Re:De Koning leeft.....en hoe
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Check onderstaand topic maar.
Ben er afgelopen weekend geweest en de Koning van Spanje beklommen (in 1 keer omhoog)
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... 77;start=0
Ben er afgelopen weekend geweest en de Koning van Spanje beklommen (in 1 keer omhoog)
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... 77;start=0
-
Waarom post die halve gare zool van een Steulen dan een verhaal dat de koning dood is?!?
- Arnetteman
tja, weet jij het?
onrust stoken?
onrust stoken?
-
Tja, met wat tot doel dan?!?
He, goeiemorgen zeg
De Koning leeft weer een klein beetje, dat klopt. Maar vergeleken met een jaar of twee geleden is het nog steeds maar een half klimmetje, hoor.
Die post van mij was omdat ze toen net de boel helemaal dichtgegooid hadden. Geen losse keien, geen geul om in te verdwijnen, kortom geen enkele uitdaging om fietsend boven te komen behalve dan het redelijke stijgingspercentage. De Koning oude stijl was dat echt wel
.

De Koning leeft weer een klein beetje, dat klopt. Maar vergeleken met een jaar of twee geleden is het nog steeds maar een half klimmetje, hoor.
Die post van mij was omdat ze toen net de boel helemaal dichtgegooid hadden. Geen losse keien, geen geul om in te verdwijnen, kortom geen enkele uitdaging om fietsend boven te komen behalve dan het redelijke stijgingspercentage. De Koning oude stijl was dat echt wel

-
Ooooohhh zo bedoel je, dan sorry voor mjin uitlating richting jou.
Wil je voortaan dan wel iets duidelijker zijn in je verhalen?!?
Wil je voortaan dan wel iets duidelijker zijn in je verhalen?!?
- Arnetteman
ja inderdaad, je had het over betonverharding en nou werk ik een beetje in de civiele techniek dus ik ga er vanuit dat ze een betonpad hadden aangelegd zoals ze fietspaden ook wel eens aanleggen.
Eneh, afgelopen weekend waren er beste stenen anders hoor. Het was erg hobbelig en je moest goed sturen. Het erodeert behoorlijk. Ze hebben nu wel bandjes geplaatst wast het ergst naar beneden stromende puin (tijdens regenval) tegenhoudt.
Nou mijn excuses dan. Laat ons alsjeblieft niet meer zo schrikken ;D
Arnetteman
Eneh, afgelopen weekend waren er beste stenen anders hoor. Het was erg hobbelig en je moest goed sturen. Het erodeert behoorlijk. Ze hebben nu wel bandjes geplaatst wast het ergst naar beneden stromende puin (tijdens regenval) tegenhoudt.
Nou mijn excuses dan. Laat ons alsjeblieft niet meer zo schrikken ;D
Arnetteman

Toen ik er was, hadden ze volgens mij net die verse laag gestort, en toen was het ook echt een "verhard" pad zonder enige spanning. Gelukkig erodeert de boel daar nog al snel.
Dus binnenkort weer een echte Koning
Dus binnenkort weer een echte Koning

- Arnetteman