[quote="D"n Helle"]
Ideale bikersauto: Snel, Groot en Geil!! Als dat toch niet mooi is...
[/quote]
mooi? ik vind t een lelijk ding (maar dat ben ik misschien), groot gelijk dat er nu eindelijk eens kritisch word gekeken naar die Yuppentractors, wat moet je nou met zo"n auto? ??? het is geen jeep, maar t lijkt er wel op want dat is stoer :P
tis misschien een kwestie van smaak, maar ik vind t behoorlijk smakeloos.
bovendien, de mensen die dr in rijden, no offence maar soms, ik zie in Rotterdam alleen maar van die Conny Breukhovens erin rijden haha. De (flink verlaagde) manta (ja een zon sloopel ja) van een vriend van me is ooit een "bereden" door een range-rover.
het achteruitrijdende blonde, zonnebril in dr haar dragende dametje had em simpelweg niet "gezien" (?) op dr PDC -park distance controle ( wat vaag? zou ie ook kleine kinderen of hondjes herkennen?) ze voelde een weerstand, dus ze dacht, dat is de stoep. De plek was toch te krap (vind je het gek met zon lomp geval ) dus toen gaf ze wat gas bij, en reed zo een stuk de neus van de arme Manta op.. ;D
die wrc concept, ford was met die vernieuwde wrc op basis van de amerikaanse focus (ietsje langer dan de europese) al goed bezig, hopelijk lukt t nu meer met deze. Maar vind de productie versie toch echt niet mooi..
Ik ben persoonlijk wel gecharmeerd van de Nieuwe 1 serie, bmw"s rijden toch zo lekker, hoop dat dr snel een M (de M van Hmm) komt met een leuke 6 in lijn
die crash, even niet. Ik heb een tijdje terug de Fatale Crash van f1 coureur Tom Pryce gezien. dat was best smerig hoe die aan zn eind gekomen is. ::)