Further no comment ;D
Moderator:Beheerders
Faxmulder schreef:
Lekker warm daarbinnen ;D
Wat zijn de specs van dat voertuig nu geworden?
KoeniE schreef:
[Faxmulder schreef:
Lekker warm daarbinnen ;D
Wat zijn de specs van dat voertuig nu geworden?
Wat wil je weten ?
p.s. Race ready is zo maar dan zie je het leuke gedeelte niet :P
Zane! schreef:
hier n deel van de verzameling, nog maar niet te spreken over wiellagertjes, getunede motoren, custom magneetjes, computerprogramma"s, infraroodmetingen, intelligente auto"s dmv chips en remwerkingen etc![]()
zane
[Faxmulder schreef:
Wevers doet t altijd goed![]()
Maar geen kampioen dit jaar.... Dat gaat lekker naar mijn grote vriend: Jasper van de Heuvel!![]()
Damn net geen familie van me.
Tja, Tsjoen was gewoon sneller.Faxmulder schreef: [Wevers doet t altijd goedT.B.F.K.A.N. schreef: Plaatje[/url]
Maar geen kampioen dit jaar.... Dat gaat lekker naar mijn grote vriend: Jasper van de Heuvel!![]()
Den ootoo van den biker, deel IV ....
een lijnmotor met meer dan 6 cil. kan wel, ik moet toegeven het wordt moeilijk en wordt door de lastige afmetingen weinig toegepast.koekie schreef:
de auto werd aangedreven door een onder een hoek liggende (kan je een lekker lage neus + zwaartepunt hebben) 8 cilinder lijn motor, wat apart is omdat een lijnmotor maximaal 6 cilinders kan hebben, deze auto had dan simpel gezegd dan ook twee rijen van 4 cilinders, met een tandwiel ertussen. Het geluid zou je eens moeten downloaden ofzo, erg mooi...