Re:hoogte krijgen
Moderator:Beheerders
als je bovenaan de schans ben, trek je je stuur omhoog ;D
-
Veel blowen.
-
- Contacteer:
ja dan word je high
Joh wat weet jij daar nou weer van ???
Voordat soort sjaken moet je bij J.d.W. te R. of T.H. te R. wezen.
Voordat soort sjaken moet je bij J.d.W. te R. of T.H. te R. wezen.
-
mja zoals al gezegd is...pompe
veel mense pompe enkel bij de landing maar als je een goeie pomp geeft op de lip van de jump zal je zowizo hoger gaan
sneller gaan is zeker ni de juiste manier

veel mense pompe enkel bij de landing maar als je een goeie pomp geeft op de lip van de jump zal je zowizo hoger gaan
sneller gaan is zeker ni de juiste manier
soms zijn jumps ook gewoon te klein
je moet zeker als je met een mtb gaat dirten, die een relatief lange wielbasis heeft zien dat de kromte straal van de curve die de lip van je jumps benadert voldoende groot is, anders geraakte de mtb + berijder volledig uit z"n eigenfrequentie bij het flowen en dan geraak je niet hoog
je moet zeker als je met een mtb gaat dirten, die een relatief lange wielbasis heeft zien dat de kromte straal van de curve die de lip van je jumps benadert voldoende groot is, anders geraakte de mtb + berijder volledig uit z"n eigenfrequentie bij het flowen en dan geraak je niet hoog
-
GT dude schreef:

GT dude schreef:
anders geraakte de mtb + berijder volledig uit z"n eigenfrequentie bij het flowen en dan geraak je niet hoog
eigenfrequntie? lol jumps zijn nooit even lang/hoog en de afstand tussen de jumps verschilt ook nog eens + niemand is zo goed getraind dat hij/zij elke jump op dezelfde manier pakt, dus ik denk niet dat je die eigenfrequentie zelfs maar kan benaderen, als ze er al is tenminste, ik dacht dat eigenfrequenties alleen bestaan voor periodieke (trillende) systemen, en met alle goeie wil van de wereld zie ik in iemand die een paar jumps achtereen pakt toch niet echt een systeem, tenzij je een hoop variabelen gaat negeren
Maar ik kan ook fout zijn, het is al een paar jaar geleden dat ik daar les in kreeg, iig uwe post bewijst wel dat ge ijverig aan het blokken zijt precies ;D ;D zou anders wel zeer lollig zijn om in eigenfrequentie jumps te doen, dan kan je in theorie wel vet hoog gaan
wel ik heb ook zo is gehoord dat een trampoline werkt door haar eigenfrequentie, dat geeft aan dat je dus steeds hetzelfde ritme moet aanhouden
en je kan elk signaal met periodieke trillingen benaderendankzij fourrier analyses
als je perfecte dirts bouwt en je benadert de resonantie frequentie, dan zou je in principe wel heel hoog kunnen gaan, dit is echter geen stabiele systeemtoestand, waardoor waarschijnlijk je lichaam spontaan in nuclei begint te ontbinden alvorens je de 100 meter hoogte hebt bereikt
het is echter al laat, ik ga verder mechanica studeren
en je kan elk signaal met periodieke trillingen benaderendankzij fourrier analyses
als je perfecte dirts bouwt en je benadert de resonantie frequentie, dan zou je in principe wel heel hoog kunnen gaan, dit is echter geen stabiele systeemtoestand, waardoor waarschijnlijk je lichaam spontaan in nuclei begint te ontbinden alvorens je de 100 meter hoogte hebt bereikt
het is echter al laat, ik ga verder mechanica studeren
Spijt dat je geen chelie studeert, kon je XTR pillen maken :P
ja chemie heb ik ook
ik kan met dingen uit de natuur nitroglycerine maken
en van lood goud maken, maar dat kunnen er velen
ik kan met dingen uit de natuur nitroglycerine maken
en van lood goud maken, maar dat kunnen er velen
GT dude schreef:
wel ik heb ook zo is gehoord dat een trampoline werkt door haar eigenfrequentie, dat geeft aan dat je dus steeds hetzelfde ritme moet aanhouden
dat is idd ook zo; een bmxer in een vert lijkt mij ook een goed voorbeeld
pompen noemen ze da... Voor GT dude: pijpen
-
GT dude schreef:
Dat zijn nog eens smoesjes.
allicht one schreef:
[GT dude schreef:
Dat zijn nog eens smoesjes.
not really, zelf uitgedacht en derna getest, grote jumps voelen beter aan
Maar als je kunt springen spring je hoog op alles.
Chmod schreef:
Maar als je kunt springen spring je hoog op alles.
natuurlijk, maar das relatief bedoeld e die hoogte
-