AAAUUUWWW!!!!
Moderator:Beheerders
Heey Jongens,
gister een gezellig dagie schoorl, totdat ik op m"n plaat ging en ik krak hoorde.
Ikstond op en ter plekke brak m"n sleutelbeen :"(
dat word dus een weekie of 6 niet biken :"(
gelukkig voelde ik er niet veel van...........
Grtz Robin
gister een gezellig dagie schoorl, totdat ik op m"n plaat ging en ik krak hoorde.
Ikstond op en ter plekke brak m"n sleutelbeen :"(
dat word dus een weekie of 6 niet biken :"(
Grtz Robin
-
Re:AAAUUUWWW!!!!
Veel beterschap gewenst.
- Pieter en zijn V10
idd sterkte er mee
Viper schreef:
Dat komt nog wel ... :-*
Gaaf man,
Alleen wel klote dat je niet kan biken nu.
Ik sprong gisteren in en afdaling van m"n fiets omdat ik voorover viel.
Recht in een BRAMENSTRUIK. Fijn. Lekker bloederig.
Ik hoop dat ik volgende week m"n been weer hekemaal krom kan.
Beterschap.

Alleen wel klote dat je niet kan biken nu.
Ik sprong gisteren in en afdaling van m"n fiets omdat ik voorover viel.
Recht in een BRAMENSTRUIK. Fijn. Lekker bloederig.
Ik hoop dat ik volgende week m"n been weer hekemaal krom kan.

Beterschap.
Ah de ziekenboeg krijgt versterking! Join the club! Beterschap iig.
Beterschap. Voor ervaring met dit soort zaken moet je KoeniE hier eens vragen.. :-*
Lijkt idd de laatste tijd trouwens dat steeds meer mensen verwondingen oplopen..
Kwestie van niveau of leeftijd?
:-*
Lijkt idd de laatste tijd trouwens dat steeds meer mensen verwondingen oplopen..
Kwestie van niveau of leeftijd?

Of lompigheid. ;D
De rest was er afgestapt trouwens.
De rest was er afgestapt trouwens.
-
- Forumbeheerder
i know the feeling.
Je hebt nog dat gelukt dat t seizoen gedaan is. Met pasen ook mn sleutelbeen gebroken. Deed weinig pijn. Behalve om t sleepliftje te nemen. Wel tot juni ni kunnen rijden.
Je hebt nog dat gelukt dat t seizoen gedaan is. Met pasen ook mn sleutelbeen gebroken. Deed weinig pijn. Behalve om t sleepliftje te nemen. Wel tot juni ni kunnen rijden.
Ik heb 15 augustus van dit jaar m"n sleutelbeen gebroken. Hij zit nu wel weer aan elkaar maar ik heb er nu een stuk meer last van als toen. :-X Zeker nu er verandering in het weer zit. Nu maar hopen dat dit weer wegtrekt :P
Beterschap, als stelt het niet zo veel voor.
Beterschap, als stelt het niet zo veel voor.

ik was er bij en het zag er niet echt lekker uit, dat bot stak half naar voor.
dus toen hadden we hem geholpen om hem bij de auto te krijgen om naar het ziekenhuis te gaan.
Veel beterschap Robin ! ! ! :-*
dus toen hadden we hem geholpen om hem bij de auto te krijgen om naar het ziekenhuis te gaan.
Veel beterschap Robin ! ! ! :-*
damn, ik loop nu 1.5 week rond met een onderhuidse kneuzing (nooit eerder van gehoord btw...) op mn scheenbeen... erg irritant vooralsnog..
sterkte aan de brekers
zane
sterkte aan de brekers
zane
-
@ Zane weet je zeker dat het geen scheenbeen slijmvliesonsteking is.
Dit wordt nog wel een verward met een onderhuidse kneuzing.
Symptomen slijmvliesontsteking--> zeer pijnlijk, bij het geringste aanraken hiervan bijna een meter in de lucht springen, en verstijving van de huid/ onderbeen. Een goede manier om het genezingsproces te versnellen kan acupunctuur zijn, dit versneld de bloeddoorvoer en het herstellinsproces.( tenzij je bang bent voor naalden) Ken dit maar al te goed ivm mijn thai boks verleden.
Dit wordt nog wel een verward met een onderhuidse kneuzing.
Symptomen slijmvliesontsteking--> zeer pijnlijk, bij het geringste aanraken hiervan bijna een meter in de lucht springen, en verstijving van de huid/ onderbeen. Een goede manier om het genezingsproces te versnellen kan acupunctuur zijn, dit versneld de bloeddoorvoer en het herstellinsproces.( tenzij je bang bent voor naalden) Ken dit maar al te goed ivm mijn thai boks verleden.
de oorzaak ligt bij t kickboksen bij mij... je omschrijvingen kloppen erg goed.. vraag me alleen af hoe het dan precies ontstaat uiteindelijk..
zane
zane
-
Dit ontstaat door b.v. geen scheenbeschermers te gebruiken.
Je kan dan met de schenen tegen elkaar komen tijdens het sparren of vechten. Als gevolg hiervan ontstaat een soort onderhuidse zwelling, tussen het bot en het hier op liggende slijmvlies. Remedie doorbloeding positief beinvloeden op welke manier dan ook. En meer trainen zonder beschermers.(harden) Of gaan thai boksen i.p.v. kick boksen met beschermers. Vooral je been gewoon zo veel mogelijk blijven gebruiken zodat het niet te veel verstijfd. Over een weekje ben je er waarschijnlijk grotendeels van af. Tot die tijd sterkte.
Je kan dan met de schenen tegen elkaar komen tijdens het sparren of vechten. Als gevolg hiervan ontstaat een soort onderhuidse zwelling, tussen het bot en het hier op liggende slijmvlies. Remedie doorbloeding positief beinvloeden op welke manier dan ook. En meer trainen zonder beschermers.(harden) Of gaan thai boksen i.p.v. kick boksen met beschermers. Vooral je been gewoon zo veel mogelijk blijven gebruiken zodat het niet te veel verstijfd. Over een weekje ben je er waarschijnlijk grotendeels van af. Tot die tijd sterkte.
-
Ach het went, ik zeg altijd maar zo, pijn is fijn.(maar geniet met mate) ;D
Of terwijl:
Pijn doet Auw, maar het is wel lekker :P
pain is only an illusion ;D
dude komt me bekend voor, bij mij deed het ook niet echt pijn, maar het is wel verrot, en ik was re langer dan 6 weken mee bezig, ben nu 3 maanden verder, en kan nu pas weer alles redelijk goed doen, dus
p.s. een maat van me is er een jaar mee bezig geweest, maar bij hem stak het bot na 6 weken in een keer uit zijn huid, moest ie toch nog geopereerd worden, en dat is toen twee keer fout gegaan:) lol, de stakker
p.s. een maat van me is er een jaar mee bezig geweest, maar bij hem stak het bot na 6 weken in een keer uit zijn huid, moest ie toch nog geopereerd worden, en dat is toen twee keer fout gegaan:) lol, de stakker
-
@ Tank is dit ook door kick/thai boksen ontstaan dan?!?
ik heb me sleutelbeen ook op de goede manier gebroken
there is only one way and that"s the dirt way:)
in mijn geval was het typisch gevalletje van wel lef geen skills:)
was net een beetje begonnen met dirten, was al ene keer of zes na een dirttrack geweest met een paar vrienden, en tot toen ging het goed, alleen die laaste keer kwam ik aan de verkeerde kant van de lading terecht.....aaauww:). nu weer ff me balls gaan zoeken om weer op nieuw te gaan dirten, alhoewel het snowboard seizoen ook weer voor de deur staat, dus misschien wacht ik nog ff
there is only one way and that"s the dirt way:)
in mijn geval was het typisch gevalletje van wel lef geen skills:)
was net een beetje begonnen met dirten, was al ene keer of zes na een dirttrack geweest met een paar vrienden, en tot toen ging het goed, alleen die laaste keer kwam ik aan de verkeerde kant van de lading terecht.....aaauww:). nu weer ff me balls gaan zoeken om weer op nieuw te gaan dirten, alhoewel het snowboard seizoen ook weer voor de deur staat, dus misschien wacht ik nog ff
Viper schreef:
Of terwijl:
Rrrr, echte pijn is WEINIG fijn :"(
Moet wel zeggen dat ik sinds mijn ongelukje niet meer zeur om een schrammetje meer of minder. Bijkomend voordeel: pijn vergeet je gelukkig!
Pimiento schreef:
Bijkomend voordeel: pijn vergeet je gelukkig!
Believe me, als je scheenbeenvliesontsteking hebt gehad, vergeet je pijn niet zo snel. Bij het minste greintje pijn bij een beweging van mijn scheenbeen herinner ik het toch wel...