ervaringen met fiets modellen
Moderator:Beheerders
Morguh mensen!
Wat is jullie ervaring met de GT- compe freestyler? Hebbe jullie nog aanraders voor beginnende bmx freestylers, of technische opmerkingen over onderdelen
Wat is jullie ervaring met de GT- compe freestyler? Hebbe jullie nog aanraders voor beginnende bmx freestylers, of technische opmerkingen over onderdelen
Re:ervaringen met fiets modellen
compe rijdt zeer soepel
-
- Contacteer:
ik zou geen gt doen , ik zou eerder een flybike, dragonfly, of een we the people kopen voor beginner
Want???
Nu wordt ik ook nieuwsgierig, waarom geen GT voor een beginner?
is dit imago iets of kwalitatief.
is dit imago iets of kwalitatief.
k" heb een thumper staan intress??????
-
- Contacteer:
GT groete troep ( sorry M@lpy moest er even uit haha) maare nee gt voor die prijs van de gt het je kwalitief een betere bij wtp,flybike of dragonfly vind ik. en ja gt denk ik gelijk aan race . ken namelijk geen freelstylers die gt rijden
-
Jamie Bestwick rijd voor GT en is een freestyler.
Ik heb een haro f4 staan die praktisch niet bereden is door een knie-operatie
mail me gerust :-*
mail me gerust :-*
-
- Contacteer:
Daniel air Prijkel schreef:
Jamie Bestwick rijd voor GT en is een freestyler.
ja klopt maar dat zou ik ook doen als ik 2 miljoen dollar zou krijgen
-
woow, wat een weetjes hier seg. hier nog een: Matt hoffman rijdt voor hoffman met nen hoffmanbikeDaniel air Prijkel schreef: Jamie Bestwick rijd voor GT en is een freestyler.

zelf zou ik niet voor een gt gaan, ik ken wel een paar mensen die er mee rijden, oa dirk de schurk van op het forum, ask him. Maar als je, volgens mij dan, houdt van de bmx sport koop je geen gt, gt heeft immers al voldoende inkomsten van hun andere activiteiten, mountainbikes, stadsfietsen, enz. Bovendien heb je voor dezelfde prijs een bmx van een rider owned company met mooie onderdeeltjes. Gt is dus niet uitzonderlijk goed en dan kan je dus evengoed gaan voor een wethepeople, dragonfly, eastern, flubikes. In het bmx magazine "ride" bespreken ze iedere maand een aantal bikes van een bepaalde prijscategorie, misschien dat je daar wat info kan vinden. Ik zou het ook mss overwegen om een 2ehand bmx te kopen; dat heb ik zelf gedaan en dat is suppergoed meegevallen. Je weet best wel iets van bikes af als je dat doet want bmx frame kunnen wel eens scheuren, breken of serieus getrashed zijn.
na wat zoekwerk op het wereldwijde web:
gt compe als je hem in duitsland bestelt: 279 euro
wethepeople nova met 3 piece crancks, alex rims, 14mm assen: 299 euro
df one: 299 euro
eastern battery: 299 euro
nog wat nuttige sites: www.soulcycle.com
www.bmx-mailorder.de (duitse mailorderwinkel, suppervriendelijke kerels)
www.taj.be (via dat forum heb ik mijne kagy gekocht)
www.hangloosebmx.com (grootste bmsshop van belgië
www.bmx-test.com (zowat ieder onderdeel dat er te vinden valt, zelfs een fucking ventieldopke ofzo, wordt hier besproken)
ik hoop dat je hier iets aan hebt, voor meer info kan je mij altijd contacteren.
Take care
ga naar paul"s boutique das een goede bmx winkel ;D
interrese in een getunde ;D trek tr 30 ?
interrese in een getunde ;D trek tr 30 ?
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
king zeus rijdt met een volledige gt thumper.
ik rij met nen hoop thumper onderdelen, buiten het frame en het stuur.
wel, mijn idee. de cranks zijn ni bepaald goe, gt threepiece is voor te racen, ni voor te freestylen. die van mij staan al zo scheel as een haar. de vork is ook geplooid. achterwiel zo krom als iets. achternaaf reeds vervangen. andere achterrem gestoken...
zeus zijn stuur sta ook krom nu, originele gt dinge...
maar voor de rest ;D
als je groot bent, of je houdt niet van te kleine fietsjes, kijk is naar een dragonfly tech kader, daar rij ik mee, en hij voelt zelfs groter aan dan mijne dmr rythem.
ik rij met nen hoop thumper onderdelen, buiten het frame en het stuur.
wel, mijn idee. de cranks zijn ni bepaald goe, gt threepiece is voor te racen, ni voor te freestylen. die van mij staan al zo scheel as een haar. de vork is ook geplooid. achterwiel zo krom als iets. achternaaf reeds vervangen. andere achterrem gestoken...
zeus zijn stuur sta ook krom nu, originele gt dinge...
maar voor de rest ;D
als je groot bent, of je houdt niet van te kleine fietsjes, kijk is naar een dragonfly tech kader, daar rij ik mee, en hij voelt zelfs groter aan dan mijne dmr rythem.
gt compe als je hem in duitsland bestelt: 279 euro
Als ik tussen de volgende zou moeten kiezen, dan zou ik voor de wethepeople nova gaan. De cranks zijn echt goed die erop zitten en wat er allemaal nog meer opzit is echt ok. De geometry van de meeste gt"s is ook een beetje verouderd zeg maar. Vaak zijn het korte toptubes en vrij lange rearend, terwijl dit bij de betere frames vaak omgekeerd is voortaan.
Als ik tussen de volgende zou moeten kiezen, dan zou ik voor de wethepeople nova gaan. De cranks zijn echt goed die erop zitten en wat er allemaal nog meer opzit is echt ok. De geometry van de meeste gt"s is ook een beetje verouderd zeg maar. Vaak zijn het korte toptubes en vrij lange rearend, terwijl dit bij de betere frames vaak omgekeerd is voortaan.