Re:Monster T
Moderator:Beheerders
Kleur: zilver met rode stanchions
jaar: 2000
prijs: 500 euro
frewuyts@hotmail.com
voor foto"s: zoek effe de foto"s op van de wedstrijden in Namen van"t voorbije seizoen en kijk naar "fre" tussen de schitterende pics van TBX!
Groetjes! Fre
jaar: 2000
prijs: 500 euro
frewuyts@hotmail.com
voor foto"s: zoek effe de foto"s op van de wedstrijden in Namen van"t voorbije seizoen en kijk naar "fre" tussen de schitterende pics van TBX!
Groetjes! Fre
okee is beter zo thanx
somebody, anybody.....SCREAAAAAAAM!
-
he dude
wil je hem ruilen tegen een dnm usd single crown. ze hebben hem een beetje verkracht met het inzetten van een nieuw (stalen stem buis) maar voor de rest is ie goed. intrese ik heb geen foto want heb ok geen digitale camera.
wil je hem ruilen tegen een dnm usd single crown. ze hebben hem een beetje verkracht met het inzetten van een nieuw (stalen stem buis) maar voor de rest is ie goed. intrese ik heb geen foto want heb ok geen digitale camera.
is die monster er nog steeds?
Fre zit midden in de examens -ik ook trouwens, maar ik kan u alvast zeggen dat de vork er nog is! Probeer hem anders te mailen naar frewuyts@hotmail.com en hij zal u zeker binnen hier en een paar dagen antwoorden. Vork is trouwens nog tip top in orde!
Gt Rulez: de monster is er nog steeds! mail me maar, maar hou er rekening mee dat het even kan duren voor ik zal kunnen antwoorden... Ben wss terug online maandagavond ofzo.
Cheers!
Cheers!