
iemand volgende week willingen?
Weet iemand of er iets is gebeurd met pervert/emiel, heb 11-11 de laatste keer reactie van hem gehad omtrend een deal van een frame.
Ik heb hem meerdere malen gemailt en op zijn gsm gebeld en ge-smst en ook op het nummer van dirt-online maar krijg geen reactie.
Misschien dat hij me in de zeik zit te nemen oid maar heb een deal met hem over een frame, en wil via ebay een zadelpen kopen die om 20.20 afloopt maar ik vraag me dus af of het frame nog wel door gaat....
reactie"s van harte welkom
LennarT
Ik heb hem meerdere malen gemailt en op zijn gsm gebeld en ge-smst en ook op het nummer van dirt-online maar krijg geen reactie.
Misschien dat hij me in de zeik zit te nemen oid maar heb een deal met hem over een frame, en wil via ebay een zadelpen kopen die om 20.20 afloopt maar ik vraag me dus af of het frame nog wel door gaat....
reactie"s van harte welkom
LennarT
Emiel/Pervert,
Zou je aub even contact met me willen opnemen!!! Heb geen zin dat het zo als de vorige keer loopt.
Heb je vandaag weer op je gsm gebeld maar weer geen reactie!!! ik heb een mailtje gestuurd met mijn gsm nummer, zou je daar even op willen bellen!!!
LennarT
Zou je aub even contact met me willen opnemen!!! Heb geen zin dat het zo als de vorige keer loopt.
Heb je vandaag weer op je gsm gebeld maar weer geen reactie!!! ik heb een mailtje gestuurd met mijn gsm nummer, zou je daar even op willen bellen!!!
LennarT
Ik heb een frame van emiel gekocht en heb daar al een zadelpen voor gekocht. Hij had het bewuste frame aan iemand anders verkocht. Nu heeft hij met mij de deal gesloten dat hij hetzelfde frame + balhoofd onder dezelfde voorwaarden zou leveren. Tot op heden heb ik nog steeds niks van hem vernomen, als je een eigen bedrijf hebt dan is dat wel het slechtste wat je kan doen!!! Ik heb hem al 10 keer gebeld, meerdere malen zijn voicemail ingesproken en heel veel emails gestuurd maar dus nog steeds niks!!!
Dus ik zit nu met een nieuwe ritchey wcs zadelpen(31.4 mm) + nieuwe woodman zadelpenklem maar nog geen frame zoals beloofd.
Ik wacht dus nog steeds op zijn reactie en wil gewoon dat frame hebben!!!
Dus als iemand emiel spreekt wijs hem dan even op deze posts.
Hij heeft onlangs wel op een te koop topic gereageerd maar niet op mijne!!!
Hoop wat van hem te horen!!!
LennarT
Dus ik zit nu met een nieuwe ritchey wcs zadelpen(31.4 mm) + nieuwe woodman zadelpenklem maar nog geen frame zoals beloofd.
Ik wacht dus nog steeds op zijn reactie en wil gewoon dat frame hebben!!!
Dus als iemand emiel spreekt wijs hem dan even op deze posts.
Hij heeft onlangs wel op een te koop topic gereageerd maar niet op mijne!!!
Hoop wat van hem te horen!!!
LennarT
Emiel/Pervert,
hoe zit het nou, het begint wel erg lang te duren, communicatie loopt ook nog steeds niet, erg jammer!
Als het zo lang duurt voordat er een bestelling binnen is......
Deal blijft deal! ik blijf wachten maar om elke keer weer op deze manier contact met je opnemen, omdat je zelden of niet op email antwoord, is ook niet echt goed voor jou naam...
LennarT
hoe zit het nou, het begint wel erg lang te duren, communicatie loopt ook nog steeds niet, erg jammer!
Als het zo lang duurt voordat er een bestelling binnen is......

Deal blijft deal! ik blijf wachten maar om elke keer weer op deze manier contact met je opnemen, omdat je zelden of niet op email antwoord, is ook niet echt goed voor jou naam...
LennarT
-
Het frame is nog altijd niet binne, ik ben er vandaag nog geweest, het is nog altijd niet geleverd, kan hij erg weinig aan doen, als t er niet is bij de leverancier, wordt t lastig,
Ok, dan weet ik dat weer, bedankt iig.
Maar als ik daar via email naar vraag dan kan hij daar toch gewoon op reageren..
Bedankt voor de info, volgende keer mail ik jou wel ;D
LennarT
Maar als ik daar via email naar vraag dan kan hij daar toch gewoon op reageren..
Bedankt voor de info, volgende keer mail ik jou wel ;D
LennarT
is het normaal als je velgen besteld ze 3 weken later nog niet binnen zijn
en is het normaal als je dan even belt hoe of wat. lijkt me wel tog dan bel je word je de belofte gemaakt dat je een mailtje krijgt met daarin een pack and trade nummer of iets dergelijke. dit mailtje krijg je dan net zoals de velgen nooit
dan ga je toch maar bellen omdat je gewoon graag je velgen wil hebben. als je blijkbaar het nummer van dirt online belt wordt er gewoon niet opgenomen. behalve vandaag dan kreeg ik dan toch eindelijk iemand aan de telefoon die zou het even navragen aan emiel of ik even geduld had. ik blijf aan de lijn hoor de vrouw het aan emiel vragen en plotseling wordt de verbinding verbroken. naja kan gebeuren dus je belt nog een keer gaat wel over wordt opgenomen en wordt weggedrukt. daarna nog meerdere keren geprobeerd en toen ging de telefoon niet eens meer over.
dit heeft helemaal niks met service en klantvriendelijkheid te maken en is gewoon weg een botte, domme actie. ik ben benieuwd hoe emiel het zelf zou vinden als hij zolang op zijn nieuwe auto of zoiets zou moeten wachten en dan ook zo bot zou worden geholpen. >:(
en is het normaal als je dan even belt hoe of wat. lijkt me wel tog dan bel je word je de belofte gemaakt dat je een mailtje krijgt met daarin een pack and trade nummer of iets dergelijke. dit mailtje krijg je dan net zoals de velgen nooit
dan ga je toch maar bellen omdat je gewoon graag je velgen wil hebben. als je blijkbaar het nummer van dirt online belt wordt er gewoon niet opgenomen. behalve vandaag dan kreeg ik dan toch eindelijk iemand aan de telefoon die zou het even navragen aan emiel of ik even geduld had. ik blijf aan de lijn hoor de vrouw het aan emiel vragen en plotseling wordt de verbinding verbroken. naja kan gebeuren dus je belt nog een keer gaat wel over wordt opgenomen en wordt weggedrukt. daarna nog meerdere keren geprobeerd en toen ging de telefoon niet eens meer over.
dit heeft helemaal niks met service en klantvriendelijkheid te maken en is gewoon weg een botte, domme actie. ik ben benieuwd hoe emiel het zelf zou vinden als hij zolang op zijn nieuwe auto of zoiets zou moeten wachten en dan ook zo bot zou worden geholpen. >:(
-
Ik ben benieuwd hoe zijn vriendjes op het forum dit weer goed gaan praten!!
maar ik denk dat door de vele sneeuwval er ergens een leiding is geknapt en dat daarom
de verbinding werd verbroken, of het was een draagbare huistelefoon die net op was
Ik ken nog iemand die al geruime tijd zit te wachten op spullen!! afspraak is waarschijnlijk geen afspraak!
en het minste wat je kan doen is iemand op de hoogte houden als het allemaal wat langer gaat duren,
dat is een kleine moeite en geeft geen negatieve reacties op dit soort Fora.
Maar op deze manier is het geen serieuze winkel ondanks de mooie lokkertjes op de site (aanbiedingen),
deze persoon gaat duidelijk voor de korte termijn en niet om een goede degelijek zaak op te bouwen!
Sebastaian
maar ik denk dat door de vele sneeuwval er ergens een leiding is geknapt en dat daarom
de verbinding werd verbroken, of het was een draagbare huistelefoon die net op was

Ik ken nog iemand die al geruime tijd zit te wachten op spullen!! afspraak is waarschijnlijk geen afspraak!
en het minste wat je kan doen is iemand op de hoogte houden als het allemaal wat langer gaat duren,
dat is een kleine moeite en geeft geen negatieve reacties op dit soort Fora.
Maar op deze manier is het geen serieuze winkel ondanks de mooie lokkertjes op de site (aanbiedingen),
deze persoon gaat duidelijk voor de korte termijn en niet om een goede degelijek zaak op te bouwen!
Sebastaian
ik snap ook niet dat die mensen dat goedpraten ik bedoel hoezo voor hem opnemen als hij zich niet aan zijn afspraken houd
OK, nu mijn verhaal...
Ik heb ruim 2 maanden geleden bij Emiel besteld:
2x Rhynolite XL
72 korte sapim spaken int zwart
72 zwarte DT Pro-Lock nippels
In den beginne was het wachten op de velgen, welke nog van de importeur moesten komen. No prohs.
Vervolgens moeten mijn Sapim spaken in speciale lengte opgestuurd worden vanuit de fabriek in Italia, hoorde ik.
Een hoop telefoon-pogingen, een paar belletjes en een paar weken later besluit ik toch maar genoegen te nemen met de zilveren spaken.. dan kan het zooitje tenminste eindelijk eens op de post!
Nu krijg ik vandaag eindelijk mn pakje thuis, en wat schetst mijn verbazing...
Alleen 2 velgen, geen nippels en geen spaken waar we t n maand lang over hebben gehad..
1x Rhynolite XL
1x Rhynolite
WTF?
Ofwel hij is mijn hele bestelling kwijt, ofwel hij heeft in die maand dat die velgen bij hem stonden NIET opgemerkt dat hij 2 verschillende heeft binnengekregen?!
Waar is Emiel mee bezig? Goeie kerel, maar mij is hij als klant kwijt.
Ik heb ruim 2 maanden geleden bij Emiel besteld:
2x Rhynolite XL
72 korte sapim spaken int zwart
72 zwarte DT Pro-Lock nippels
In den beginne was het wachten op de velgen, welke nog van de importeur moesten komen. No prohs.
Vervolgens moeten mijn Sapim spaken in speciale lengte opgestuurd worden vanuit de fabriek in Italia, hoorde ik.
Een hoop telefoon-pogingen, een paar belletjes en een paar weken later besluit ik toch maar genoegen te nemen met de zilveren spaken.. dan kan het zooitje tenminste eindelijk eens op de post!
Nu krijg ik vandaag eindelijk mn pakje thuis, en wat schetst mijn verbazing...
Alleen 2 velgen, geen nippels en geen spaken waar we t n maand lang over hebben gehad..
1x Rhynolite XL
1x Rhynolite
WTF?
Ofwel hij is mijn hele bestelling kwijt, ofwel hij heeft in die maand dat die velgen bij hem stonden NIET opgemerkt dat hij 2 verschillende heeft binnengekregen?!
Waar is Emiel mee bezig? Goeie kerel, maar mij is hij als klant kwijt.
Bro schreef:
Ik vraag me af waar hij dat haalt???!!! ??? ??? ???

Wat wel klopt, is dat korte spaken bij Sapim heel moeilijk te krijgen zijn.
Kan niet meer zeggen dan.. Tsja
mocht jij weten waar ik ergens 234mm zwarte spaken kan aankomen... ??
mocht jij weten waar ik ergens 234mm zwarte spaken kan aankomen... ??
hm.. kan niks dan lof spreken over dirt-online..
hij heeft mij altijd goed geholpen..en kwam speciaal voor mij op andere tijden in de zaak..
nja.. ik zal wel net geluk hebben gehad ofso
kooz
hij heeft mij altijd goed geholpen..en kwam speciaal voor mij op andere tijden in de zaak..
nja.. ik zal wel net geluk hebben gehad ofso

kooz