Inkoopacties (Duitse) (online) shops?
Moderator:Beheerders
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Hey, ik heb ff de search gebruikt en tot mijn verbazing zo gauw niks in deze richting gevonden, dus daarom dit topic maar ff:
-Bikespullen zijn duur
-Bij bepaalde (Duitse) (online) shops zijn ze soms véél goedkoper
-Verzendkosten, evt minimum bestelbedrag, reisafstand en evt gebrek aan n creditcard maken het bestellen aldaar toch soms wat lastiger.
Is het daarom een idee een topic in het leven te roepen waarin eventuele inkoopacties georganiseerd kunnen worden?
Als bv iemand dan naar S-Tec, B2B, Salden ofzo gaat of daar iets bestelt meldt ie dat hier ff zodat ie evt ook wat mee kan nemen voor de anderen enzo!
-Bikespullen zijn duur
-Bij bepaalde (Duitse) (online) shops zijn ze soms véél goedkoper
-Verzendkosten, evt minimum bestelbedrag, reisafstand en evt gebrek aan n creditcard maken het bestellen aldaar toch soms wat lastiger.
Is het daarom een idee een topic in het leven te roepen waarin eventuele inkoopacties georganiseerd kunnen worden?
Als bv iemand dan naar S-Tec, B2B, Salden ofzo gaat of daar iets bestelt meldt ie dat hier ff zodat ie evt ook wat mee kan nemen voor de anderen enzo!
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Re:Inkoopacties (Duitse) (online) shops?
Sorry Old Manitou, ik was nog niet klaar met mijn openingspost....
Jurriaan, BF of Zane, zou je hiervan een sticky willen maken?
Ik ben benieuwd of dit kans van slagen heeft.... op GoT of Fok! bijvoorbeeld worden wel eens inkoopacties georganiseerd dus waarom zou dat hier niet moeten kunnen?
Je moet in zo"n geval wel duidelijke afspraken maken over betaling enzo, maar aangezien hier alleen maar beschaafde eerlijke mensen zitten moet dat toch kunnen

Jurriaan, BF of Zane, zou je hiervan een sticky willen maken?
Ik ben benieuwd of dit kans van slagen heeft.... op GoT of Fok! bijvoorbeeld worden wel eens inkoopacties georganiseerd dus waarom zou dat hier niet moeten kunnen?
Je moet in zo"n geval wel duidelijke afspraken maken over betaling enzo, maar aangezien hier alleen maar beschaafde eerlijke mensen zitten moet dat toch kunnen

klinkt leuk, maar is in de praktijk volgens mij een drama..........
en zo hoog zijn die verzendkosten nou ook weer niet....
dusssss©
en zo hoog zijn die verzendkosten nou ook weer niet....
dusssss©
Inkoopacties op tweakers zijn meerdere malen uitgelopen op ruzies om betaling, foute afspraken, en nog meer van die BS...
En daarbij, iedereen heeft hier wel een eigen LBS die goed en goedkoop is. Het is een goed idee, maar ik denk dat ie weinig kans van slagen heeft...
En daarbij, iedereen heeft hier wel een eigen LBS die goed en goedkoop is. Het is een goed idee, maar ik denk dat ie weinig kans van slagen heeft...
Ik sluit me aan bij BOSS en Dn Helle; als je soms ziet hoe moeizaam verkopen lopen dan denk ik niet dat het een goed idee is om met veel vreemden in zee te gaan. Natuurlijk zitten hier mensen op het forum die elkaar echt niet moedwillig willen besodemieteren maar er kunnen altijd misverstanden en frustaties ontstaan die escaleren...
Echter doet dit niets af aan het idee, alleen zou ik me dan houden bij mensen die je kent of waarmee je eerder "zaken" hebt gedaan.
Echter doet dit niets af aan het idee, alleen zou ik me dan houden bij mensen die je kent of waarmee je eerder "zaken" hebt gedaan.
GTLTS schreef:
Extra aanvulling: de verkoop van het frame van Ruff Ryder... De meesten hier zullen nog wel weten wat voor een drama dat is geweest... Zoiets is gewoon zonde van het forum, one big bullshit...
Ik denk dat daarom ook www.inkoopacties.net is opgezet. Denk dat het idee achter de IA, met veel mensen hetzelfde product (of producten) kopen, niet of nauwelijks te realiseren is, de een rijd met SRAM, de ander met Shimano... Verder zijn producten zoals voorvorken toch wel erg duur om zomaar door iemand anders te laten kopen.
Maar het hele idee achter inkoopacties, de korting door bulk inkopen zal zowieso niet gehaald kunnen worden door de beperkte interesse van meerdere mensen in één product, de hele lage marges bij de duitse shops en het feit dat veel producten gewoonweg te kostbaar zijn.
My €0,02 , voor PC shit rulen IA"s zwaar, dikke korting!
Maar het hele idee achter inkoopacties, de korting door bulk inkopen zal zowieso niet gehaald kunnen worden door de beperkte interesse van meerdere mensen in één product, de hele lage marges bij de duitse shops en het feit dat veel producten gewoonweg te kostbaar zijn.
My €0,02 , voor PC shit rulen IA"s zwaar, dikke korting!
B2B is mn lbs.... ::)
-
Altijd als ik iets check blijkt Barracuda.be goedkoper dan B2B, zelfs als je de iets hogere vrachtkosten meeneemt. Waarom dan bij B2B kopen?
-
Gewoon bij ons Marzocchi halen en Hope en Bombproof
En SUNN velgen
En Truvativ bende
Nagenoeg ALTIJD goedkoper.
Klaar met zoeken en als je lief bentz et ik je schijfremmen nog voor nop op je bike ook en jas ik voor de gratis montage van je BB nog ff de tap door je frame.
E
P.S. Aan het shoppie wordt gewerkt
En SUNN velgen
En Truvativ bende
Nagenoeg ALTIJD goedkoper.
Klaar met zoeken en als je lief bentz et ik je schijfremmen nog voor nop op je bike ook en jas ik voor de gratis montage van je BB nog ff de tap door je frame.
E
P.S. Aan het shoppie wordt gewerkt