Re:Arnhem??
Moderator:Beheerders
O"ja, wat mij ook opviel is dat de wandelaars erg vriendelijk en tolerant zijn in Duno.

Ik ben maandagmorgen nog even geweest. Het had de nacht ervoor lekker geregend, dus veel blubber en veel glijen.
En paar afdalingen heb ik maar overgeslagen.
En paar afdalingen heb ik maar overgeslagen.

Mudfreak schreef:
Ik ben maandagmorgen nog even geweest. Het had de nacht ervoor lekker geregend, dus veel blubber en veel glijen.
En paar afdalingen heb ik maar overgeslagen.![]()
en is je nieuwe bike door de test heen gekomen.....
wie gaan er zondag naar de duno ? als het mooi weer is

M-J schreef:
en is je nieuwe bike door de test heen gekomen.....
Ja perfekt. ;D
[
M-J schreef:
wie gaan er zondag naar de duno ? als het mooi weer is![]()
Ikke.
Als het mooi weer is...tsss...
Gewoon gaan

-
Joow dudes,
Junq en ik zijn van plan om ZATERDAG jullie spot (Duno) te verkennen. Echter, where the fuck is it?
Wellicht dat ook iemand van jullie on trail is?
greetz,
Helm
Junq en ik zijn van plan om ZATERDAG jullie spot (Duno) te verkennen. Echter, where the fuck is it?
Wellicht dat ook iemand van jullie on trail is?
greetz,
Helm
Gewoon de Rijn volgen vanuit Arnhem en na ongeveer 10 km zie je vanzelf aan je rechterhand (deuh) een grote stuwwal... Duno

-
Yep boys, we" ve been there. Het zag er mooi uit!
Helaas had ik nadat we de omgeving een beetje verkend hadden en net op het "hoog- en -laag- pad" omhoog aan het ploeteren waren een beetje pech:
mijn ketting knapte! De lbs in Doorweth (vader-moeder-zoon bedrijf, mooi man!) kreeg mijn keting nog wel in elkaar, maar deze was zo gehavend dat we de rit verder moesten staken. Damn!!!!!
We komen zeker een keer terug, want zoveel reliëf hebben we in Brabant niet!
Oh ja, ik zag dat er daar een mtb-route is uitgezet. is die de moeite waard?
Helaas had ik nadat we de omgeving een beetje verkend hadden en net op het "hoog- en -laag- pad" omhoog aan het ploeteren waren een beetje pech:
mijn ketting knapte! De lbs in Doorweth (vader-moeder-zoon bedrijf, mooi man!) kreeg mijn keting nog wel in elkaar, maar deze was zo gehavend dat we de rit verder moesten staken. Damn!!!!!
We komen zeker een keer terug, want zoveel reliëf hebben we in Brabant niet!
Oh ja, ik zag dat er daar een mtb-route is uitgezet. is die de moeite waard?
Helm schreef:
De lbs in Doorweth (vader-moeder-zoon bedrijf, mooi man!) kreeg mijn keting nog wel in elkaar, maar deze was zo gehavend dat we de rit verder moesten staken. Damn!!!!!
Uhum, die vader-moeder-zoon LBS had geen nieuwe ketting? Of had jij geen centjes bij je? Een briefje van 50 Euro is 3 gram en neemt 0,0034 mm in je zadeltasje.... had je dus ook bij je kunnen hebben....
Erikje
Helm schreef:
.....Oh ja, ik zag dat er daar een mtb-route is uitgezet. is die de moeite waard?
Die MTB bordjes zijn onderdeel van de Oosterbeek/Renkum route.
Deze route "schampt" net langs de Duno. Juist de leuke stukken bos en heuvels zitten er dus niet bij.
Aan de oostkant staan bordjes met "wandelen en fietsen toegestaan op de paden", maar op het grootste (en leukste) gedeelte van de Duno is MTB"en verboden.
Je kan natuurlijk altijd zeggen dat je van de officieele route ben afgedwaald en dat je die niet meer kan vinden, maar als iedereen dat doet is binnen de kortste keren het hele gebied afgesloten......
Dus van nu mag alleen IK dat nog

-
Ik hoor altijd nieuwe ketting = nieuwe cassette, en ik had geen behoefte aan een Gazelle cassette. Btw, ik ga nu proberen of een nieuwe ketting het wil doen op mijn oude cassete, scheelt me een hoop geklus. En zo niet, dan gooi ik er meteen een nieuwe derailleur op, doe maar gek.
En over gewicht maak ik me niet zo druk, ik had gewoon mijn knip met alle pasjes bij.
Trouwens, als je puur voor het gewicht gaat koop je toch geen Liquid?
En over gewicht maak ik me niet zo druk, ik had gewoon mijn knip met alle pasjes bij.
Tja, zag er wel redelijk uit als "heftig" als je Tilburg en omgeving normaal gesproken hebt als ondergrond. Volgens mij ook "de houten deur met het slot" gezien, met aan de andere kant van de heuvel brute afdaling/ drops, maar die ketting....... >:(
-
heb die ketting nog niet gezien...........................................moet er pas hangen dan!! Om die grote kom heen???
-
neen,
die ketting zit weer op mijn bike dankzij de spoedservice van lbs Gazelle/ Doorweth.
die ketting zit weer op mijn bike dankzij de spoedservice van lbs Gazelle/ Doorweth.
vette shit daar in doorwerth. ben er vroeger een keer geweest, maar het is net te ver weg.... zijn er ook jumps...of worden die nooit gebouwd? of wel gebouwd en dan weer door de boskabouters afgebroken
Ja hele natuurlijke.tank24 schreef: ...zijn er ook jumps......
Kneep vanmiddag iets te laat in m"n rem en lag bijna 20 meter lager op de weg. (euh... ik bedoel dus bijna op de weg. Ging net goed)
vet toch maar weer eens gaan kijke
En als je naam MUD freak is kan je goed terecht in Duno!!!!
Wat een drek... Heerlijk ;D
Wat een drek... Heerlijk ;D
Het is al weer ruim een week geleden maar inderdaad, wat een modder daaro, echt veel. Nadeel is bij sommige afdalingen wel dat je als je geen bril en "mudvanger" hebt je bar weinig ziet, wel weer goed voor de adrenaline. Hadden de auto bij het kasteel neergezet en zijn vanuit daar een paar keer de "bergen" ingereden.
Ook nog bij toeval een stuk van de route gereden, maar toen we op een gegeven moment oosterbeek inreden (bord gemist???) hebben we toch de bossen maar weer opgezocht.
Ook nog bij toeval een stuk van de route gereden, maar toen we op een gegeven moment oosterbeek inreden (bord gemist???) hebben we toch de bossen maar weer opgezocht.
-
Die route zuigt!
Je gaat mooi op asfalt door alle bossen, zonde! Nee, ik vond het alternatieve pad beter!!!
Maar ideale drek ja, niet te zacht, niet te hard, blijft mooi kleven aan alles behalve aan mijn SUPERNIEUWE TOPPIE CHOPCHOP KETTING!!!
Je gaat mooi op asfalt door alle bossen, zonde! Nee, ik vond het alternatieve pad beter!!!
Maar ideale drek ja, niet te zacht, niet te hard, blijft mooi kleven aan alles behalve aan mijn SUPERNIEUWE TOPPIE CHOPCHOP KETTING!!!
gisterenavond weer even geweest...zelfs na regen van de laatste tijd nog prima te doen...
Ik denk dat dit een van de leukere spots is hier in de buurt..
Enniewees...het was weer eens erg leuk en errug rustig: niemand gezien in de woods.
C.
Ik denk dat dit een van de leukere spots is hier in de buurt..
Enniewees...het was weer eens erg leuk en errug rustig: niemand gezien in de woods.
C.
Helm schreef:
Ik hoor altijd nieuwe ketting = nieuwe cassette, en ik had geen behoefte aan een Gazelle cassette. Btw, ik ga nu proberen of een nieuwe ketting het wil doen op mijn oude cassete, scheelt me een hoop geklus. En zo niet, dan gooi ik er meteen een nieuwe derailleur op, doe maar gek.
Gazelle Cassette ???
-
beetje een late reactie.....................onni ;D
-
- Contacteer:
lekker aan t graven geweest