Re:De hel van Zuid-Limburg

Mooie toertocht in het verschiet of zojuist gereden? Deel je bevindingen hier.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
PsychoPeter
De hel van Zuid-Limburg

Bericht door PsychoPeter » wo okt 13, 2004 12:06 am

Is er iemand bekend met de tocht "de hel van zuid-limburg" of heeft deze als eens gedaan?
Is het wat?

Tuup J

Bericht door Tuup J » wo okt 13, 2004 11:18 am

Hij is klote, toen ik nog xc reed 2jaar terug heb ik hem een keer gereden, het eerste stuk is wel leuk door bossen enz, maar daarna alleen maar van die irritante veld weggetjes. Enja als het dan 5graden is, regent en stormt is het egt geen fun.

tank24

Bericht door tank24 » vr okt 15, 2004 9:39 am

hij was idd niet echt technisch

Pogo
Contacteer:

Bericht door Pogo » vr okt 15, 2004 11:29 pm

Stond vorig jaar ook een verslag van in de 02 bikers en dat was alles behalve positief :P

FireFox
Contacteer:

Bericht door FireFox » zo okt 17, 2004 7:07 pm

Het is best wel een leuke tocht, het is alleen jammer dat de laatste jaren het altijd super klote weer was.
De tocht zou wat meer door het bos mogen gaan maar die stukken die door het bos gaan zijn wel vet, dat maakt het wel weer goed van die veldweggetjes :D

Gewoon een keer proberen.

Greetz Firefox

Steven

Bericht door Steven » zo okt 24, 2004 1:58 pm

Vandaag ook deelgenomen aan deze tocht. Ik vond de hellingbossen tijdens de eerste 10 km en de laatste ca. 5 km gaaf. Verder veel veldwegen en een paar lekker lopende klimmetjes. Gelukkig in het open veld vaak wind mee, dus dat scheelt ook wel. :) Een hel zal het alleen bij slecht weer zijn, want vandaag lag het er droog bij.

Deefke

Bericht door Deefke » ma okt 25, 2004 3:33 pm

Steven schreef:
Vandaag ook deelgenomen aan deze tocht. Ik vond de hellingbossen tijdens de eerste 10 km en de laatste ca. 5 km gaaf. Verder veel veldwegen en een paar lekker lopende klimmetjes. Gelukkig in het open veld vaak wind mee, dus dat scheelt ook wel. :) Een hel zal het alleen bij slecht weer zijn, want vandaag lag het er droog bij.

Hey,

Het is qua weer de laatste jaren gewoon k** te noemen, maar goed. Dan is er regen, dan weer wind noem maar op :P Ik heb de hel nog nooit gefietst maar met zo"n slecht weer dan sloop je je hele bike en daar heb ik in ieder geval geen zin in !!!!!!!

Deefke :-*

e

Bericht door e » wo okt 27, 2004 11:53 am

Deefke schreef:

Hey,

Het is qua weer de laatste jaren gewoon k** te noemen, maar goed. Dan is er regen, dan weer wind noem maar op :P Ik heb de hel nog nooit gefietst maar met zo"n slecht weer dan sloop je je hele bike en daar heb ik in ieder geval geen zin in !!!!!!!

Deefke :-*

Je meent toch niet dat je je fiets laat staan als het een beetje waait of regent, een mtb kan wel tegen een stootje en modder. ;)

Daarbij is de hel van het zuiden, best een aardige tocht.
zitten wel een paar technische stukken door het bos in, maar ook veld weggetjes.
Het is maar waar je van houd, ik vind hem wel aardig.

tante fien

Bericht door tante fien » zo nov 07, 2004 9:50 pm

k heb um nu 2 x gefietst, dit jaar en 2 jaar geleden. 2 jaar geleden was het inderdaad slecht weer en was het inderdaad echt een hel!
Verder vind ik het wel een aardige tocht, mooie stukken bos afgewisseld met eenvoudige stukken over landweggetjes.

Plaats reactie