springen
Moderator:Beheerders
ik heb ook beginnen jumpen met maandverband. maar dat gaf me een enorm onveilig gevoel, duzz ben ik overgestapt naar tampons.
zolang alles goed gaat is een tampon natuurlijk wel beter: je kan harder trekken, je hebt meer geurcontrole,... maar van zodra je je bloed verliest is t dikke shit: je gaat direct door je broek
k kan enkel zeggen oefenen met lange touwtjes en die veer niet te hard aanspannen (of oude van je moeder gebruiken)
mzzl bruud
dan hebben we ook wat van dat slappe ge......
zolang alles goed gaat is een tampon natuurlijk wel beter: je kan harder trekken, je hebt meer geurcontrole,... maar van zodra je je bloed verliest is t dikke shit: je gaat direct door je broek
k kan enkel zeggen oefenen met lange touwtjes en die veer niet te hard aanspannen (of oude van je moeder gebruiken)
mzzl bruud
Re:springen
je bent een man en je hebt last van ongesteldheid als je springt?
of heb ik het nu helemaal verkeerd, want dan snap ik er niets van
of heb ik het nu helemaal verkeerd, want dan snap ik er niets van
bruud schreef:
ik heb ook beginnen jumpen met maandverband. maar dat gaf me een enorm onveilig gevoel, duzz ben ik overgestapt naar tampons.
mzzl bruud
He Ruud hejje t al s geprobeerd met een kurk?
heb je niet geleerd dat als ze ongesteld zijn je een weekje uit de buurt moet blijven, om je na die week weer uit te leven
Dude© schreef:
Alleen nog met een wijnfleskurk, maar die floepen er altijd onder hoge druk uit.
Ben nu aan het experimenteren met champagnekurken.
-
- Contacteer:
bruud schreef:
[Dude© schreef:
Alleen nog met een wijnfleskurk, maar die floepen er altijd onder hoge druk uit.
Ben nu aan het experimenteren met champagnekurken.
Heb je dan niet het probleem bij champagnekurken dat ze er uit knallen???
Ligt er net aan welke kant je boven doet...
Champagnekurk implonatie!
Mischien een lammetje aan een touw

En nu allemaal naar bed en morgen weer nuttig posten...