ff klagen.

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Crash
Re:ff klagen.

Bericht door Crash » za jun 12, 2004 4:57 pm

snake schreef:
de routes|paden rond la roche zijn niet uitsluitend voor mtb.

Maar in de loonse drunense duinen wel k word nog steeds schijtziek van die mensen >:(
En al heb ik goeie remmen die ga ik daarvoor nie meer gebruiken he ;)

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » wo jun 23, 2004 7:38 pm

Wat het gekke is wij hebben met ons fietsgroepje eigenlijk nooit van dit soort problemen. Tuurlijk kan het best vervelend zijn als je net lekker in een afdaling zit en er loopt iemand op het pad. Maar vergeet niet wat je uitstraalt krijg je terug, dus wees de andere weggebruikers voor door deze keurig te groeten of als deze mensen je er langs laten zeg even bedankt of steek je hand op als dank. Je zult zien het helpt !!!

Sven

Bericht door Sven » do jun 24, 2004 10:09 am

Tja Hansje, was het maar zo simpel. Dit was ook eerst het geval, maar toen ik dit topic starte (vorig jaar herfst) was het eerst een hele tijd goed gegaan, en gebruikten wij ook de methode die jij noemt.

We kregen het zelfs nog wel eens voor elkaar om bij het uitrusten hele gesprekken te voeren met wandelaars die langskwamen, dus daarom dat ik zo verbaasd reageerde op de plotselinge omslag...

Op dit moment is er wel weer 1 voordeel: het weer. geen enkele wandelaar durft nu het bos in.

[sub](Maar ik ook niet zo) :P[/sub]

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » do jun 24, 2004 9:35 pm

Heb je enig idee dan waardoor de omslag is ontstaan? Ik bedoel het kan natuurlijk geen toeval meer zijn dat jij uitgerekend alle zeurdozen tegenkomt en dat wij nergens last van hebben. Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor maar meestal zijn wij de wandelaars voor met groet e.d. waardoor wij ze eigenlijk het wapen uit handen nemen zoals dat heet.

Sven

Bericht door Sven » vr jun 25, 2004 10:24 am

Jumping Hansje schreef:
Heb je enig idee dan waardoor de omslag is ontstaan?

Al sla je me dood. Weersomslag?
Naja, ik breng het wel erg cru, het is niet van de ene op de andere dag gebeurd, dat moet ik toegeven, maar waar ik vooral van sta te kijken, is dat er nooit altijd dezelfde zeurdozen (zoals jij dat noemt) rondrennen in het bos. Dus het is niet zo dat er een herhalende factor meespeelt in het verhaal..

Plaats reactie