Re:lakprobleem specialized
Moderators:JJ, Beheerders
idd!! Het is nu morgen ;D
Dus op met die foto ;D
Dus op met die foto ;D
vanavond komt foto, ::)
Sebastiaan als jou pa "rechtvaardig" was geweest had hij zich niet bemoeid met mijn probleem,
ten tweede waarom zou ik het onderhoud daar nog gaan laten doen,
ten derde, waarom zou ik jou naaien, alleen omdat ik aan jou dealer gekomen ben,
ik gebruik mijn fiets waar hij voor is gemaakt, en niet alleen maar op het achterwiel te rijden. ik post vanavond die foto, is afhankelijk vna mijn buurman heb zo geen fotocamera.
Sebastiaan ik vind niet erg dat jij vos bikes in bescherming neemt, maar overdrijven vind ik ook wel een vak, ik spreek verder geen woord meer met jou, om het feit dat ik zogenaam jou heb genaait.
Sebastiaan als jou pa "rechtvaardig" was geweest had hij zich niet bemoeid met mijn probleem,
ten tweede waarom zou ik het onderhoud daar nog gaan laten doen,

ten derde, waarom zou ik jou naaien, alleen omdat ik aan jou dealer gekomen ben,
ik gebruik mijn fiets waar hij voor is gemaakt, en niet alleen maar op het achterwiel te rijden. ik post vanavond die foto, is afhankelijk vna mijn buurman heb zo geen fotocamera.
Sebastiaan ik vind niet erg dat jij vos bikes in bescherming neemt, maar overdrijven vind ik ook wel een vak, ik spreek verder geen woord meer met jou, om het feit dat ik zogenaam jou heb genaait.
DOc schreef:
maar overdrijven vind ik ook wel een vak... Doe normaal man, lees je eigen zin eens na en denk er eens over na. Die foto kan maar beter goed zijn..
Ik weet niet hoor, maar een fiets blijft toch een gebruiksvoorwerp.
Daar komen nou eenmaal slijtage plekken op.
Ik wil die foto nou wel eens zien, zoals iedereen hier denk ik.
Doc ik hoop dat je niet de boel bij elkaar loopt te liegen want ben je wel een behoorlijk triest figuur.
Daar komen nou eenmaal slijtage plekken op.
Ik wil die foto nou wel eens zien, zoals iedereen hier denk ik.
Doc ik hoop dat je niet de boel bij elkaar loopt te liegen want ben je wel een behoorlijk triest figuur.
En niet gaan zitten photoshoppen he ;D.

Leerink schreef:
En niet gaan zitten photoshoppen he ;D.![]()
Wanneer iemand een dikke maand nodig heeft om een foto te maken EN te plaatsen, vermoed ik dat de photoshop kwaliteiten niet dusdanig zullen zijn dat zo"n plek op een frame 1,2,3 weg te poetsen is. Maar laat maar zien die foto.
srry voor de lange wachttijd ::) gister avond zat me internet niet goed en vandaag heb ik de foto kunnen krijgen via mail van me buurman,
srry nogmaal hier dan eindelijk de pic,
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=302391
srry nogmaal hier dan eindelijk de pic,
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=302391
uhh wat valt er te zien ???
Geweldigste grap ooit!! Ik lig hier kreupel van het lachen... ;D
# pagina"s over lakschade en ik zie geen ene moer...
# pagina"s over lakschade en ik zie geen ene moer...
misschien moet je er ff een strijklichtje op zetten, een lichtje wat er langs strijkt dus zodat evt. rimpels of weet ik wat beter zichtbaar worden.
nu ziet het er piekfijn uit en zie ik geen lakschade
dusssss©
nu ziet het er piekfijn uit en zie ik geen lakschade
dusssss©
de lak is glad >:( dat valt gewoon te zien op die foto ::) de lak hoort korrelig te wezen en niet glad >:(
[
Ik zie, ik zie, ik zie wat jij niet ziet..
Ik zie horizontale slijtage strepen, "t lijkt of er wat langs is geschuurd en glad heeft gemaakt. Toevallig een Lizard Skin daar gehad?
[Ronald McD schreef:
Een doekje met wat tiewraps vastzetten op de liggende onderbuis werkt niet, koop een lizardskin.
Néh, geen Lizard Skin dus..... Maar wel een doekje met tie-wraps.... kan dat geen oorzaak zijn?
Erikje
Nee heb op die buis niks gehad, omdat ik nog nooit lakproblemen heb op mijn andere fietsen.
Tjongejonge. als het hierom gaat.
Dat kan je haast geen schade noemen man.
tja als de lak ruw is dan wordt dat eerder afgeschuurd als je er met je schoen langskomt dan als het gladde lak was geweest.
get over it en ga weer fietsen.
Dat kan je haast geen schade noemen man.
tja als de lak ruw is dan wordt dat eerder afgeschuurd als je er met je schoen langskomt dan als het gladde lak was geweest.
get over it en ga weer fietsen.
-
ik zie helemaal geen foto meer ??? ???
Foto is verwijderd.
:"( :"( :"(
:"( :"( :"(
Nee hoor hij staat er weer
. Maare wat mij betreft DOc, heb je geen poot om op te staan bij de dealer. Welkom in de wondere wereld die mountainbike heet, waar spullen nou eenmaal slijten. Get over it and ride.

Edit: get over it, koop een lizardskin and ride... ::)Leerink schreef: Get over it and ride.
Oja, ik heb nog wel wat schuurpapier liggen om het weer korrelig te krijgen...
nog n paar posts om er n fatsoenlijke thread van te maken anders zie ik er het nut niet meer van in peepz
zane
zane
So chek die lakschade op die foto gek! Dat kan nooit van je schoenen komen.
Ik zou dit echt niet pikken hoor
Ik zou dit echt niet pikken hoor

Slechte lak of slijtage. Lakschade kan zowel door slijtage komen alsmede door slechte lak. Horizontale strepen komen toch niet zomaar in de lak? Lijkt mij slijtage=geen garantie?
Nee, geen garantie, op de foto"s valt altijd alles vrij slecht te zien vooral als het erop aan komt.
-
"Ik spreek geen woord meer met je" pffff, kinderlijk gedrag idd. Sorry dat ik je ballon van leugens heb weten door te prikken.
Imo heeft Zane gelijk, dit heeft verder geen nut meer, we weten nu allemaal het verhaal.
Imo heeft Zane gelijk, dit heeft verder geen nut meer, we weten nu allemaal het verhaal.
Ziet er vreemd uit, alsof er een te dunne laklaag over de onderlaag zit. Wel vreemde horizontale strepen erin, wat dan weer op uitwendige slijtage zou kunnen duiden. Een duidelijker setje foto"s zou wel handig zijn. Deze onduidelijke foto lokt slechts insinuaties uit.
sebastiaan vind gewoon zielig wat jij schrijft :P, ik weet dat het anders is, ::) kinderlijk ben ik niet dat was ik vroeger, liegen hou ik niet van.
Als het voet slijtage was dan waren de strepen horizontaal en ze zijn zowat verticaal. dus ::)
mijn buurman heeft me wel gewaarschuwd dat je het op de foto niet goed kon zien. ::)
PS : Dit zou een van de laatste bezoeken zijn geweest op DP, ::) Zit namelijk niet zo te wachten op dat soort klanten als sebastiaan, t"was leuk hier zo.
( miss lieg ik dit ook wel weer ) by the way ik zit hier niet op te wachten
En weg het weggaan omdat ik hier geen " gelijk " krijg is het niet. :-*
Jongens de mzzl. ;D en bikse :P
Als het voet slijtage was dan waren de strepen horizontaal en ze zijn zowat verticaal. dus ::)
mijn buurman heeft me wel gewaarschuwd dat je het op de foto niet goed kon zien. ::)
PS : Dit zou een van de laatste bezoeken zijn geweest op DP, ::) Zit namelijk niet zo te wachten op dat soort klanten als sebastiaan, t"was leuk hier zo.
( miss lieg ik dit ook wel weer ) by the way ik zit hier niet op te wachten
En weg het weggaan omdat ik hier geen " gelijk " krijg is het niet. :-*
Jongens de mzzl. ;D en bikse :P