Re:Het niveau van onze sport.
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
GTT en hoe lang doe je dit dan al , en waar kom je eigenlijk vandaan?
Ennnnnn...... welk doel wil je bereiken? Volgens mij is dat de belangrijkste vraag die je je moet stellen. Jij traint maar waarom? de snelste? elke keer beter? zelfverrijking? etc? etc? etc?
Oh ja, Ãk train niet! Ik fiets gewoon lekker wat rondjes om de doelstelling 99 kg te halen..... ::)
Erikje
Oh ja, Ãk train niet! Ik fiets gewoon lekker wat rondjes om de doelstelling 99 kg te halen..... ::)
Erikje
-
Wie is gtt, hebben ze in inrichtingen voor rare mensen ook al internet, dat hij hier kan posten. Volgens mij heeft ie een pilletje te veel of een te weinig op ofzo.
allicht one schreef:
Wie is gtt, hebben ze in inrichtingen voor rare mensen ook al internet, dat hij hier kan posten. Volgens mij heeft ie een pilletje te veel of een te weinig op ofzo.
muha jij bent anders degene die hier precies iets op heeft ::)
wat maakt het nu uit wie gtt is, hij schrijft hier gewoon klaar en duidelijk zijn standpunt neer, beredeneert alles logisch, zit niemand uit te kakken, en dan vind jij hem raar.. zegt meer over jou imo..
mzz tja ik kan niet ovger andere oordelen maare ik fiets gewoon voor de lol.
ene hoef nie perse elke keer iets anders te kunne tot nu toe kan ik zoieso nie erg veel ;D maare de mensen die jij opnoemt zijn denk meer fanatiekelingen mensen waarvan der gewoon nie zoveel van zijn
grreetzz tim
ene hoef nie perse elke keer iets anders te kunne tot nu toe kan ik zoieso nie erg veel ;D maare de mensen die jij opnoemt zijn denk meer fanatiekelingen mensen waarvan der gewoon nie zoveel van zijn
grreetzz tim
- Xircuit
- Contacteer:
Ik mountainbike voor de pret, rij op één (te dure) fiets, omdat ik het mooi vind. Wedstrijd rijden doe ik soms, maar vooral voor de lol. Lekker ontspannen, beetje genieten van de natuur en je af en toe even af reageren op de steile helling....
Mijn doelstelling: lekker veel biken en nog meer plezier hebben!
Mijn doelstelling: lekker veel biken en nog meer plezier hebben!
- PinoMEISSIE
Je vergeet de pannenkoeken na het ritje xircuit! :P
En iedereen moet gewoon op zijn of haar eigen manier blijven fietsen zoals je het zelf wilt.
En iedereen moet gewoon op zijn of haar eigen manier blijven fietsen zoals je het zelf wilt.
Ik kom uit de omgeving van Eindhoven en ik rij pas eigenlijk een paar maanden zo serieus als dit. Ik rij al m"n hele leven op bmx-jes en mtb"s maar dat was altijd voor de lol en nooit echt een uitdaging. Na een paar mislukte pogingen om een serieus ritme te krijgen met rijden is het me nu dan een beetje aan het lukken.
Doe het om te kijken wat ik uit mezelf kan halen, een leven zonder mezelf echt op de proef te stellen is me te saai en hoe ver ik kom merk ik vanzelf wel. Ooit gehoord van adventure racen? Dat is m"n meer-jaren plan, hopelijk ben ik over een paar jaar fysiek en mentaal sterk genoeg voor een meerdaagse race.
WHAHAHA!! K*T, allicht one kent me!
Ik heb ook een mooie witte jas met veel te lange mouwen die ze dan achter vastknopen en ik heb de meest geweldige kamer die je je kan voorstellen.... Je kan gewoon tegen de muren opspringen want die zijn toch zacht! ;D
Doe het om te kijken wat ik uit mezelf kan halen, een leven zonder mezelf echt op de proef te stellen is me te saai en hoe ver ik kom merk ik vanzelf wel. Ooit gehoord van adventure racen? Dat is m"n meer-jaren plan, hopelijk ben ik over een paar jaar fysiek en mentaal sterk genoeg voor een meerdaagse race.
WHAHAHA!! K*T, allicht one kent me!
Ik heb ook een mooie witte jas met veel te lange mouwen die ze dan achter vastknopen en ik heb de meest geweldige kamer die je je kan voorstellen.... Je kan gewoon tegen de muren opspringen want die zijn toch zacht! ;D
G.T.T. schreef:
Wallriden in Blixembosch is lastig
Erikje
Persoonlijk rijd ik voor m"n plezier, maar ik wil wel een degelijk niveau halen in m"n sport. Ik rijd nu een vijftal jaar mtb. "k Heb ongeveer alle disciplines geproefd en uiteindelijk ben ik bij trials aanbeland. Eindelijk iets waar ik elke training 110% kan geven (dat was bv. niet het geval bij DH, want ik heb geen Alpen in m"n achtertuin en geen 5000 euro om aan een fiets uit te geven), en dat enorm veel voldoening geeft.
Wat forums betreft: ik rijd altijd alleen, dus een forum geeft me de mogelijkheid om info te vergaren over techniek, onderdelen, wedstrijden...
Wat forums betreft: ik rijd altijd alleen, dus een forum geeft me de mogelijkheid om info te vergaren over techniek, onderdelen, wedstrijden...
-
- Contacteer:
PinoMEISSIE schreef:
Je vergeet de pannenkoeken na het ritje xircuit! :P
Ja en de ijs zeker
-
ik ben sprakeloos
ik vind GTT de renaissance man van het fietsen
-
Ik rijd ook redelijk vaak in m"n eentje of met z"n 2"en, en dan gewoon streeten/trialen ofzo, als iets niet lukt probeer je het gewoon nog een keer en net zolang oefenen tot dat het is gelukt en dan ga je weer verder naar grotere uitdagingen!
Bijv. eerst rijd je een muurtje op van 60 cm en dan oefenen en oefenen en dan kom je er zo op en dan ga je opzoek naar een muurtje van 80 of 90 cm weet je wel.
Het is dus gewoon oefenen of je moet talent hebben (niet dat je dan wel alles kan, maar dat je dan gewoon wat sneller leert als een newbie).
Ik vind GTT 00k een goeie gozer met goeie standpunten en redeneringen, ja!
Danny
Bijv. eerst rijd je een muurtje op van 60 cm en dan oefenen en oefenen en dan kom je er zo op en dan ga je opzoek naar een muurtje van 80 of 90 cm weet je wel.
Het is dus gewoon oefenen of je moet talent hebben (niet dat je dan wel alles kan, maar dat je dan gewoon wat sneller leert als een newbie).
Ik vind GTT 00k een goeie gozer met goeie standpunten en redeneringen, ja!

Danny
-
- Forumbeheerder
zeg GTT,
als je aan de trial bent, da doe je dan toch heel vaak met een roedel makkers?
dat motiveert toch?
als je aan de trial bent, da doe je dan toch heel vaak met een roedel makkers?
dat motiveert toch?
Wow, ik vind het onderwerp eigenlijk heel mooi lopen. Veel verschillende meningen en manieren van rijden. Sommige voor serieus, andere serieus voor de lol en weer andere voor de pannenkoeken. (HMMM, pannenkoeken! ;D ) Geeft best een mooi overzicht van de sport en ik geef eerlijk toe dat ik best aangenaam verrast ben!
Hey Gène wat rij jij eigenlijk? (zeg maar zelfde lijstje vragen)
Ik sluit me wel aan bij Orkje en HardtailRider, ik rij ook graag alleen of er moet toevallig iemand zijn die op dezelfde manier traint als ik. Als je alleen rijdt gaat er zeker niemand zitten klagen als je steeds weer dezelfde beweging oefend. Daarbij ga ik zo in m"n rijden op dat ik vaak toch onaanspreekbaar ben en als het niet lukt is een veilige afstand minimaal 100m anders heb je een fiets om je oren vliegen.
Persoonlijke voorkeur denk ik. (Ja, of gewoon podium-angst.)
GTT de renaissance man van het fietsen??? Wow, cool!

Hey Gène wat rij jij eigenlijk? (zeg maar zelfde lijstje vragen)
Ik sluit me wel aan bij Orkje en HardtailRider, ik rij ook graag alleen of er moet toevallig iemand zijn die op dezelfde manier traint als ik. Als je alleen rijdt gaat er zeker niemand zitten klagen als je steeds weer dezelfde beweging oefend. Daarbij ga ik zo in m"n rijden op dat ik vaak toch onaanspreekbaar ben en als het niet lukt is een veilige afstand minimaal 100m anders heb je een fiets om je oren vliegen.

Persoonlijke voorkeur denk ik. (Ja, of gewoon podium-angst.)
GTT de renaissance man van het fietsen??? Wow, cool!

-
je bent achterlijk!
-
- Contacteer:
JHo gast ik kan nu dus al duidelijk zien dat jij nog helemaal niet lang fietst. Want het is juist met hoe meer mensen je fietst hoe mooier jou style in rijden word. Je progressie gaat dan veel sneller , dat als je helemaal alleen rijd
allicht one schreef:
je bent achterlijk!
[copypaste]
hij schrijft hier gewoon klaar en duidelijk zijn standpunt neer, beredeneert alles logisch, zit niemand uit te kakken, en dan vind jij hem achterlijk... zegt meer over jou imo..[/copypaste]
Het zal wel komen omdat ik niet weet wie jij bent T1...maar volgens mij heb jij je kaak nogal loshangen. :-X
JD
Nee, serieus! Allicht one heeft mensenkennis! (Misschien is hij wel helderziend??)
allicht one schreef:
je bent achterlijk!
echt man, hou je bek dicht als je er niets deftig uit kan krijgen
of als je dan toch van die beweringen wil maken, argumenteer ze dan, dat zou nog schappelijk zijn
ik zie net in je profiel dat je 19 bent?? op die leeftijd nog zo"n onzin uit te kramen.. stukske puber van mijn kl*ten
-
The General schreef:
JHo gast ik kan nu dus al duidelijk zien dat jij nog helemaal niet lang fietst. Want het is juist met hoe meer mensen je fietst hoe mooier jou style in rijden word. Je progressie gaat dan veel sneller , dat als je helemaal alleen rijd
The General, ik ben het niet helemaal met je eens

Later als je dan met een groep gaat fietsen kan jou manier/techniek vergelijken met die van een ander en dan kan je daar misschien wel een betere/mooiere aanwijzing van krijgen

Voor de rest vind ik wel dat je wel dat je een goed standpunt hebt! ::)
Danny
hey GTT, mail eens!
-
hhahaahhaah zonder the general en allicht one zou het hier een saaie boel worden ;D wat een posts zeg kapotgaan
Het is een sport die ik serieus neem, bike sinds begin jaren negentig en ben nog steeds bezig allerlei technieken te verbeteren. Heb vorig jaar de hele zomer getraind op het sprinten heuvelop en nu ben ik bezig mn bochttechniek te verbeteren MAAR ik laat er geen avondje stappen voor schieten ;D
Wat betreft het enthousiasme, ik heb een "gastbike", iedereen die een keer meewilt mag ervan gebruik maken
Niets is zo leuk als iemand die "Het" nog nooit gedaan heeft mee te nemen en je passie te delen!!
En het is toch best geinig om je fiets een beetje peppie af te monteren en als ik het geld had stond er hier ook een team scalpel
Wat betreft het enthousiasme, ik heb een "gastbike", iedereen die een keer meewilt mag ervan gebruik maken

Niets is zo leuk als iemand die "Het" nog nooit gedaan heeft mee te nemen en je passie te delen!!
En het is toch best geinig om je fiets een beetje peppie af te monteren en als ik het geld had stond er hier ook een team scalpel