biken bij delft

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ZAG
biken bij delft

Bericht door ZAG » do nov 11, 2004 4:04 pm

Wie weet waar je kan biken bij delft.
Hoorde wat over bergschenhoek en zoetermeer, dat daar parcoursen zijn. Maar hoe kom je daar? wil morgen ochtend ff gaan!

pinoisgeel
Contacteer:

Re:biken bij delft

Bericht door pinoisgeel » do nov 11, 2004 5:31 pm

het grote skatepark "de middenberm" is leuk om te biken...

mtbfreak

Bericht door mtbfreak » do nov 11, 2004 7:24 pm

ZAG schreef:
Wie weet waar je kan biken bij delft.
Hoorde wat over bergschenhoek en zoetermeer, dat daar parcoursen zijn. Maar hoe kom je daar? wil morgen ochtend ff gaan!

wat voor rijder ben je?xc street dual dirt dh fr?Ik rijd eigenlijk alles behalve xc maar zoek nog wat gasten uit de buurt die dit ook doen en af en toe wel zin hebben met een aantal gasten te gaan rijden

mollius clay

Bericht door mollius clay » do nov 11, 2004 8:08 pm

voor de xc schijnt er in rijswijk een klein parcours te zijn. Zo is er ook in Zoetermeer een, maar beiden schijnen een beetje tegen te vallen. Kort en simpel. Kijk hiervoor op www.mtbroutes.nl.

Zelf ga ik altijd naar het parcours in Bergschenhoek. Ik woon in Rotterdam en fiets er in een kwartier naartoe. Vanuit Delft valt dat overigens ook wel mee, aangezien ik vaak in Delft ben en dit in zo"n 35 minuten fiets vanaf Rotterdam. Is dus best te doen. Bergschenhoek moet dus wel verreweg het beste parcours zijn in deze omgeving. Als het je om xc gaat natuurlijk... ;D

MavErik
Contacteer:

Bericht door MavErik » do nov 11, 2004 8:57 pm

Het is maar net wat je wilt of wat je gewend bent.

Je kan een rondje Delftse Hout doen; kort, nu waarschijnlijk erg blubberig en je moet even de paden weten.
Rijswijk zijn 2 oude afval bulten met wat leuke paadjes erop, ben wel bang dat het daar nu heel erg modderig is. Opzich leuk als je je fiets als kamerplant wil gebruiken ;)
Zoetermeer en Bergschenhoek zijn allebei leuke mtb parcoursen, bekend van de XC wedstrijden. Zoetermeer (ongeveer 30 minuten fietsen) is iets dichterbij dan Bergschenhoek (40+ ).

ZAG

Bericht door ZAG » do nov 11, 2004 10:18 pm

ja is voor xc.
thnx iedereen. Ik ga zondag middag even proberen.

ZAG

Bericht door ZAG » do nov 11, 2004 10:21 pm

er zijn er vier zie ik nu
bergschenhoek
noordwijk
rijswijk
zoetermeer.
zie dta ik morgenochtend vrij heb, ga dan maar eens naar bergschenhoek.

MavErik
Contacteer:

Bericht door MavErik » do nov 11, 2004 11:00 pm

Noordwijk is vanaf Delft iets van 35 km ofzo. De route is een paadje door de duinen van nog geen 10 km om dan over het fietspad weer naar het begin van die route te gaan. Niet echt ideaal dus.

Bergschenhoek is een prima keus denk ik.

Zand er over

Bericht door Zand er over » vr nov 12, 2004 1:52 am

Je kunt heel goed proberen via de delfsehout richting pijnacker, dan het balijbos in te gaan, via het balij bos ga je naar het westerpark (golfbaan van zoetermeer) en dan zo naar de atb route van zoetermeer. Op deze manier rij je bijna compleet offroad van delft naar zoetermeer.
Das wel zo leuk ipv 20 kilometer naar rotterdam.. Ik vind zoetermeer overigens leuker dan rotterdam maar das persoonlijk

ZAG

Bericht door ZAG » vr nov 12, 2004 12:13 pm

net in rijswijk geweest, heb de route niet klunnen vinden, maar ben wel even het `bos` in gegaan, slelt niks voor

B100

Bericht door B100 » vr nov 12, 2004 5:19 pm

Voor bergschenhoek zie www.dirtyhill.nl onder parcours

R@coon

Bericht door R@coon » zo nov 14, 2004 11:20 am

Zelf rijd ik meestal in Bergschenhoek, geweldig parcours alleen een beetje kort en na 3 keer heb ik "m wel gezien. Dan is iets als de Posbank natuurlijk leuker (maar weer te ver weg). Zoetermeer is wel aardig hoor, maar het is niet echt een route, meer op eigen houtje een beetje paden afcrossen om er na een tijdje achter te komen dat je dat pad al gehad hebt.

>> R@coon

ZAG

Bericht door ZAG » zo nov 14, 2004 8:19 pm

in bergschenhoek geweest vandaag, veel blubber, maar erg gaaf!
leuke afwisseling tussen technische klim en door de blubber nog technischere afdalingen.
wel kort ja

Zand er over

Bericht door Zand er over » zo nov 14, 2004 9:33 pm

kort? ik vind b"hoek best wel lang hoor, Heb je wel de 2e berg mee gepakt?

R@coon

Bericht door R@coon » zo nov 14, 2004 11:09 pm

ZAG schreef:
in bergschenhoek geweest vandaag, veel blubber, maar erg gaaf!
leuke afwisseling tussen technische klim en door de blubber nog technischere afdalingen.
wel kort ja

Jij ook, holy f*ck idd, ik heb één rondje gemaakt en toen vond ik "t eigenlijk wel leuk geweest. 45 min. kunnen schoonmaken...ppfff en hij was net zo mooi schoon. "T rondje is, vind ik, idd niet zo groot, als je "m echt helemaal doortrekt 7.1 km....als ik "m doorrijd (niet stoppen na de klim naar de skitop) dan rijd ik "m in 19 min. Niet echt een dagtocht idd.

Plaats reactie