Re:Gardameer & italiaanse vrouwen
Moderator:Beheerders
-
@Tank24:
Zoals de omgeving van het Gardameer is voor mountainbikers zo is het Gardameer zelf voor surfers. (En mocht dat niet zo zijn, dan hebben onze surfende kameraden pech, ik vermaak me wel op m"n bike :P).
@DnHelle
Waar zit je?
Zoals de omgeving van het Gardameer is voor mountainbikers zo is het Gardameer zelf voor surfers. (En mocht dat niet zo zijn, dan hebben onze surfende kameraden pech, ik vermaak me wel op m"n bike :P).
@DnHelle
Waar zit je?
Ik zit in torbole, Camping Al Porto. 18 juli vertrek ik en ik heb er hendig zin in :P.
Jij/jullie?
//Edit: kijk ook ens op deze pagina, staan veel leuke dingen op, van rond het hele gardameer, plus een paar webcams...Altijd leuk natuurlijk..
Jij/jullie?
//Edit: kijk ook ens op deze pagina, staan veel leuke dingen op, van rond het hele gardameer, plus een paar webcams...Altijd leuk natuurlijk..
-
Wij zitten hier vanaf 30-7: http://www.flipperviaggi.com/inglese/ap ... giovanazzi
camping bella vista in Torbole vanaf nu dinsdag!
Dus dn Helle als je een kerel op een turner ziet rijden, dan is dat ik! Of een dame op een witte speci fully (ik weet waar kerels naar kijken
) dan is da mijn vriendin.
Cu there maybe
greetz
bettes
Dus dn Helle als je een kerel op een turner ziet rijden, dan is dat ik! Of een dame op een witte speci fully (ik weet waar kerels naar kijken

Cu there maybe
greetz
bettes
bEttEs schreef:
camping bella vista in Torbole vanaf nu dinsdag!
Dus dn Helle als je een kerel op een turner ziet rijden, dan is dat ik! Of een dame op een witte speci fully (ik weet waar kerels naar kijken) dan is da mijn vriendin.
Cu there maybe
greetz
bettes
Cool!! Als we elkaar zien, misschien een keer een route rijden? Ik probeer jullie te zien. Kijk maar goed uit naar 3 man met akkermans shirtjes aan. Op 1 zwarte en twee zilverkleurige mtb"s.
Veel plezier daar!
Tuurlijk is windsurfen op het Gardameer een goede optie.
De wind is hier ernstig constant.
De echte golven laten het afweten, omdat het niet aan de Oceaan ligt, dus surfen kun je beter ergens anders doen...
De echte golven laten het afweten, omdat het niet aan de Oceaan ligt, dus surfen kun je beter ergens anders doen...
surfstad schreef:
Hier...
Bedoel je daarmee dat je ook daar bent?
-
surfstad schreef:
Tuurlijk is windsurfen op het Gardameer een goede optie.
Als je hard wil gaan zijn golven net zo irritant als springbulten op een dh-parcours, ....