Re:Dirt online

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Santa Cruz
Dirt online

Bericht door Santa Cruz » wo apr 21, 2004 5:36 pm

Probleem is inmiddels opgelost ;D

Daniel air

Bericht door Daniel air » wo apr 21, 2004 5:48 pm

Bij mij is het ook al opgelost. ;D

Tuup J

Bericht door Tuup J » wo apr 21, 2004 6:00 pm

Met de mail is iets mis, staat ook op de site als het goed is. En als je belt spreek dan wat in op de voicemail, meestal belt Emiel dan terug. Hij heeft het gewoon druk met zijn nieuwe zaak/zaken. Ik heb ook het probleem gehad, maar hij heeft het netjes opgelost en doet egt de moeite dan ook voor je.

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » wo apr 21, 2004 6:24 pm

Je kunt mij ook bellen......................whoehahahahaha

E

Q....

Bericht door Q.... » wo apr 21, 2004 6:50 pm

Tuup J schreef:
Met de mail is iets mis, staat ook op de site als het goed is. En als je belt spreek dan wat in op de voicemail, meestal belt Emiel dan terug. Hij heeft het gewoon druk met zijn nieuwe zaak/zaken. Ik heb ook het probleem gehad, maar hij heeft het netjes opgelost en doet egt de moeite dan ook voor je.

Meestal belt ie terug ??? Whahahahaha laat me niet lachen. Na 20 keer iets te hebben ingesproken, nog geen één keer terug gebeld. >:(

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » wo apr 21, 2004 7:16 pm

Ok, dan stel ik hier de vraag maar: kan ik er 100% zeker van zijn dat de winkel in Amsterdam op zaterdag open is? Ik heb namelijk niet zo"n zin om 1 uur te rijden en er dan achter te komen dat de winkel niet open is.

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » wo apr 21, 2004 11:10 pm

Kom, kom, jongens, heb begrip voor de startende ondernemer. Ben het zelf ook (geweest) en weet dus als geen ander dat sommige dingen nou eenmaal mislopen en veel tijd kosten.

Zoiets heet ook wel opstartproblemen of te wel kinderziekten. Maar dat is van tijdelijke aard moet je maar denken.

Zelf vind ik een voicemail bij een bedrijf tenminste nog vorm van enige service. Het gaat er vaak nog veel slechter aan toe. Geen antwoordapparaat, geen e-mail (Jazeker, die bedrijven bestaan nog!!!), zelfs geen fax!

Emiel kennende, zal ie zich heus wel de problemen aantrekken en ze proberen te voorkomen. Alleen gun de beste jongen daarvoor de tijd. Het is heel erg makkelijk om zo op deze manier (op een medium als Internet) iemands zaak af te fakkelen of diens business proberen over te nemen maar het getuigd naar mijn idee niet echt van respect...

Anderen zaakjes hebben het heus niet beter onder controle hoor. Ook een B2B of Bombproof laat wel eens een steekje vallen en ook bij hen ging het in het begin wel eens grondig mis met een bestelling die niet kwam of werd vergeten....

my 2 cents,

TB (formely known as Bombproof Bram)

Christiaan

Bericht door Christiaan » do apr 22, 2004 6:32 am

Waarschijnlijk spreek ik hem nog, ik zal vragen of ie open is zaterdag.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » do apr 22, 2004 11:11 am

Ok, het probleem is weer opgelost! Zaterdag is de winkel overigens gesloten.

Christiaan

Bericht door Christiaan » do apr 22, 2004 7:51 pm

Mooi, Moet zeggne dat ik nog nooit problemen heb gehad met Emiel, goede service, enz

surfstad

Bericht door surfstad » wo apr 28, 2004 11:46 am

Hee als het probleem opgelost is, waarom wordt het dan niet uit de klaagbaak gehaald?

brute_agrarier

Bericht door brute_agrarier » wo apr 28, 2004 11:48 am

Dan komt er vast weer een nieuw probleem. Met jouw naaf ofzo....

Crash

Bericht door Crash » zo jun 06, 2004 7:07 pm

surfstad schreef:
Hee als het probleem opgelost is, waarom wordt het dan niet uit de klaagbaak gehaald?

Hela

Omdat er weleen meer problemen komen ik wil altijd weleens zien hoe dat verder gaat over winkels en onderdelen.
ik heb er dan ook een pishekel aan net als dat andere topic van dirt online dat daar een slotje op zit >:( en vele andere topic"s.

Crash

Harold

Bericht door Harold » ma jun 07, 2004 2:08 pm

NEE DA"S LEKKER ZEG ! JULLIE GAAN DUS LEKKER ZITTEN WACHTEN TOT ER WEER ÉS EEN PROBLEEMPJE KOMT, ZODAT JULLIE VERVOLGENS EMIEL WEER LEKKER AF KUNNEN ZEIKEN ?

IK VIND HET ECHT ONGELOVELIJK. IEMAND PROBEERT WAT OP TOUW TE ZETTEN IN NL. EN JULLIE ZITTEN LEKKER MET Z"N ALLEN OP EEN KANSJE TE WACHTEN OM ÉM IN DE GROND TE TRAPPEN.

TOP HOOR !

ELK BEDRIJF IN ELKE BRANCHE ZAL ALTIJD WEL EENS IETS NIET GOED DOEN............SO BE IT. KOM ER DAN GEWOON NIET MEER OF KOOP ER NIET MEER. MAAR LAAT IEDER DIT VOOR ZICHZELF BESLISSEN EN GA ELKAAR NIET LEKKER OP ZITTEN STOKEN OVER HOE SLECHT DIE OF DIE HET WEL NIET DOET !

Crash

Bericht door Crash » ma jun 07, 2004 3:43 pm

Hela

KAN HET WAT MINDER HARD :P
tiss nie dat ik zit te w8en op een probleem maar je kunt er zo natuurlijk wel uithalen welke zaken de problemen oplossen en welke niet en welke nog meer problemen geven.
Maybe dat jij nx op service van je zaak geeft, nja ik dus wel ;)

tim001

Bericht door tim001 » ma jun 07, 2004 8:50 pm

het is normaal dat een bedrijf een foutje maakt .
maar als er zoveel foutjes worden gemaakt dat je er een heel forum mee kan vullen vol met zijkende mensen .
denk dat het dan toch tijd is om er iets aan te gaan doen !?

o ene als die jonge in ze eentje met dat bedrijf bezig is dan heb ik niets gezecht want niets is zo zwaar als dat

grreetzz tim

en nee ik zeg nie dta ik het beter kan !!!

Zane!

Bericht door Zane! » ma jun 07, 2004 10:56 pm

dudes........

dit is bijna zinloos... check t gezeik over vertex en t gedoe over B2B... net zoveel over te doen... dirt online is een zo goed als one man company, dus t is per definitie persoonlijke kritiek..

ik had crash" post eerder gelezen en ik had mn twijfels, maar bij deze dude, what about dat alutech verhaal, kan je niet een klein beetje CREDIT geven als iemand zo iets voor je doet man?

tering zeg... lage shit zo..

zane!

Castor

Bericht door Castor » ma jun 07, 2004 11:41 pm

tim001 schreef:
zoveel foutjes worden gemaakt dat je er een heel forum mee kan vullen vol met zijkende mensen .

Tja als dat de graadmeter is, dat dáár niks voor nodig is weten we… ::)

Harold

Bericht door Harold » ma jun 07, 2004 11:52 pm

Crash schreef:
Hela

KAN HET WAT MINDER HARD :P
tiss nie dat ik zit te w8en op een probleem maar je kunt er zo natuurlijk wel uithalen welke zaken de problemen oplossen en welke niet en welke nog meer problemen geven.
Maybe dat jij nx op service van je zaak geeft, nja ik dus wel ;)

Je bent echt een sensatiemannetje. En begin niet over mij of m"n zaak, want wij hebben nog nooit contact gehad !
Maar goed NL. is een vrij land, dus in principe mag je afzeiken wie je wil.......................Ga lekker zo door...........

Harold

Bericht door Harold » ma jun 07, 2004 11:53 pm

Zane! schreef:
dudes........

dit is bijna zinloos... check t gezeik over vertex en t gedoe over B2B... net zoveel over te doen... dirt online is een zo goed als one man company, dus t is per definitie persoonlijke kritiek..

ik had crash" post eerder gelezen en ik had mn twijfels, maar bij deze dude, what about dat alutech verhaal, kan je niet een klein beetje CREDIT geven als iemand zo iets voor je doet man?

tering zeg... lage shit zo..

zane!

ZO IS HET MAN ! GOED GESPROKEN !

P0rnkinG

Bericht door P0rnkinG » di jun 08, 2004 8:17 am

ik weet nie wat jullie probleem is, maar ik ben vorige week bij emiel langs geweest om een frame op te halen, en hielp me heel erg goed.
Hij begint net met zijn zaak, en is in z"n eentje.
Dat jullie dan niet snappen dat ie z"n telefoon niet opneemt??? ???

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di jun 08, 2004 8:55 am

ikke ikke nu nu
ikke eerst
ik was eerder
nu
ikke

een beetje toch wel he jongens
t is maar een hobby, let"s cool it

GTLTS

Bericht door GTLTS » di jun 08, 2004 9:04 am

you pay the cost to be the boss

respect to Emiel voor het runnen van zijn shop en z"n service!!!!

Lynx

Bericht door Lynx » di jun 08, 2004 9:12 am

Jullie willen allemaal een hardcore frame en hardcore onderdelen, neem er dan ook maar bij dat je die op de hardcore manier moet verkrijgen.....en dat is niet vandaag bellen morgen geleverd aan je voordeur....als je dat wil koop dan "mainstream" spullen van een "mainstream" shop waar altijd alles op stock is en ze een consumenten dienst hebben.

Mariekem

Bericht door Mariekem » di jun 08, 2004 9:36 am

Emiel heeft van zaterdag op zondag de HELE nacht aan mijn bike gewerkt om hem af te krijgen...., en zijn eigen vork erin gezet omdat de mijne er nog niet is..... :-*

ja hij heeft af en toe wat opstart problemen... ik vervloek hem ook wel eens. zijjn werk doet ie perfect ,maar de communicatie schiet door de drukte wel eens wat tekort. En dan heb je geen idee wat er aan de hand is, of er iets gebeurd... wat er gebeurd etc.... das frusterend...

Afbeelding

Gesloten