bedankt! ;D
by the way....mijn record (vandaag gehaald) is 8,5 meter

Ik (vandaag....):
http://www.mwouj.com/mj/upload/images/1023.jpg
Moderator:Beheerders
[Loeky schreef:
Yo ik was wel benieuwd wat jullie record is met verspringen op de bike want daar was ik nog geen topic/poll over tegengekomen. Er waren er wel al verscheidene van hoogspringen en drops enzo maar dat is dus wel duidelijk. Plaats er ook een leuke foto van JEZELF bij als je die hebt...
bedankt! ;D
by the way....mijn record (vandaag gehaald) is 8,5 meter![]()
Ik (vandaag....):
http://www.mwouj.com/mj/upload/images/1023.jpg
is dat met of zonder landings schans?
BOMBPROOF erik schreef:
13+ meter op Kwintelooijen 3m wielen boven de grond to flat landing 3 op de schaal van Richter.
En ik heb in Kaprun >20 meter ver gesprongen zien worden bij ca 80km/u...............oa de Bever en Tholen tering jantje wat een eind.
;D
Loeky schreef:
klinkt goed![]()
BOMBPROOF erik schreef:
13+ meter op Kwintelooijen 3m wielen boven de grond to flat landing 3 op de schaal van Richter.
En ik heb in Kaprun >20 meter ver gesprongen zien worden bij ca 80km/u...............oa de Bever en Tholen tering jantje wat een eind.
;D
BOMBPROOF erik schreef:
Wanneer gaan we ? Zullen we even de jongetjes van de kerels scheiden........... :-*
E
<Crash schreef:
jongentjes mijn banshee is bijna af ;D
The General of the diss0rs schreef:
[<Crash schreef:
jongentjes mijn banshee is bijna af ;D
ja allen het probleem is dan dat er meer een drop van 13 meter gaat ontstaan denk ik
Loeky schreef:
hee waar ligt kwintelooien überhaubt? Voor dit topic had ik er nog nooit over gehoord maar is het een bikepark(je) ofzo? Als daar een jump in zit waar je zoals jullie zeggen makkelijk de 13+ meter kan halen dan wil ik er wel eens heen!![]()
davidavic schreef:
dus jij vind jezelf een echte kerel? nou ik heb je daar wel eens zien karren en overdrijven is iig je sterkste eigenschap! en op dat lelijke apparaat van jou moet je minstens 15 meter halen! mister bigshot!