Re:welke pedalen
Moderator:Beheerders
he kan iemand mij een paar goede pedalen aanbevelen, je ziet tegenwoordig overal van die platform pedalen met die pinnetjes, heb zo"n gevoel dat je daar totaal geen grip op hebt.
ik heb zelf altijd trial pedalen gehad met een dubbele kooi, echt heel veel grip heerlijk. alleen ik heb nu al drie paar naar de klote gesprongen/ gebeukt. en ben nu toe aan iets echt goeds
please tell me!!!!
ik heb zelf altijd trial pedalen gehad met een dubbele kooi, echt heel veel grip heerlijk. alleen ik heb nu al drie paar naar de klote gesprongen/ gebeukt. en ben nu toe aan iets echt goeds
please tell me!!!!
- King Zeus @ DirtE19
here"s woody woodman!!! kan je met je grote teen op landen en er nog niet afknallen...

check of christiaan zijn brooklyns nog heeft
zane
zane
-
- Contacteer:
Ja of gewoon shimano dx pedalen
-
The General schreef:
Ja of gewoon shimano dx pedalen
ja ik heb ze al een jaar of 5 echt goede pedalen.
-
EASTON Flatboy of Cully! Ook massa"s veel grip!
-
moit, die woodmans breken gelijk droge takskes, de assen van 3mm dik toch.
ik heb 24 oldskools, die zijn breed en lekker :P
ik heb DMR V8"s. ben er wel tevreden van, ze draaien niet als zot als je je voet er afhaalt
-
Ja, shimano DX, easton of DMR. De rest kan je je geld net zo goed doorspoelen.
Nou, ik rijd al 2 jaar met kuttele wellgo pedalen van €25,- en die werken nog steeds perfect. Waarom €50,- of wel meer aan pedalen uitgeven, voor de looks? Zitten toch onder onze lompe poten ziet niemand wat van.
weet iemand iets van da bomb pedalen, zag vandaag iemand er meer rijden, vergeten te vragen hoe ze waren, stom
zijn die fijn en waar kan je ze nog kopen?
zijn die fijn en waar kan je ze nog kopen?
-
Tuup J schreef:
Zitten toch onder onze lompe poten ziet niemand wat van.
en wat als je sandalen draagt?
Tuup J schreef:
Nou, ik rijd al 2 jaar met kuttele wellgo pedalen van ?25,- en die werken nog steeds perfect. Waarom ?50,- of wel meer aan pedalen uitgeven, voor de looks? Zitten toch onder onze lompe poten ziet niemand wat van.
echt he, wellgos ruleren, ik heb die 3 jaar geleden gekocht, zwaar mee gereden, 1.5 jaar geleden verjocht aan iemand die nog zwaarder rijdt en die heeft ze pas 2 weken geleden moeten vervangen omdat er ni veel maar van overbleef..
ik heb nu ook van de wellgo spul,
maar ik heb er al wel twee van versleten binnen een paar maanden. dat is nu toch al 50E. en zo asociaal hardcore rijd ik niet. maar naa een tijdje gebreurt steeds hetzelfde. de kooi knalt van de as af. dus nu toch maar eens duurdere pedalen kopen kijken of die wel heel blijven
maar ik heb er al wel twee van versleten binnen een paar maanden. dat is nu toch al 50E. en zo asociaal hardcore rijd ik niet. maar naa een tijdje gebreurt steeds hetzelfde. de kooi knalt van de as af. dus nu toch maar eens duurdere pedalen kopen kijken of die wel heel blijven
Een tijdje terug stonden hier ergens pedalen die aan 1 kant gewoon platform hadden en aan de andere kant een soort grindplate, dat zou ik nog wel eens willen hebben... Iemand nog een idee van welk merk dat was?
Northshore Extreme Leg Eaters!! ;D
uber grip en super sterk
;D
uber grip en super sterk

Shimano DX hier nog één maal. Superpendalen, pinnetjes zijn te vervangen en bij een set pendalen zit gelijk een extra zakje pinnetjes

-
- Forumbeheerder
DMR V12
aj schreef:
![]()
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
KABOEM!!!!!!!!
Shimano PD-M 646! ! !