HT en super monster............
Moderators:JJ, Beheerders
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=312605
Die moet toch haast wel rijden als een trekker.......
Die moet toch haast wel rijden als een trekker.......
Re:HT en super monster............
moet je die super monster effe vervangen door een sid......dan heb je een leuke stuurhoek....
I see spendex en marathons!
Blijft leuk dir soort meuk, toch vraag k me af wrom de S Monster niet meer in productie is.... :P
Blijft leuk dir soort meuk, toch vraag k me af wrom de S Monster niet meer in productie is.... :P
omda er weinig kloons ware die der me rede , en zij die ermee rede gave toe da et ni ree :d
bansheebeest schreef:
omda er weinig kloons ware die der me rede , en zij die ermee rede gave toe da et ni ree :d
De tering zeg, wat is jouw laatst gescorede punt voorNederlands geweest?

Maar t is, dan wel was, een leuke gimmick. Voor in t vitrinekastje zullen we maar zeggen!
vertaling : er waren weinig mensen die er mee reden en dit dus kochten n en de mensen die er mee reden gaven toe dat het geen flikker reed :p
voila se don :d
voila se don :d
leuk, als hij de volledige veerweg gebruikt raakt volgens mij zijn band net of net niet de onderbuis, zit hij met zijn pedalen zo goed als in de grond en gaat zijn balhoofdhoek voorbij de 90° als je "t mij vraagt. wordt wschl verkocht als beach cruiser ;D
Bruno schreef:
leuk, als hij de volledige veerweg gebruikt raakt volgens mij zijn band net of net niet de onderbuis, zit hij met zijn pedalen zo goed als in de grond en gaat zijn balhoofdhoek voorbij de 90° als je "t mij vraagt. wordt wschl verkocht als beach cruiser ;D
awel, je las mijn gedachten...
op nen evil imperial was ne super monster percies nog rijdbaar
dat alutech frame is speciaal ontworpen voor een SuperMonster kijk maar naar de hoek van de headtube.
gt dude :p nen imperial na :p it"s the most kinky ht ever made :d
HUGO© schreef:
dat alutech frame is speciaal ontworpen voor een SuperMonster kijk maar naar de hoek van de headtube.
da zal wel, maar zou toch eens de verhoudingen van dat frame willen weten.
hmm. fijn hoor... je zadel boven je achterwiel. je pedalen onder je balhoofd, en als je de volledige veerweg gebruikt staat je vork zover naar achteren dat je er voorover afflikkerd... MAW, wat moet je met zo"n fiets?
Ninko
Ninko
- Pieter en zijn V10
wat een dom ding, om van te gaan :"(
gatver wat een lelijke bike zeg
zo"n vork hoort gewoon in een dikke fully !! >:( ;D

zo"n vork hoort gewoon in een dikke fully !! >:( ;D

dude met zo"n bike moet je gewoon gaan cruisen, chikies chekke weet je, die vallen op zo"n fiets, en zo niet dan rijdt je gewoon over ze heen.
duh, maar toch kan dit onmogelijk deftig functioneren. Frame is zodanig ontworpen dat het met een supermonster nog een aanvaardbare balhoofdhoek heeft (uitgeveerd, in rusttoestand, zoals de geometrie van een frame altijd wordt gemeten) maar pakweg een hoek van 68° bij 100 of 130mm tov 300!!! mm ::) in een HT. je stuikt gewoon voorover.HUGO© schreef: dat alutech frame is speciaal ontworpen voor een SuperMonster kijk maar naar de hoek van de headtube.
Bovendien is er ook een normale wielbasis gehouden en een normale BB hoogte, slim hoor
Bij een 100mm vork geeft dat bottom ongeveer een 72° in een normaal frame, hier benadert die zeker de 90° omwille van het in verhouding te kort frame en de te korte wielbasis. mag jij eens bergaf mee rijden.
Trouwens, bekijk gewoon die foto eens deftig, ziet dat eruit als berijdbaar???
-
ik sluit me aan bij bruno en de rest dat het ding niet bereidbaar is
kan bijna niet anders
kan bijna niet anders
- Pieter en zijn V10
helemaal mee eens
waardeloos ding

waardeloos ding
nee joh een monster is helemaal niet stoer hoor..
dit is pas stoer
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... serid=5582
dit is pas stoer

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... serid=5582

hij zal wel een Honda cr teveel hebben gehad :-X
ziet er bruikbaarder uit dan die supermonster :P
Stuurpen onder de bovenste kroon zelfs,
ziet er net zoals de alutech gewoon niet uit.
ziet er net zoals de alutech gewoon niet uit.