SID race 2001
Moderator:Beheerders
Zoals titel, gezocht een RS SID race uit 2001. Het uiterlijk is onbelangrijk net zoals de lengte van de stuurbuis, als de internals maar goed zijn.
Re:SID race 2001
Mijn vader gaat een nieuw vork kopen. Hij heeft een sid van paar jaar geleden zonder lockout. Dus met de internals die lichter zijn dan degene die nu in de vorken zitten. Voor meer info mail je me maar is een keertje...
Verbeeck_jan@hotmail.com
Verbeeck_jan@hotmail.com
Verder nog iemand?
Ja, ik heb nog een sid race van het eerste jaar. Ik weet niet zeker of dat nu 2000 of 2001 was, ik weet wel dat dit nog altijd de lichste uitvoering is die zo bij hun uit de fabriek komt. staat al 2 jaar niets te doen.
Wat bied je ervoor !
Groet SICK.
Wat bied je ervoor !
Groet SICK.
@ SICK check mail, heb je er een foto"tje van?
Die Sid is dan volgens mij uit 2001...
In 2000 was bij mijn weten de SID sl het topmodel wat er geleverd werd..
Dacht dat vanaf 2001 de kroon van de vork ook zwart was, daarvoor altijd zilver toch?!
In 2000 was bij mijn weten de SID sl het topmodel wat er geleverd werd..
Dacht dat vanaf 2001 de kroon van de vork ook zwart was, daarvoor altijd zilver toch?!
Klopt niet helemaal, de kroon is meestal blauw of zilver. De eerste zwarte kroon is naar mijn weten uit 2002 nl de sid carbon.
Verder nog iemand?
SID Race waren er in 1999 al, de eerste zwarte kronen waren naar mijn weten van 2001, de SL dus.
ik heb nog een sid kiggen 2001race zat in een fsr sworks van specialized is in 2003 voorzien van nieuwe binnenpoten en kroonstuk omdat de titanium coating losliet sinds dien niet meer mee gereden kroonstuk is zwart poten wit
Ik ben voorzien van een SID, dus er mag een slotje op!