Re:Racing Ralph UST = Lekrijden?

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
De Lars Cuevas
Racing Ralph UST = Lekrijden?

Bericht door De Lars Cuevas » wo jun 02, 2004 7:30 pm

hallohallo, ik lees op MTB-sport dat Racing Ralphs nogal lekgevoelig zijn. Is dat zo? En zo ja, geldt dat ook voor de UST versie? Die heb ik namelijk besteld.

Wat zijn evt. goede alternatieven in UST land? Jimmy 2.1 UST heb ik al, die bevallen goed. Ik zoek iets voor de zomerse marathons, wat nog iets soepeler makkelijker rolt, maar in de droogte genoeg grip heeft en niet zo snel lek rijdt. Fast Fred valt dus af!

Groeten, Lars

Gène

Bericht door Gène » wo jun 02, 2004 7:34 pm

Lek rijden?? Ik heb maandag de 80 km van de ardenne trophey gereden met Racing Ralphs en daarvoor een wedstrijd van 60 km. Ik kan niet zeggen dat ze me tegen vielen en lekken heb ik ook niet gehad. Alleen heeft mijn vader twee lekke banden gehad tijdens de 65 km. Maar het tweede lek was gekomen door het te slecht oppompen van de band bij het eerste lek ::)
Ik vind het geen slechte aankoop.
mzzl
Gène

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » wo jun 02, 2004 7:39 pm

je hebt het hier over de Tubeless versie neem ik aan?

Groeten, Lars

BLRacing

Bericht door BLRacing » wo jun 02, 2004 7:39 pm

Hey Larsie. Ik heb hem nog niet lekgereden. Maar als dat zo is, dan kan je beter een jimmy light plaatsen. Of in iedergeval een lekbestendigere band.
Verder rijd hij super goed hoor. Ik zou hem alleen niet vooraan plaatsen maar eerder kombineren met een jimmy light vooraan. ;)

Gène

Bericht door Gène » wo jun 02, 2004 8:19 pm

Nee sorry dat ben ik vergeten te zeggen. Ik rij niet met Tubeless, ik rij nog old school met binnenbandjes. Ik weet het het, het is een uitstervend ras.
Ik rij de Ralph trouwens met 3 bar.
mzzl
Gène

Plaats reactie