The Mountainbike One van Bush

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

BLRacing
The Mountainbike One van Bush

Bericht door BLRacing » vr sep 10, 2004 10:09 pm

Jahoor een Tek 98 van Bush. :D ;D ;D
Afbeelding
Stoere bril 8) En die Giro Atmos in Lone Star uitvoering staat hem goed ;D ;D ;D
"My first upgrade of my bike would be a set of egg-beaters" ;D ;D

Kerry kan er ook wat van. Vette Serotta Ottrott. van 8000 dollar.
Afbeelding

Fry

Re:The Mountainbike One van Bush

Bericht door Fry » za sep 11, 2004 1:24 am

bush is overduidelijk de coolste, ik zou voor hem stemmen als ik amerikaan was

R@coon

Bericht door R@coon » za sep 11, 2004 9:52 am

Als je de rest van dat stuk in fiets had gelezen wist je dat Kerry een veel mooiere baas is. Die rijdt allemaal wedstrijden en eindigd ook nog eens bij de beste 10% (of nog beter zelfs) en Bush kachelt maar een beetje over z"n landgoed en gaat nog op z"n muil.

Xtuv

Bericht door Xtuv » za sep 11, 2004 1:54 pm

wtf toeclips :-X

BLRacing

Bericht door BLRacing » za sep 11, 2004 2:07 pm

Maar ik las wel dat Bush heel veel hardliep totdat hij begin dit jaar teveel last kreeg van zijn rechter knie. Ik las ook ergens dat een van zijn doktoren wist dat hij een rusthartslag had van 45 ofzoietes! Op aanraden van de president van Trek, die ook president is van een amerikaans gezondheids/fitness bureau, is hij gaan fietsen. Hij schijnt heel regelmatig een paar uur erop uit te trekken met zijn trek en adviseurs. Als hij op zijn ranch is, volgens mij veel te vaak zoals je kunt zien in Fahrenheit 9/11 ;D ;D ;D

SexXxy Boy

Bericht door SexXxy Boy » za sep 11, 2004 5:32 pm

"Dé reden om nooit meer een Trek te kopen of te rijden" zou een betere de titel voor het topic zijn geweest....

Aan alle TREK-kers: Ik zou me doodschamen om me nu nog op een Trek te moeten vertonen, met kennis van het feit dat Bush "De Spil van het kwaad" ook op een Trek rond rijdt.

Hierbij roep ik u allen op tot een boycot op alle producten van TREK ...

Sven

Bericht door Sven » za sep 11, 2004 5:35 pm

Morgen in het nieuws: "Aandelen Trek dalen drasticsch!" "Winstwaarschuwing Trek".
Lekker boeiend waar hij op fiets, hopelijk flikkert hij er binnenkort hard vanaf, hebben we weer rust in de toko...

Fry

Bericht door Fry » za sep 11, 2004 5:38 pm

SexXxy Boy schreef:
"Dé reden om nooit meer een Trek te kopen of te rijden" zou een betere de titel voor het topic zijn geweest....

Aan alle TREK-kers: Ik zou me doodschamen om me nu nog op een Trek te moeten vertonen, met kennis van het feit dat Bush "De Spil van het kwaad" ook op een Trek rond rijdt.

ja roep jij vooral nog maar wat op ::)

Gast

Bericht door Gast » za sep 11, 2004 5:40 pm

Dn Helle schreef:
Morgen in het nieuws: "Aandelen Trek dalen drasticsch!" "Winstwaarschuwing Trek".
Lekker boeiend waar hij op fiets, hopelijk flikkert hij er binnenkort hard vanaf, hebben we weer rust in de toko...

Bush word gewoon herkozen bij de verkiezingen, wait and see...

Sven

Bericht door Sven » za sep 11, 2004 5:47 pm

Ben er ook bang voor. Niet dat Kerry alles is, maar ik heb steeds meer hekel aan die vent.
Beter gezegd, flikker van die fiets af aub...

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » zo sep 12, 2004 1:54 pm

Ik rijd op een Trek >:(
Maar wél een met klikpedalen dus ik voel me niet aangesproken ;D

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » zo sep 12, 2004 3:32 pm

:-) KB schreef:
dat hij een rusthartslag had van 45 ofzoietes!

Wist je dat ik de paus was?

Q....

Bericht door Q.... » zo sep 12, 2004 6:54 pm

SexXxy Boy schreef: "Dé reden om nooit meer een Trek te kopen of te rijden" zou een betere de titel voor het topic zijn geweest....

Jij moet eens wat minder aan je l.u.l. Trek-ken. Dan l.u.l je wat wijzer uit je nek. ::)

Quido

Bericht door Quido » zo sep 12, 2004 7:21 pm

Wat een zielige reden om maar geen trek te kopen. Alsof dat een reden moet zijn om te kiezen wat wel of niet goed voor je is. Je eet toch ook geen cornflakes meer alleen omdat er de kans is dat bush die ook eet. Ben zelf net een trek gaan rijden en voel me er prima thuis op.

Igor

Bericht door Igor » zo sep 12, 2004 7:42 pm

SexXxy Boy schreef: "Dé reden om nooit meer een Trek te kopen of te rijden" zou een betere de titel voor het topic zijn geweest....

pssst, aan alle trek-liefhebbers, ik denk dat dat "ie "t zo serieus bedoelde.
mocht dit onverhoopt edoch het geval zijn, dan roep ik dan weer jullie op het niet serieus te nemen........ ::)

DiTemp

Bericht door DiTemp » ma sep 13, 2004 8:10 am

Osama rijdt op een Intense en Bush heerst.

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » ma sep 13, 2004 11:27 am

DiTemp schreef:
Osama rijdt op een Intense en Bush heerst.

Ik denk dat je in de bergen van noordelijke Afghanistan ongelooflijk mooi kunt biken :D

SexXxy Boy

Bericht door SexXxy Boy » ma sep 13, 2004 11:55 am

TREKKERS zijn wel snel op hun teentjes getrapt :o

peter

Bericht door peter » wo sep 15, 2004 1:36 am

Xircuit™ schreef:
[
:-) KB schreef:
dat hij een rusthartslag had van 45 ofzoietes!

Wist je dat ik de paus was?

nou 45 is idd best laag, maar als ik even heel erg op mijn ademhaling let en net hard genoeg trap om de home-trainer van mams aan te houden dan kan ik tot de 60 komen dus ja ?????????? zal wel laag zijn dan maar ik kom tot de 60

Fry

Bericht door Fry » wo sep 15, 2004 7:06 am

ik ken iemand met rusthartslag 36, kwam hij te weten toen hij op de operatie tafel lag en de anesthesie niet mocht verdoven omda het alarm afging van de hartmonitor

MAD MAX

Bericht door MAD MAX » wo sep 15, 2004 8:55 am

Ik ken ook iemand met een rusthartslag van onder de 40.

Het schijnt levensgevaarlijk te zijn. Hij moet nu langzaam aftrainen en mag dan nooit meer sporten. :"(

Als bij zo"n hartslag je hart een keer overslaat heb je meteen een zwaar zuurstoftekort, zegt men.

Zo zie je maar. Te veel sporten is ook niet alles. ;)

rene

Bericht door rene » wo sep 15, 2004 11:35 am

:-) KB schreef:wist dat hij een rusthartslag had van 45 ofzoietes!

Da"s nog altijd 45 teveel . . . :"(

BLRacing

Bericht door BLRacing » wo sep 15, 2004 6:04 pm

Volgens mij kan dp-lid en verhalen verteller Lars de Cuevas wel wat vertellen over een wielrenner met de naam Cuevas. Ik dacht tenminste dat het Cuevas was maar het kan ook een andere wielrenner zijn geweest.

Cuevas had zo"n lage hartslag in rust, dat doktoren hem s"nachts moesten monitoren anders zou hij in zijn slaap sterven ;D ;D ::). Ik meen ook gehoord te hebben dat ie soms wakker gemaakt moest worden om zijn hartslag omhoog te krijgen. Nogmaals, Lars de Cuevas kan hier meer over vertellen.

Lars heb je nog een paar verhaaltjes hieromtrend ;D ;)

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » do sep 16, 2004 11:28 am

sjeemugdupeemug Benjamin, nou haal je echt ALLE verhalen door elkaar die ook ooit verteld heb! ;D ;D

En nu lijkt het ook wel alsof ik die bewuste renner ben. Nee hoor, ik heb een keurig hematocriet van 44.

Maareh... Wat ik ooit gehoord en gemeld heb is:
- Miguel Indurain had volgens de overlevering een rustpols van 28. da"s dus 2 volle seconden tussen 2 slagen. BOENK 21, 22 BOENK ;D
- Bjarne Riis werd in zijn toptijd "Monsigneur 60 Procent" genoemd, wat refereerde aan zijn hematocriet. En aangezien dat nogal hoog is, werd hij snachts af en toe wakker gemaakt, om zeker te weten dat het e.e.a. lekker doorstroomde...
- De hoogste hematocriet ooit gemeten bij een wielrenner was bij een Italiaaan waarvan ik de naam niet meer weet. Zijn hematocriet zou 67 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) zijn geweest. DAMN, dat is zo dik als APPELSTROOP!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D
- De Franse renner Armand de LAS Cuevas, was inderdaad nogal een dubieuze renner qua creatief medicijngebruik, maar van hem heb ik geen concrete anekdotes beschikbaar.

Weten jullie trouwens dat je hematocrietwaarde altijd 5 keer zo hoog is als je Hb gehalte? Hoorde ik van de week van een priklablaborant.

On Topic: Een kameraad van me heeft een Fuel 98, die jongen baalt nu, hahaha ;D ;D
We hebben nu zonder dat hij het wist alvast maar een RM Element voor hem besteld. Inruilen die Fuel!

Tot slot: Het is niet vreemd dat Bush op juis een "Fuel" rijdt. Als olieboertje rijd je natuurlijk graag op een fiets die "Fuel" heet, vooral als hij ook nog is gemaakt uit het aardolieproduct dat Carbon heet. En als je dan ook nog vriendjes bij Trek hebt...

Groet, Lars

deijss

Bericht door deijss » do sep 16, 2004 11:58 am

We kunnen er beter een hartslag-topic van maken!

Hey, maar het is toch zo dat hoe beter getraind, hoe lager de rusthartslag is. Het hart (= een spier) wordt sterker door training en heeft daardoor de kracht om met minder slagen het bloed door het lichaam te pompen....of is dit niet juist?

Plaats reactie