Re:gehackt???

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Frapp
raar...

Bericht door Frapp » zo mei 23, 2004 8:55 pm

Ik wilde vandaag inloggen hier bij DP... ging niet meer, wachtwoord onjuist.? ::)
Heb ik per email me w8woord maar even laten sturen, want ik snapte het ech nie meer, bleek dat ie veranderd was in iets heel anders, (met allemaal letters en cijfers). :-*

heel raar allemaal...

Frapp

legion
Contacteer:

Bericht door legion » zo mei 23, 2004 8:58 pm

Standaard helpen we je het wachtwoord te achterhalen door je een willekeurig gegenereerd wachtwoord te geven, en deze naar je te mailen. Als je wilt, kun je de geheime vraag beantwoorden (zoals je deze in je profiel hebt opgegeven). Als het antwoord juist is, kun je het nieuwe wachtwoord direkt zelf bepalen.

Frapp

Bericht door Frapp » ma mei 24, 2004 7:43 am

Standaard helpen we je het wachtwoord te achterhalen door je een willekeurig gegenereerd wachtwoord te geven, en deze naar je te mailen. Als je wilt, kun je de geheime vraag beantwoorden (zoals je deze in je profiel hebt opgegeven). Als het antwoord juist is, kun je het nieuwe wachtwoord direkt zelf bepalen.

owkee owkee, lijkt me duidelijk!!!

maar nog raar want ik weet zeker dat ik het goeie w8woord had, want dat gebruik ik voor heel veel dingen...

maargoed.. iedereen een goeie week3nd gehad???

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » ma mei 24, 2004 11:15 am

Hoort hier, en je bent niet gehackt 8)

Plaats reactie