Stoere bril

"My first upgrade of my bike would be a set of egg-beaters" ;D ;D
Kerry kan er ook wat van. Vette Serotta Ottrott. van 8000 dollar.
Moderator:Beheerders
SexXxy Boy schreef:
"Dé reden om nooit meer een Trek te kopen of te rijden" zou een betere de titel voor het topic zijn geweest....
Aan alle TREK-kers: Ik zou me doodschamen om me nu nog op een Trek te moeten vertonen, met kennis van het feit dat Bush "De Spil van het kwaad" ook op een Trek rond rijdt.
Hierbij roep ik u allen op tot een boycot op alle producten van TREK ...
Dn Helle schreef:
Morgen in het nieuws: "Aandelen Trek dalen drasticsch!" "Winstwaarschuwing Trek".
Lekker boeiend waar hij op fiets, hopelijk flikkert hij er binnenkort hard vanaf, hebben we weer rust in de toko...
:-) KB schreef:
dat hij een rusthartslag had van 45 ofzoietes!
Jij moet eens wat minder aan je l.u.l. Trek-ken. Dan l.u.l je wat wijzer uit je nek. ::)SexXxy Boy schreef: "Dé reden om nooit meer een Trek te kopen of te rijden" zou een betere de titel voor het topic zijn geweest....
Aan alle TREK-kers: Ik zou me doodschamen om me nu nog op een Trek te moeten vertonen, met kennis van het feit dat Bush "De Spil van het kwaad" ook op een Trek rond rijdt.
SexXxy Boy schreef: "Dé reden om nooit meer een Trek te kopen of te rijden" zou een betere de titel voor het topic zijn geweest....
DiTemp schreef:
Osama rijdt op een Intense en Bush heerst.
Xircuit™ schreef:
[:-) KB schreef:
dat hij een rusthartslag had van 45 ofzoietes!
Wist je dat ik de paus was?
:-) KB schreef:wist dat hij een rusthartslag had van 45 ofzoietes!