Re:Bikefestival/ Bergschenhoek
Moderator:Beheerders
Ja, dat bikefestival. Het ligt wel in de planning om er heen te gaan, lijkt mij zeker leuk/gezellig.
Maar, bij mij ontstaat dan al snel de vraag of ik m"n fiets mee moet nemen, en ook ff een ritje moet/zal wagen. Ik ben nog nooit in bergschenhoek of een ander park geweest, en weet dus niet wat te verwachten.
Ik doe bijna dagelijks aan urban en wat dirt jumpen, en heb een sick boy met enkel een v-brake achterrem, en ik vraag mij dus ook af of mijn fiets geschikt is. ???
Volgens mij zijn hier zat mensen die daar al geweest zijn, en die mijn twijfels kan wegnemen of bevestigen, graag.
cu, peace, Dusko.
Maar, bij mij ontstaat dan al snel de vraag of ik m"n fiets mee moet nemen, en ook ff een ritje moet/zal wagen. Ik ben nog nooit in bergschenhoek of een ander park geweest, en weet dus niet wat te verwachten.
Ik doe bijna dagelijks aan urban en wat dirt jumpen, en heb een sick boy met enkel een v-brake achterrem, en ik vraag mij dus ook af of mijn fiets geschikt is. ???
Volgens mij zijn hier zat mensen die daar al geweest zijn, en die mijn twijfels kan wegnemen of bevestigen, graag.
cu, peace, Dusko.
Gewoon met bike gaan, zullen veel jongens zijn die jouw dingen kunnen leren, enja alleen die achterrem boeit niet, krijg je goede techniek/controle van.
En met een sick boy kun je er zeker rijden.
En met een sick boy kun je er zeker rijden.
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
-
ik rij ook alleen 8errem, en vorig jaar was het te doen. ik zag al op een paar foto"s arnout rijden, ook alleen achterrem.
Er hebben zelfs al jongens op een BMX met alleen een achterrem gereden, dus.... Ko gewoon komen.
INSCHRIJVINGEN ZIJN ONLINE!!!!!!!
-
- Contacteer:
sow Ik ben vandaag weer in Berschehoek geweest, Lekker aan de dirts gegraven ,
beetje over de flowen . Het ziet er gewoon super uit . Ik hem zin in het bikefest!!!!
beetje over de flowen . Het ziet er gewoon super uit . Ik hem zin in het bikefest!!!!
ok, bedankt voor de reacties, ik kom gewoon met fiets, en ik zie daar wel wat ik ga doen.
thnx again.
cu, peace, Dusko.
thnx again.
cu, peace, Dusko.
Ik kom ook, niet om te bike"n want mijn klauw doet nog zeer (wat een teringsmoes
de Koning) maar ik zal wel regelmatig een fietsie omhoog duwen voor deze en/of gene.
de Koning) maar ik zal wel regelmatig een fietsie omhoog duwen voor deze en/of gene.
- PinoMEISSIE
Rodger schreef:
Ik kom ook, niet om te bike"n want mijn klauw doet nog zeer (wat een teringsmoes
Dan kunnen we samen Chris aanmoedigen als ie niet hard genoeg fietst!

Gezellig!
PinoMEISSIE schreef:
Dan kunnen we samen Chris aanmoedigen als ie niet hard genoeg fietst!![]()
Ehm, ik had andere plannen met jou in mijn hoofd.
Naja, we zien wel.
-
Jou plannen en aanmoedigen zijn toch ook tegelijk uit te voeren.
Oke, net teruggekomen, ben lekker vermoeid, toppie sfeer daar, ben cker blij dat ik geweest ben. Heb een lading foto"s geschoten waar je naar van wordt, maar geef me ff de tijd om ze op internet te zetten, komen eraan.
cu, peace, Dusko.
cu, peace, Dusko.
heren en dames, ik heb een kleine impressie van het festival op mijn site gezet, als je jezelf tegen komt moet je het even laten weten, stuur ik een grote foto.
Dit is nog maar een kleine selectie...
http://www.thoas.nl
Thoas schreef:
heren en dames, ik heb een kleine impressie van het festival op mijn site gezet, als je jezelf tegen komt moet je het even laten weten, stuur ik een grote foto.
Ik zie mij! Roze figuur op groenig fietsding. Stoerige bocht-actie gezien, mag ik?
dank u!
Tanja,
check uw mail....
check uw mail....

Ik heb een hele serie foto"s van Chiel??? een jongen met een knal gele Tankass, weet iemand zijn mail adres?
Zijn leuke foto"s ook van zijn zoontje...
Zijn leuke foto"s ook van zijn zoontje...
WOW, service! De andere is mijn team-genoot, ik zal "m doorsturen!!
dank je wel!!!
dank je wel!!!
... maar nog steeds een newbie

Dus U was er ook, niet gezien.
Was er ook met papa Joy en aanhang......
Dacht wel een Thoas-figuur gezien te hebben, dat zal dus best mogelijk geweest zijn......
Was er ook met papa Joy en aanhang......
Dacht wel een Thoas-figuur gezien te hebben, dat zal dus best mogelijk geweest zijn......
-
Thoas schreef:
... maar nog steeds een newbie![]()
en dat blijf je voorlopig ook nog wel ff ;D
he cuby man, jammer dat ik je niet heb gezien?
Ik heb nog wel ff gezocht. Is joy papa geworden???
ciao
Ik heb nog wel ff gezocht. Is joy papa geworden???
ciao
Nope, maar omdat Joy de oudste van het stel is draag hij de bijnaam papa Joy:)
Was Waxle er ook???
Het was iig erg tof en bruut op dat festival, volgend jaar weer al het aan mij ligt!
Was Waxle er ook???
Het was iig erg tof en bruut op dat festival, volgend jaar weer al het aan mij ligt!
Hee bike fest was echt heel erg tof. Ik heb al wat stoere foto"s gezien. Dus ik wil bij deze even de fotografen bedanken. want dankzij hen kan ik weer lekker gaan plakken en knippen!!!! En leuk om te showen aan de mensen die er niet bij konden/wilden zijn natuurlijk!!!
Kusje bi
Kusje bi
Ik heb er zo"n 122 geselecteerd als internetwaardig. Ze staan op de server van lycos, maar ik heb er geen stukje html pracht bij gedaan, want daar heb je niets aan door de reclame. Gewoon ff cijfertjes typen in de adresbalk, tot 122, te beginnen bij: http://members.lycos.nl/dusko/2sick4u/b ... ages/3.JPG
Hieronder een paar voorproefjes:
veel kijkplezier,
cu, peace, Dusko.
Hieronder een paar voorproefjes:
veel kijkplezier,
cu, peace, Dusko.