Re:headset naar de....

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
headset naar de....

Bericht door Gast » za aug 07, 2004 5:22 pm

zijn er soms nog mense die een dabomb cromo headset hebbe ? ene met onderaan grote kogels en boven gewone ? want mijne komt altijd los , ik heb de lagers al vervangen , ik zet alles zoas et moet en na ff rijde zit het weer los :) dus as er nog mensen zijn die dezelfde troubles ermee hebbe , en aan wa het ligt ofzo laat ma wete :)

Luc

Bericht door Luc » za aug 07, 2004 6:52 pm

Als het echt elke keer opnieuw loskomt, denk ik dat er toch nog iets scheelt aan je montagekwaliteiten ...

Gast

Bericht door Gast » zo aug 08, 2004 6:27 pm

ik ken tov bruno nix van ne vlo mor ik kan nog wel nen headset afregele ze dus volgende keer zinnege commentaar geve , da helpt u int verdere sociaale leve..

Luc

Bericht door Luc » ma aug 09, 2004 7:43 am

Al goed dat jouw commentaar altijd zo zinnig is ...

Een headset wordt bijeengehouden door de stuurpen. Als je headset telkens opnieuw loskomt, zal er daar waarschijnlijk toch wel iets mee zijn. Het kan ook dat de kogelbaan die je op de vorkbuis perst, er niet goed opgemonteerd is. Wie heeft de headset gemonteerd?

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » ma aug 09, 2004 10:42 am

bansheebeest schreef:
ik ken tov bruno nix van ne vlo mor ik kan nog wel nen headset afregele ze dus volgende keer zinnege commentaar geve , da helpt u int verdere sociaale leve..

Luc is only trying to help :?

Gast

Bericht door Gast » ma aug 09, 2004 12:25 pm

*zucht* tis al opgelost , nu zien of het blijft werken :)

Luc

Bericht door Luc » ma aug 09, 2004 1:26 pm

En hoe heb je het opgelost?

Gast

Bericht door Gast » ma aug 09, 2004 4:32 pm

brunoman heeft het gecheckt en trug in elkaar gezet , en de klik is precies weg , dus nu afwachte of hij ook wegblijft :) twas geen speling da erop zat , eerder ne klik :) dusjah , we zien wel :)

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » ma aug 09, 2004 5:43 pm

Had Luc toch gelijk ;D

Laten we hopen dat t nu verholpen is!

Maar deed Brunoman iets anders dan je zelf altijd deed?

Gast

Bericht door Gast » ma aug 09, 2004 6:51 pm

nee eilijk ni , hij dee net etzelfde

surfstad

Bericht door surfstad » ma aug 09, 2004 7:34 pm

Bruno

Bericht door Bruno » ma aug 09, 2004 7:47 pm

CK, ok, en ja "t kost veel geld ma ge hebt ook 10jaar garantie en "t gaat ook echt 10 jaar mee.
Maar zelf geef ik er toch ni zo veel geld aan, ik koop graag eens iets nieuws om de paar jaar of zo 8)

Aan die kopserie van mr.banshee niks speciaal gedaan, open gedaan, terug ineen en gezien da alles op zijn plaats zit.
Volgens mij zit het allemaal tussen zijn oren

ow nee, daar zit juist niks ;D

Gast

Bericht door Gast » di aug 10, 2004 12:18 pm

das gemeen van je bruno :( je kwetst me ;)

Bruno

Bericht door Bruno » di aug 10, 2004 9:09 pm

Vandaag je shivertje opengedaan, ge kunt beter een andere hobby kiezen denk ik of zo nen Bender fiets kopen, cartridge is nl. opgeblazen :o (aan 1 kant toch)

Luc

Bericht door Luc » wo aug 11, 2004 11:29 am

Of leren fietsen ...

TwoFourToy

Bericht door TwoFourToy » do aug 12, 2004 1:00 am

euhm ja vinnie mss is iets aan de rijstijl doen alléja gewoon wa minder fietsbelastende dinges doen maar da is geen probleem ik zal u wel bekeren tot de goeie kant ;)

en luc zijn reactie van da ge beter zou lere rije ???
tzal waarschijnlijk zo zijn da hij zelf op wereldniveau rijd vermins hij zoveel comentaar geeft,
kvind ni da ge op iemand zijn rijde comentaar moet geve als ge geen idee hebt hoe die persoon rijd
maar da was maar ff terzake

en wa de haedset betreft :) bruno blijft wondere verichte is voor zover ik het weet alty al zo geweest en zal waarschijnlijk zo blijve

Gast

Bericht door Gast » do aug 12, 2004 10:51 am

luc toch , elke keer blijfde mij verbaze me awe stoeme commentaar , want voor zover ik het gehoord heb , kunde gij oek ni echt goe rijde :) en ik citeer : de luc , haha das dien ene me zennen teduuren bike toch eh ? die steekte me nen hardtail gewoon voorbij op u gemak :) ni da da uitmaakt , want ge rijdt graag , maar geeft dan ni commentaar op mense die eigelijk ni heel slecht rijde want das dan gewoon stoem , ge denkt wel da ge het grote wonder bent , mor der zen veel mense die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan u rijde en die dan tege mij ook nog is vriendelijk zijn :) ik denk da gij is van de grond moet kome , en derna kunde da is me uwe vlo probere ook :)

late we dan nu vriende zijn ? of toch gewoon ni op mekaar ligge zeike over de meest domme domme dinge 1st ? want da heeft toch gene zin , vo u ni vo mij ni en vo niemand ni eilijk :)

Gast

Bericht door Gast » do aug 12, 2004 10:54 am

bruno , et sta trug los :(
btw je laat wel iets wete wnr je nieuws ebt over men cartridge :)
tankjewel

bettes

Bericht door bettes » do aug 12, 2004 11:00 am

paar mogelijkheden:

-crown race zit scheef
-een van de cups zit scheef
-headtube is ovaal
-balhoofdset is kapotgedraaid door te vast zetten
-starflanged nut zit los
-de stuurbuis is net te lang zodat ze net tegen het kapje aankomt voor hij spanning op het balhoofd zet

greetz
bettes

Gast

Bericht door Gast » do aug 12, 2004 11:02 am

er zitte idd dinge bij die ik nog ni nagekeke eb :)
tnx for the advice :)

Luc

Bericht door Luc » do aug 12, 2004 11:47 am

bEttEs schreef:
paar mogelijkheden:

-crown race zit scheef
-een van de cups zit scheef
-headtube is ovaal
-balhoofdset is kapotgedraaid door te vast zetten
-starflanged nut zit los
-de stuurbuis is net te lang zodat ze net tegen het kapje aankomt voor hij spanning op het balhoofd zet

greetz
bettes

Op de ovalen headtube en de losse ster na zijn dat dus wel degelijk allemaal dingen die je van bij montage kan vermijden door goed te monteren en af te stellen. Alhoewel da"k mij afvraag hoe een ster kan loskomen eens de headset goed afgesteld is. Er komen daar nauwelijks krachten op.

Gast

Bericht door Gast » do aug 12, 2004 11:51 am

mjah das net het grappige want deze heeft bruno gemonteerd , dus dermee dak zo zeker ben dat ni aan de montage ligt , en de lagers zijn al vervangen dusjah , verderzoeken maar :)

Plaats reactie