Toer de posbank 7 nov! 10:30
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Hey meneeer de pyreneeeën king. :P Jij kan wel de `king` zijn, ik blijf organisatie directeur hè! ;D ;D
Jelle mag gewoon mee, en privé foto´s maken. Jelle is namelijk niet alleen heel handig met foto-camera´s, hij wisselt mijn band ook sneller dan ikzelf, mijn tijd gedeelt door 5 :-*
Jelle mag gewoon mee, en privé foto´s maken. Jelle is namelijk niet alleen heel handig met foto-camera´s, hij wisselt mijn band ook sneller dan ikzelf, mijn tijd gedeelt door 5 :-*
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:Toer de posbank
FREAKaZOID schreef:
Hey meneeer de pyreneeeën king. :P Jij kan wel de `king` zijn, ik blijf organisatie directeur hè! ;D ;D
Dat verbied ik dan hierbij. Technische assistentie is ook bij dp toertochten verboden. (althans voor mensen die uit Duiven komen

-
- Contacteer:
sexxxyboy DD eventueel nog van de partij.. waren erop de vorige posbank meeting ook bij meende ik
???
???
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
FREAKaZOID schreef:
Omdat je t zo lief vraagt :P
He he, jij hebt duidelijk nog geen vriendin ;D
Ik bedoelde jou niet, maar mijn meissie ;D
Maar ik denk niet dat ze me tegenhoudt als ik haar vertel dat er Duivjes zijn die moeite hebben een bandje te verwisselen

JJ schreef:
[FREAKaZOID schreef:
Omdat je t zo lief vraagt :P
Maar ik denk niet dat ze me tegenhoudt als ik haar vertel dat er Duivjes zijn die moeite hebben een bandje te verwisselen![]()
Na deze opmerking heb ik besloten om de gehele meeting ACHTERAAN te rijden, het word wel een erg enge meeting deze keer. Iedereen in LYCRA lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-*
dussssss©
-
- Contacteer:
Boss nu maaak je t nog gekker.. Achteraan??!?!?!!? Rijden???? Lycra??? Hmm lekker???? ;D ;D
@JJ idd, goed opgemorken, ben sinds 2 en een halve week vriendinloos. :"( Al moet k zeggen, heb weer tijd voor andere dingen ;D ;D
@JJ idd, goed opgemorken, ben sinds 2 en een halve week vriendinloos. :"( Al moet k zeggen, heb weer tijd voor andere dingen ;D ;D
@JJ idd, goed opgemorken, ben sinds 2 en een halve week vriendinloos.
;D ???
:-*
;D ???

- Xircuit
- Contacteer:
dat is Duivens..... hahaha!
-
- Contacteer:
Duuve te gek,
Brum kweet ook wel dat het opgemerkd moesd zein
Brum kweet ook wel dat het opgemerkd moesd zein
Zal ik gewoon de gekke jongen uithangen en ook langs komen??
Nu nog de vraag; ss of misschien toch maar weer eens geared??
[quote="DeKerf"s"]
[/quote]
showmannetje!!!!!, doe je wel je clownspak aan dan :-*
dusssss©
[/quote]
dusssss©
-
het wordt volgens mij een grote dolle boel als ik zo het voorgaande lees...
Dekerfs in spandex op zijn SS met erachter BOSS die met een harde rijdt..... ::)
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven en voel ik me verplicht ook maar naar de meeting af te reizen. Wat voor fiets dat weet ik nog niet. Keus genoeg...
Hoe is het parkours daar eigenlijk? Veel hoogteverschil? Veel klimwerk? Veel kruip-sluip-homopaadjes? Ondergrond?
TBB
Dekerfs in spandex op zijn SS met erachter BOSS die met een harde rijdt..... ::)
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven en voel ik me verplicht ook maar naar de meeting af te reizen. Wat voor fiets dat weet ik nog niet. Keus genoeg...
Hoe is het parkours daar eigenlijk? Veel hoogteverschil? Veel klimwerk? Veel kruip-sluip-homopaadjes? Ondergrond?
TBB
Tall Boy Bram schreef:
TBB
Het parkoers is lekker hobbelig en erg glibberig, met hier en daar een lekker heuveltje afgewisseld met wat harde boomwortels.
Bike advies: een heerlijke plushy full susser met kneiterharde banden met lekkere grote noppen :-*
Hou me vast............. :P

dusssss©
BOSS schreef:
No worries....
Vriend Jurr is weer heer en meester in het creeëren van verwaring bij mij... wanneer moet die tour nu plaats vinden? Ik neem aan komende zondag 24 oktober toch...??
Van waar dan vertrekken? (Hebben we alles in 1 post ff op een rij...)
-
- Contacteer:
Redelijk veel hoogteverschil (voor nederlands begrippen. Lekker parcours denk ik! een dikke 50 km telt de route 
Locatie voor verzamelen is:
EDIT: i.v.m. Sezter
7 nov.
[glow=red,2,300]10.30uur[/glow] bij prins heerlijk=restaurant
Even een korte beschrijving
Afrit Velperbroek, A12 richting duitse grens, afslaan om het verkeersplein en dan richting Doesburg. Daarna afslag 1 Velp. Hierrna borden Rheden/Posbank volgen. Restaurant Prins Heerlijk, Schiebergseweg, Rheden.
Freak
Xircuit
Chieltje
Brum
Rinse (mits vervoer)
Erikje (zorgt voor bovenstaand vervoer?)
BOSS(op de Santos)
Caramba
Jurriaan (met Pyreneeen weer zal ik er zijn)
JJ
Tall boy bram
DK

Locatie voor verzamelen is:
EDIT: i.v.m. Sezter
7 nov.
[glow=red,2,300]10.30uur[/glow] bij prins heerlijk=restaurant
Even een korte beschrijving
Afrit Velperbroek, A12 richting duitse grens, afslaan om het verkeersplein en dan richting Doesburg. Daarna afslag 1 Velp. Hierrna borden Rheden/Posbank volgen. Restaurant Prins Heerlijk, Schiebergseweg, Rheden.
Freak
Xircuit
Chieltje
Brum
Rinse (mits vervoer)
Erikje (zorgt voor bovenstaand vervoer?)
BOSS(op de Santos)
Caramba
Jurriaan (met Pyreneeen weer zal ik er zijn)
JJ
Tall boy bram
DK
zet de datum even on top!!!!!
Hmm.. ik ging dus uit van komende zondag. 7 November.. moet ik even bekijken.. 70km in 3bergens is het alternatief....
Hmm 7 november ben ik wel in t land...... ::) ::) ::)
[quote="DeKerf"s"]
Hmm.. ik ging dus uit van komende zondag. 7 November.. moet ik even bekijken.. 70km in 3bergens is het alternatief....
[/quote]
Foei, 3bergen is GEEN alternatief.
Is alleen een alternatief om je vijanden heen te sturen.
[/quote]
Foei, 3bergen is GEEN alternatief.
Is alleen een alternatief om je vijanden heen te sturen.
-
3Bergen...
::)
Ah man ,dat kunt ge toch niet serieus menen hé? Dat je je gezicht daar zou vertonen....
File rijden in het bos, achter kneuzige wegnichten die denken te kunnen rijden (NOT!).
Valt me - serieus - van je tegen.
BTW. Je weet dat die bossen mijn achtertuin min of meer vormen. Dat ik veel mooiere en spannender tracks weet te vinden waar je zelfs bijna nooit een wandelaar tegenkomt.
3Bergen... Zielige keus...
TBB

Ah man ,dat kunt ge toch niet serieus menen hé? Dat je je gezicht daar zou vertonen....

File rijden in het bos, achter kneuzige wegnichten die denken te kunnen rijden (NOT!).
Valt me - serieus - van je tegen.
BTW. Je weet dat die bossen mijn achtertuin min of meer vormen. Dat ik veel mooiere en spannender tracks weet te vinden waar je zelfs bijna nooit een wandelaar tegenkomt.
3Bergen... Zielige keus...
TBB
Hmm... schijnbaar licht 3bergen nogal "gevoelig" hier
.
Uhm.... kan me er zeker wat bij voorstellen, aangezien wij in een heel grijs ver verleden ooit daar gereden hebben, en het viel ons ook zwaar tegen. Dit jaar toch besloten 3bergen maar weer eens een "kans" te gunnen. Als ik de berichten zo lees dan is er dus nog niet veel verandert...
Uh.. jah om nou meteen terug te krabbelen en te zeggen dat ik met jullie mee ga is wel heel erg snel toegeven
Dus... bij deze voor de vorm; twijfel ik nog even! :P

Uhm.... kan me er zeker wat bij voorstellen, aangezien wij in een heel grijs ver verleden ooit daar gereden hebben, en het viel ons ook zwaar tegen. Dit jaar toch besloten 3bergen maar weer eens een "kans" te gunnen. Als ik de berichten zo lees dan is er dus nog niet veel verandert...
Uh.. jah om nou meteen terug te krabbelen en te zeggen dat ik met jullie mee ga is wel heel erg snel toegeven

Owkee....
genoeg getwijfeld (zo blijf je toch nog geloofwaardig.... toch?); ik ga met jullie mee spelen, als men mij ook nog een "kans" gunt en mij vergeet van mijn fundamenteel foute inschattingen.
Mea Culpa!
genoeg getwijfeld (zo blijf je toch nog geloofwaardig.... toch?); ik ga met jullie mee spelen, als men mij ook nog een "kans" gunt en mij vergeet van mijn fundamenteel foute inschattingen.
Mea Culpa!
3bergen tssssssssssss, het idee alleen al.
De enige keren dat ik daar in de buur kom op een zondag is als ik er met 160 p/u langsscheur richting de Posbank........
dussssss©
De enige keren dat ik daar in de buur kom op een zondag is als ik er met 160 p/u langsscheur richting de Posbank........
dussssss©
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
BOSS schreef:
FLITS!!!!!!!
-
- Contacteer:
Re:Toer de posbank 7 nov!
@JJ, zijn er btw niet nog meer SS´ers die wel mee zouden willen?? en die gewoon zelden of nooit op meetings kijken? Zou wel gaaf zijn als we weer es een echt grote groep bijelkaar krijgen. Niet dat er nu te weinig zijn, en de snelheid wordt ook niet bevorderd wanneer we met meer zijn. Maar toch