megadeal
Moderators:JJ, Beheerders
Ik heb bij mn lbs die overigens wel even genoemd mag worden voor de super goeie service
bike action in alkmaar!!
een supergoeie deal kunnen maken .
ze hadden daar een heel leuke giant ac staan met alles er op en er aan
ik zal ff wat specs op noemen wat ik zo uit mn hoofd op kan noemen
xtr crank (nieuw model)
xtr a deraileur (nieuw model)
race face diabolus stuurpen
race face zadel pen
flite zadel
rs psylo voor vork
rs deluxe achter veer
xtr shifter
king naven
king balhoofd
hayes downhill schijven
mavic 317 velgen
en ik vergeet vast nog wel het een en ander
die kon ik dus ruilen met gesloten portomonee tegen mn zelf gemaakte dual hardtail.
die had ook wel dure onderdelen
zoals footwork king race face en xtr
maar deze fiets is iets veel zijdiger voor mij
en dan hebben ze er ook nog nieuwe banden om gedaan
een nieuwe voorderaileur + shifter en 2 kettingbladen.
ik zal eens kijken of ik er foto s bij kan zetten van mn ouwe dual en deze ac.
volgens mij geen slechte deal geweest.
bike action in alkmaar!!
een supergoeie deal kunnen maken .
ze hadden daar een heel leuke giant ac staan met alles er op en er aan
ik zal ff wat specs op noemen wat ik zo uit mn hoofd op kan noemen
xtr crank (nieuw model)
xtr a deraileur (nieuw model)
race face diabolus stuurpen
race face zadel pen
flite zadel
rs psylo voor vork
rs deluxe achter veer
xtr shifter
king naven
king balhoofd
hayes downhill schijven
mavic 317 velgen
en ik vergeet vast nog wel het een en ander
die kon ik dus ruilen met gesloten portomonee tegen mn zelf gemaakte dual hardtail.
die had ook wel dure onderdelen
zoals footwork king race face en xtr
maar deze fiets is iets veel zijdiger voor mij
en dan hebben ze er ook nog nieuwe banden om gedaan
een nieuwe voorderaileur + shifter en 2 kettingbladen.
ik zal eens kijken of ik er foto s bij kan zetten van mn ouwe dual en deze ac.
volgens mij geen slechte deal geweest.
Re:megadeal
klinkt lekker die deal... pics pics pics.... :P
ja klopt ze hebben goeie service ik had een keer op een maandag middag mijn dj2 bestelt en had em dinsdag ochtend al in huis, erg snel dus.
Die ac klinkt vet hij staat trouwens niet op hun site. Ik wil ook wel een fototje zien ;D

Die ac klinkt vet hij staat trouwens niet op hun site. Ik wil ook wel een fototje zien ;D
- Xircuit
- Contacteer:
inderdaad, een fototje + een fototje van de Dual HT.
Goeie deals bij Brik Actie in Alkmaar
dan heb jij mazzel.
Ik heb een keer mijn rem laten maken, hij was donderdag klaar zeiden ze, dus donderdag was ik er en niet klaar, maandag klaar zei hij,
Maandag was ie klaar, zet hem op me bike wat ze verholpen hadden was goed alleen heeft die handige snuiter de cilinder gesloopt.
Ik weer terug zegt ie: ja daar heb ik niet naar gekeken hoor, dus daar kan ik niets aan doen :-X
Daantje heeft daar zijn hayes gekocht en die heeft ie al onwijs vaak gesloopt dus gaat hij ermee terug, en krijgt een nieuwe van ze.
Ze zouden hem bellen, nou dat doen ze mooi niet, dus hij 3weken later erheen gegaan en ze hadden hem nog niet.
Dat is nu al een paar maanden geleden en hij heeft het nog niet,
net als zijn derileurpad die hij gebroken had, daarvoor was ie anderhalve maand voor terug gegaan om te vragen of ze hem al hadden (dat is de gemiddelde wachttijd bij hun) maar die hadden ze geen eens besteld.
Nou ik heb weinig goeie voorbeelden over hun, en echte deals hebben ze ook niet.
vb. Shiver sc 2002 voor 672 euro :-[
dus als zeggen ze dat je onderdelen er over 2 weken zijn bedoelen ze 2 maanden.

dan heb jij mazzel.
Ik heb een keer mijn rem laten maken, hij was donderdag klaar zeiden ze, dus donderdag was ik er en niet klaar, maandag klaar zei hij,
Maandag was ie klaar, zet hem op me bike wat ze verholpen hadden was goed alleen heeft die handige snuiter de cilinder gesloopt.
Ik weer terug zegt ie: ja daar heb ik niet naar gekeken hoor, dus daar kan ik niets aan doen :-X
Daantje heeft daar zijn hayes gekocht en die heeft ie al onwijs vaak gesloopt dus gaat hij ermee terug, en krijgt een nieuwe van ze.
Ze zouden hem bellen, nou dat doen ze mooi niet, dus hij 3weken later erheen gegaan en ze hadden hem nog niet.
Dat is nu al een paar maanden geleden en hij heeft het nog niet,
net als zijn derileurpad die hij gebroken had, daarvoor was ie anderhalve maand voor terug gegaan om te vragen of ze hem al hadden (dat is de gemiddelde wachttijd bij hun) maar die hadden ze geen eens besteld.
Nou ik heb weinig goeie voorbeelden over hun, en echte deals hebben ze ook niet.
vb. Shiver sc 2002 voor 672 euro :-[
dus als zeggen ze dat je onderdelen er over 2 weken zijn bedoelen ze 2 maanden.
ja dat klinkt weer niet zo best nee. Maar ja over elke zaak zijn wel klachten neem bijv. bike2build heb ik alleen maar slechte ervaringen mee en anderen alleen goeie.
En daantje moet achter die remmen aanjagen gewoon blijven zeiken, want maanden verder dat mag niet.
En daantje moet achter die remmen aanjagen gewoon blijven zeiken, want maanden verder dat mag niet.
2 jaar bedoel je ArnoDJ ;D
ik ga binnenkort pics maken

ik ga binnenkort pics maken
maar afgelopen weekend heb ik mn zadelpen gebroken dus ik moet nog ff om een nieuwe zadelpen.
het is gelukkig verzekerings werk

maar afgelopen weekend heb ik mn zadelpen gebroken dus ik moet nog ff om een nieuwe zadelpen.
het is gelukkig verzekerings werk