Re:Ardennen

Fietsvakanties en populaire mountainbike gebieden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Manual Frenkel
Ardennen

Bericht door Manual Frenkel » di jun 08, 2004 3:16 pm

Wie weet leuke spot om een aantal dagen te XC-en/ Freeriden in de Ardennen? Eventueel campings ed is een pré.

Manual Frenkel

Bericht door Manual Frenkel » do jun 10, 2004 2:51 pm

BELONING KRAT JUPILER!!!!

Niemand suggesties. ik hoorde dat Col wel okay was?
Die krat kan aldaar genutigd worden.........

Erikje

Bericht door Erikje » do jun 10, 2004 2:57 pm

http://www.mtbroutes.be/Luik/Theux.asp

http://members.chello.nl/r.verhoeven14/ ... rode_route:

http://www.camping-polleur.com

Op 1 minuut trappen ga je het bos in waar 3 routes te vinden zijn die gebruikt worden tijdens de cyclo in Theux.
Lekker stijle hellingen. Mooie goede camping, ons dochtertje is daar naar alle waarschijnlijkheid verwekt.... ;)
En lekker dicht bij Nederland....

Ik prefereer het biertje in mijn achtertuin ::)

Erikje

Manual Frenkel

Bericht door Manual Frenkel » do jun 10, 2004 3:35 pm

Hey thanx Erikje.
Maar over dat biertje; misschien ben je net bezig met gezinsuitbreiding in je achtertuin en komt die ongelegen. :D Of doe je dat alleen op familiecampings? ::)

Erikje

Bericht door Erikje » do jun 10, 2004 3:54 pm

We hebben er nu 2, lijkt mij genoeg.... biertje is welkom dus.

Erikje

Manual Frenkel

Bericht door Manual Frenkel » do jun 10, 2004 7:53 pm

3 biertjes dus. Die kleine hebben ook dorst :P
Maar goed, ik denk dat het hoge noorden een beetje uit de richting is. Ik stel voor een bak bier op dun camping.

Maar die trails daar zijn vet? Beetje bumps om te springen of puur en zo?

Smulbosbiker

Bericht door Smulbosbiker » di jun 15, 2004 12:42 pm

Erikje schreef:
Op 1 minuut trappen ga je het bos in waar 3 routes te vinden zijn die gebruikt worden tijdens de cyclo in Theux.
Lekker stijle hellingen. Mooie goede camping,

Ik hoop dat je niet over camping RSI van het Sindicat d"Initiative in Theux spreekt, want dat is de ergste camping die ik in België ken. De campingbeheerder is een asociale onbeschofte hork. Uit pure ellende zijn we daar weggegaan naar een andere camping. Een stukje buiten Theux richting Spa zit een leuke camping bovenop de berg, met een alleraardigste oudere dame die de camping beheert, vriendelijke campinggasten en bovendien lagere prijzen dan in het dal bij RSI.

Erikje

Bericht door Erikje » di jun 15, 2004 5:34 pm

Smulbosbiker schreef:
[
Erikje schreef:
Lekker stijle hellingen. Mooie goede camping,

Ik hoop dat je niet over camping RSI van het Sindicat d"Initiative in Theux spreekt, want dat is de ergste camping die ik in België ken. De campingbeheerder is een asociale onbeschofte hork. Uit pure ellende zijn we daar weggegaan naar een andere camping. Een stukje buiten Theux richting Spa zit een leuke camping bovenop de berg, met een alleraardigste oudere dame die de camping beheert, vriendelijke campinggasten en bovendien lagere prijzen dan in het dal bij RSI.

Hier had ik het over.... http://www.camping-polleur.com/

Erikje

Manual Frenkel

Bericht door Manual Frenkel » ma aug 16, 2004 11:16 am

Okay, halverwege deze week willen we richting Ardennen vertrekken. Zijn er nog tips, nieuwtjes, etc?

roadkill

Bericht door roadkill » ma aug 30, 2004 11:46 am

Jammer net te laat gelezen.......Maar voor de volgende keer probeer eens Caming eau rouge in Stavelot.Je zit in een kwartiertje 20 minuten met de fiets in Coo ,verschrikkelijk aardige camping beheerders,en niet onbelangrijk:nette sanitaire voorzieningen!!!!!!

Greetz Roadkill

p.s. kijk anders eens op www.eaurouge.nl voor de Camping

Manual Frenkel

Bericht door Manual Frenkel » ma aug 30, 2004 12:10 pm

We hebben op Cascade in Coo zelf gestaan.
Lekker ranzige camping, met pisbakken die naar pis stinken, regelmatig ondergekotst worden (liefst met rode pastasaus etc.), lauwe douches met volop spinnen en dodelijk harde straal en stinkend beekje mét ratten.
Verder loopt de eigenaar alle Nederlanders in de maling te nemen (doen alle Belgen daar trouwens voor de sport).
En beter nog; de camping kost geen drol! Een aanrader! Routes beginnen een paar 100 meter verder.
Ook het volk wat daar op de camping komt is bewonderingswaardig: stijlvol getatoeëerde ex-bajesklanten.
Kortom: prima camping! ;D

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » di sep 07, 2004 7:47 pm

LOL, tjah, ieder zijn stijl :-)

Als je nog eens iets anders dan de Ardennen zoekt kun je altijd nog in Herentals/Lichtaart op de viersterrencamping Floreal komen staan en daar genieten van een leuke route :)

Helaas zonder al teveel hoogteverschil :)

angel

Bericht door angel » zo okt 17, 2004 11:13 am

Helm schreef:
We hebben op Cascade in Coo zelf gestaan.
Lekker ranzige camping, met pisbakken die naar pis stinken, regelmatig ondergekotst worden (liefst met rode pastasaus etc.), lauwe douches met volop spinnen en dodelijk harde straal en stinkend beekje mét ratten.
Verder loopt de eigenaar alle Nederlanders in de maling te nemen (doen alle Belgen daar trouwens voor de sport).
En beter nog; de camping kost geen drol! Een aanrader! Routes beginnen een paar 100 meter verder.
Ook het volk wat daar op de camping komt is bewonderingswaardig: stijlvol getatoeëerde ex-bajesklanten.
Kortom: prima camping! ;D

Ook leuk voor vrouw en kinderen om zelf een week-end weg te gaan .......... ::) ;D

Plaats reactie