Re:Wat is deze (stalen) mtb nog waard?
Moderator:Beheerders
-
joo iedereen,
zit hier met hetvolgende : heb hier nog een fiets in de garage staan, die ik eventueel wel zou willen verkopen,
maar ik heb er geen idee van hoeveel hij nog waard zou zijn
het gaat om een stalen azonic fully, het exacte bouwjaar ken ik niet . Hierover heb ik nog gemaild met Azonic Europe, maar hoe gek het ook mag klinken, zij wisten me niets te vertellen over dit frame , dus als er iemand is die nog iets over dit frame weet, weet het mij te melden
frame is staal met true temper sticker erop
magura quake cp 85 voorvork in goeie staat
xt-remmen
sram 9.0/5.0 versnellingen
deore crank
...
eerlijkheidshalve moet ik er wel bijzeggen dat het frame ooit gescheurd is, na enkele weken zoeken heb ik iemand gevonden dit kon herlassen,
wat dan ook gebeurd ish
http://users.skynet.be/biker85/IMG_1484.jpg
http://users.skynet.be/biker85/IMG_1487.jpg
zit hier met hetvolgende : heb hier nog een fiets in de garage staan, die ik eventueel wel zou willen verkopen,
maar ik heb er geen idee van hoeveel hij nog waard zou zijn
het gaat om een stalen azonic fully, het exacte bouwjaar ken ik niet . Hierover heb ik nog gemaild met Azonic Europe, maar hoe gek het ook mag klinken, zij wisten me niets te vertellen over dit frame , dus als er iemand is die nog iets over dit frame weet, weet het mij te melden
frame is staal met true temper sticker erop
magura quake cp 85 voorvork in goeie staat
xt-remmen
sram 9.0/5.0 versnellingen
deore crank
...
eerlijkheidshalve moet ik er wel bijzeggen dat het frame ooit gescheurd is, na enkele weken zoeken heb ik iemand gevonden dit kon herlassen,
wat dan ook gebeurd ish
http://users.skynet.be/biker85/IMG_1484.jpg
http://users.skynet.be/biker85/IMG_1487.jpg
nice...van way back.....ze hebben (ik weet niet wanneer precies) daarvan ook een DH frame gehad....
maar ik weet niet wat ie waard is...
maar ik weet niet wat ie waard is...

Jammer dat het frame is gescheurd,dan is het frame geen drol meer waard.
Normaalgesproken zo,n Azonic in goede staat met de componenten die je hebt gemonteerd zou zeker nog rond een 500-550 euro op kunnen brengen.
Normaalgesproken zo,n Azonic in goede staat met de componenten die je hebt gemonteerd zou zeker nog rond een 500-550 euro op kunnen brengen.
-
dus jij denkt dat ik er niet meer op hoef te hopen hem ooit kwijt te geraken?
by the way, frame is ondertussen wel hersteld en steviger dan ooit
ps niemand die me wat meer informatie kan geven over dit model?
by the way, frame is ondertussen wel hersteld en steviger dan ooit
ps niemand die me wat meer informatie kan geven over dit model?
- Xircuit
- Contacteer:
Als hij goed herstelt is is er niks aan de hand, prijs? wat de gek er voor geeft. Dat klinkt misschien wat minder waardig maar zo is het wel.
En kleine noot: Als ze bij Azonic niet weten dat hij bestaat, is het dan wel een Azonic? In principe moeten zij je aan de hand van het framenummer kunnen vertellen of het een azonic is.
En kleine noot: Als ze bij Azonic niet weten dat hij bestaat, is het dan wel een Azonic? In principe moeten zij je aan de hand van het framenummer kunnen vertellen of het een azonic is.
Hij is zeker weten van azonic, zie het teken in de swinglink + aansluiting zadelpen/strop.
Maar het wel een oudje hoor. ;D
SICK.
Maar het wel een oudje hoor. ;D
SICK.
-
bedankt voor de tip xircuit,
maar een framenummer is nergens te bespeuren, zou het kunnen dat er gewoon geen is?
maar een framenummer is nergens te bespeuren, zou het kunnen dat er gewoon geen is?
-
hang maar aan de muur,
wat niet van deze tijd is heeft enkel nog "verzamel" waarde
wat niet van deze tijd is heeft enkel nog "verzamel" waarde