Re:dood slaan van zeehondjes normaal??
Moderator:Beheerders
ik zit laatst tv te kijken en zie ik een stel gasten rond scheuren op sneeuwscooters
en zeehonden dood te knupelen ze slaan die beesten zo hard dta het bloed alle kant op vliegt duse had het er laatst over met wat vrienden en die staan de schoudersop te halen van intreseerd ons dta nou hebben wij toch geen last van
nou ben ik helemaal nie snel ergens op tegenmaar het dood rammen (letterlijk)
van zeehonden gaat me toch wat ver of stel ik me nu aan ??
???
en zeehonden dood te knupelen ze slaan die beesten zo hard dta het bloed alle kant op vliegt duse had het er laatst over met wat vrienden en die staan de schoudersop te halen van intreseerd ons dta nou hebben wij toch geen last van
nou ben ik helemaal nie snel ergens op tegenmaar het dood rammen (letterlijk)
van zeehonden gaat me toch wat ver of stel ik me nu aan ??
???
Nee, dat is echt niet normaal, wat zijn dat voor k*tzakken die zoiets doen? >:( Wat mij betreft mogen ze die gasten ook wel neerknuppelen, lekker hard, zodat ze weten waar ze mee bezig zijn.
die gasten zijn meestal vissers die ook geld in de winter willen verdienen zodat ze tenminste kunnen eten, ze doden die zeehonden voor bontmagnaten uit financiele noodzaak, dus zit niet vanuit je luie stoel die situatie daar te beklagen want je kent er maar de helft van, en wat je kent is meestal door sensatie geile media op je afgestuurd.
ik ben radicaal tegen het doden van die zeehonden maar ik zou eerder degenen die bontjassen dragen willen neerknuppelen dan die jagers
ik ben radicaal tegen het doden van die zeehonden maar ik zou eerder degenen die bontjassen dragen willen neerknuppelen dan die jagers
mmmzzz wijze worden vroeg in de morgen maare je hebt in weze wel gelijk
mensen zullen ook wel een familie hebben en tja je moet toch je vrouw en kinderen te vreten geven maar toch
mensen zullen ook wel een familie hebben en tja je moet toch je vrouw en kinderen te vreten geven maar toch
- Arnetteman
Een betere wereld begint bij jezelf
Arnetteman schreef:
Een betere wereld begint bij jezelf
Dus wanneer mag ik beginnen met die mensen dood te knuppelen ?
Ik snap niet (weiger te snappen) dat zoiets pas erg is (gevonden wordt) zodra het om een schattig dier met een hoge knuffelfactor gaat. Er is hier waarschijnlijk niemand die het ook maar aan zijn of haar reet kan roesten dat de pijlgifkiker in de regenwouden van Sumatra bijna uitgeroeid is, want "die zijn niet lief." Sterker nog, er gebeuren vergelijkbare dingen met mensen midden tussen het publiek onder het oog van talloze onwillekeurige ramptoeristen en de enige reactie is een stille mars.
Doe verdomme niet zo schijnheilig, als jij tijd hebt om je druk te maken om seabert die 5000 kilometer verderop een pak slaag krijgt dan zou je je misschien beter eens druk maken om een nuttigere tijdsbesteding te vinden.
Maar hé wie ben ik, behalve een fietser met internetaansluiting en een grote bek...
Doe verdomme niet zo schijnheilig, als jij tijd hebt om je druk te maken om seabert die 5000 kilometer verderop een pak slaag krijgt dan zou je je misschien beter eens druk maken om een nuttigere tijdsbesteding te vinden.
Maar hé wie ben ik, behalve een fietser met internetaansluiting en een grote bek...
Ik snap ook wel eens iets niet... zoals wat doet dit in INTERNET ? >:(
Zo en nu hoop ik wel dat je zwaar vegetarier bent of snel gaat worden.
Weet je hoe verschrikkelijk veel koeien/varkens en kippen er door de vleesmolen gaan. dieren die speciaal voor onze genoegens worden vetgemest en geslacht. En dat alles op een kleinere afstand dan die Seaberts.
Tss maar net welk dier de mens in zijn hart sluit omdat het een hoog knuffel/aaibaarheids factortje bezit. Maar ``normaal`` is het niet, geldt voor alle diersoorten die afgemaakt worden, maar ja das de voedselketen en daar doe je niets aan.
Zo en nu effe naar de Mac donalds voor en BigMac
Weet je hoe verschrikkelijk veel koeien/varkens en kippen er door de vleesmolen gaan. dieren die speciaal voor onze genoegens worden vetgemest en geslacht. En dat alles op een kleinere afstand dan die Seaberts.
Tss maar net welk dier de mens in zijn hart sluit omdat het een hoog knuffel/aaibaarheids factortje bezit. Maar ``normaal`` is het niet, geldt voor alle diersoorten die afgemaakt worden, maar ja das de voedselketen en daar doe je niets aan.
Zo en nu effe naar de Mac donalds voor en BigMac

En dan nog maar niet te hebben over alle vliegen die we met z"n allen doodslaan met de vliegenmepper
ge moet nu geen dieren met mensen gaan vergelijken allemaal e
jojo schreef:
En dan nog maar niet te hebben over alle vliegen die we met z"n allen doodslaan met de vliegenmepper

We zouden ze eens niet moeten doodslaan of de vogels geen vliegen meer eten, kan je wachten op een uitbraak van vliegen.
Over de zeehondjes valt het natuurlijk niet goed te praten omdat ze een hoge aaibaarheidsfactor hebben, bij elk vies vuil gemeen beest heeft men niet zo veel problemen, kijk naar de nertsen, al een stuk minder aaibaar.
legion schreef:
Ik snap niet (weiger te snappen) dat zoiets pas erg is (gevonden wordt) zodra het om een schattig dier met een hoge knuffelfactor gaat. Er is hier waarschijnlijk niemand die het ook maar aan zijn of haar reet kan roesten dat de pijlgifkiker in de regenwouden van Sumatra bijna uitgeroeid is, want "die zijn niet lief." Sterker nog, er gebeuren vergelijkbare dingen met mensen midden tussen het publiek onder het oog van talloze onwillekeurige ramptoeristen en de enige reactie is een stille mars.
Wat niet ziet wat niet .............. verhaal. En laten we nou net dit wel op tv zien.
selectief lezen, ook leuk!
Het is niet selectief lezen. Kan ook nog wel een paar duizend dingen opnoemen die ik niet leuk vind. Het gaat er om dat iemand zij ei kwijt wil. Laat hem lekker. Je weet best zelf hoe de wereld in mekaar zit met dit soort dingen.
-
- Contacteer:
Wat een lekker sneue discussie voor een mtb forum zeg.. Ja er is heus wel een betere methode om zo"n ding af te maken.. Maar k meen serieus er is geen grotere veelvraat dan die klote zeehond. Die vreet echt alles op wat in zijn zwemt. Maar kan hier niet gewoon een slotje op, we zitten hier GVD niet bij het WNF forum! Tis nog geen nieuws ook niet! :-X
FREAKaZOID schreef:
Wat een lekker sneue discussie voor een mtb forum zeg.. Ja er is heus wel een betere methode om zo"n ding af te maken.. Maar k meen serieus er is geen grotere veelvraat dan die klote zeehond. Die vreet echt alles op wat in zijn zwemt. Maar kan hier niet gewoon een slotje op, we zitten hier GVD niet bij het WNF forum! Tis nog geen nieuws ook niet! :-X
you`ve made me smile ;D ;D