Weinig mee gereden, zier eruit als nieuw, werkt top.
Zie marktplaats voor foto. Heb zelf meer foto"s.
Nard.
Te koop, zeer goede Fox F80X
Moderator:Beheerders
Re:Te koop, zeer goede Fox F80X
fijne advertentie... prijs? geef anders ff de link... je wilt dat ding toch verkopen of nie?
Ik moet zeggen, u heeft daar een goed punt. Ik zal wat meer tijd nemen om de geïnteresseerden op DP te informeren.
De vork is de onvolprezen Fox Forx F80X Terra Logic met 80mm veerweg, prachtig in lichtgrijs met blauwe accenten. For those not in the know, de X staat voor automatische lock-out die top werkt.
Heb de vork weinig gebruikt, in 1 van mijn toen 3 ( :-[) fietsen. Ik ben een oude man, dus de vork heeft niet veel te lijden gehad, ziet er dan ook uit om af te likken. Ik ga met een nieuw projectje beginnen en ga voor mijn Ht een Sid WC kopen.
Zie hier voor de link. http://static.marktplaats.nl/fotos/fiet ... /35768.jpg
Ik heb nog een paar afbeeldingen, maar geloof me, ziet er top uit. En werkt ook top, geen olieverlies, geen klapperen.
Prijs voor al dit moois:575
Beter?
De vork is de onvolprezen Fox Forx F80X Terra Logic met 80mm veerweg, prachtig in lichtgrijs met blauwe accenten. For those not in the know, de X staat voor automatische lock-out die top werkt.
Heb de vork weinig gebruikt, in 1 van mijn toen 3 ( :-[) fietsen. Ik ben een oude man, dus de vork heeft niet veel te lijden gehad, ziet er dan ook uit om af te likken. Ik ga met een nieuw projectje beginnen en ga voor mijn Ht een Sid WC kopen.
Zie hier voor de link. http://static.marktplaats.nl/fotos/fiet ... /35768.jpg
Ik heb nog een paar afbeeldingen, maar geloof me, ziet er top uit. En werkt ook top, geen olieverlies, geen klapperen.
Prijs voor al dit moois:575
Beter?
O ja, vorkpijp is red. lang, dacht 22cm ofzo.
Pijp idd 22cm.
nu voor 550 euro.
Ik heb meer foto"s voor belangstellenden (van de vork
)
nu voor 550 euro.
Ik heb meer foto"s voor belangstellenden (van de vork

:Voor de liefhebben hert ik er een ,ooi sewtje holle tita brakebolts bij, mmmm :P :P