XC Schoorl 11 april
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Kga proberen max speed te rijden Rinse, ga er maar van uit dat je me er zonder al te veel moeite afrijdt, kben gewoon lui geweest van de winter. Dus kheb geen smoesjes, kben gewoon een beetje een mooiweer mens
En daar hebben we vandewinter BAR weinig van gehad. :"(

-
- Contacteer:
Re:XC Schoorl 11 april
BTW heeft er iemand dan een adres? waar k heen moet komen? dat was handig voor t vaginatie systeem
FREAKaZOID schreef:
BTW heeft er iemand dan een adres? waar k heen moet komen? dat was handig voor t vaginatie systeem
ga jij je es ff heel diep schamen >:( >:( >:(
lezen blijkt toch een vak apart.....

dusssss©
2, 3 rondjes van 15 km? AAARGHH!!! ben al blij met 1 rondje :-[. Damn ga wel mee als bezemwagen dan ;D
Neej ff serieus, 2 rondjes mot wel lukken. Heb immer de afgelopen week al 2 keer gebiked (zooooohoooo!!!
) en mijn bike is opt moment in een kuuroord (lees: LBS voor de groooote lente beurt) dus alles komt goed...denk ik
En voor mijn broerke: ik zal wel rijden want ik weet dat ik
HIER:
Sportcentrum De Beeck
Molenweidtje 2
1862 BC Bergen nh
naartoe moet!
Neej ff serieus, 2 rondjes mot wel lukken. Heb immer de afgelopen week al 2 keer gebiked (zooooohoooo!!!

En voor mijn broerke: ik zal wel rijden want ik weet dat ik
HIER:
Sportcentrum De Beeck
Molenweidtje 2
1862 BC Bergen nh
naartoe moet!
- PinoMEISSIE
GO PIM!!!! GO PIM!!!!!
Rijd je dan ook rondje voor mij?
Ik geloof dat ik echt ga wegwaaiwen met mn vliegertje..... ::) Maar ik hou gewoon vol!
Rijd je dan ook rondje voor mij?
Ik geloof dat ik echt ga wegwaaiwen met mn vliegertje..... ::) Maar ik hou gewoon vol!
-
- Contacteer:
Sorry meneer Boss, kheb niet goed gekijkt, :-[ kzal nooit meer stout zijn. Tot zondagBOSS schreef: [ga jij je es ff heel diep schamen >:( >:( >:(FREAKaZOID schreef: BTW heeft er iemand dan een adres? waar k heen moet komen? dat was handig voor t vaginatie systeem
lezen blijkt toch een vak apart.....
dusssss©

aan iedereen!!!!
kijk morgenavond nog ff op dit topic voor de laatste routebeschrijving naar De Beeck, er zijn wat wegwerkzaamheden en waarschijnlijk is er een alternatieve route.
Ik ga de situatie morgen even ter plekke bekijken...en zal zsm verslag uitbrengen.
dusssss©
kijk morgenavond nog ff op dit topic voor de laatste routebeschrijving naar De Beeck, er zijn wat wegwerkzaamheden en waarschijnlijk is er een alternatieve route.
Ik ga de situatie morgen even ter plekke bekijken...en zal zsm verslag uitbrengen.
dusssss©
Voor de mensen die nog twijfels hebben over het weer, hier een link van de webcam van Bergen aan zee (in de buurt van Schoorl).
http://home.quicknet.nl/mw/prive/j.stroomer/cam.JPG
Elke 5 miniuten refreshen voor een nieuwe foto
Kerensky schreef:
Voor de mensen die nog twijfels hebben over het weer, hier een link van de webcam van Bergen aan zee (in de buurt van Schoorl).
hey Kerensky,
kom je ook???, zal een zware dobber worden op de SS
dusssss©
OK de route beschrijving:
komende vanaf de N-9 (weg van Alkmaar naar Den Helder) neem je ten noorden van Alkmaar, ter hoogte van golfbaan Sluispolder, de afslag Bergen.
Je rijdt nu over een kronkelig dijkje richting Bergen, in de bebouwde kom alsmaar rechtdoor (de weg slingert wel wat maar gewoon de weg volgen) tot aan de rotonde.
Bij de rotonde rechtsaf (borden ivm werkzaamheden negeren dus!!!) de weg volgen tot je niet meer verder kan ivm de werkzaamheden.
Rechtsaf de Prins Hendriklaan in, de eerste links (beatrixlaan) doorrijden tot aan de Kerkedijk, rechts de Kerkedijk op. De eerste straat links is het Molenweidtje en gelijk rechts is De Beeck.
Je kunt ook vanaf de Ringweg van Alkmaar richting Bergen gaan (voor de mensen die uit het zuiden komen) afslag Bergen, ongeveer 3 KM deze weg volgen, eerste rotonde rechtdoor, bij tweede rotonde rechtdoor (borden ivm werkzaamheden negeren dus!!!) de weg volgen tot je niet meer verder kan ivm de werkzaamheden.
Rechtsaf de Prins Hendriklaan in, de eerste links (beatrixlaan) doorrijden tot aan de Kerkedijk, rechts de Kerkedijk op. De eerste straat links is het Molenweidtje en gelijk rechts is De Beeck.
Bergen penetreren vanuit Schoorl wordt lastig ivm werkzaamheden. Het kan wel, maar dan zoek je zelf de route maar uit :P :P
TOT MORGEN 11 UUR!!!!!!!!!!!!
dusssss©
komende vanaf de N-9 (weg van Alkmaar naar Den Helder) neem je ten noorden van Alkmaar, ter hoogte van golfbaan Sluispolder, de afslag Bergen.
Je rijdt nu over een kronkelig dijkje richting Bergen, in de bebouwde kom alsmaar rechtdoor (de weg slingert wel wat maar gewoon de weg volgen) tot aan de rotonde.
Bij de rotonde rechtsaf (borden ivm werkzaamheden negeren dus!!!) de weg volgen tot je niet meer verder kan ivm de werkzaamheden.
Je kunt ook vanaf de Ringweg van Alkmaar richting Bergen gaan (voor de mensen die uit het zuiden komen) afslag Bergen, ongeveer 3 KM deze weg volgen, eerste rotonde rechtdoor, bij tweede rotonde rechtdoor (borden ivm werkzaamheden negeren dus!!!) de weg volgen tot je niet meer verder kan ivm de werkzaamheden.
Bergen penetreren vanuit Schoorl wordt lastig ivm werkzaamheden. Het kan wel, maar dan zoek je zelf de route maar uit :P :P
dusssss©
-
- Contacteer:
Hey btw he, hoeveel mensen toeren er morgen mee?
??

Zowiezo 3 man uit het noorden, Legion, Rinse Appelstroop en ikke
- Xircuit
- Contacteer:
BOSS schreef:
dusssss©
HALF 11!

half 11
dusssss©
dusssss©
Was mooi dachie, enorm gezellig met z"n allen gebi........ euhh gegeten

- Xircuit
- Contacteer:
hahaha, inderdaad, Rinse had verkeerd geparkeerd waardoor we elkaar zijn misgelopen...
Verder is de route in Schoorl prachtig, Single tracks rulezzz!
Verder is de route in Schoorl prachtig, Single tracks rulezzz!
-
- Contacteer:
Heftige route hoor! En gezellig dagie! ;D
@Rinse, volg es een klasje begrijpend lezen :-* ;D
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
FREAKaZOID schreef:
Ehm, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
Ik kan mij toch herinneren dat er hier iemand was die vroeg hoe laat we aanwezig moesten zijn terwijl dat allang bekend was...

-
- Contacteer:
OEIIII weer niet goed gelezen :-*, ik vroeg naar de exacte locatie voor het navigatie systeem, maar dat was dus allang bekend, haha. Maakt niet uit hoor, twas jammer dat we niet konden kijken of je echt veel sneller was!

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
FREAKaZOID schreef:
OEIIII weer niet goed gelezen :-*, ik vroeg naar de exacte locatie voor het navigatie systeem, maar dat was dus allang bekend, haha. Maakt niet uit hoor, twas jammer dat we niet konden kijken of je echt veel sneller was!![]()
Denk dat dat wel dudielijk is:wij waren later aanwezig en eerder klaar, én hebben meer rondjes gereden!
Rinse
(ow ja km stand: 460km

Rinse
-
- Contacteer:
Nee Rinse, niet eerder weg, wij kwamen namelijk langs jullie lege berlingo, dus julle waren al aan t fietsen :P
-lekker irritant he zo samen ;D-
-lekker irritant he zo samen ;D-
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Volgende keer ff telefoonnummers uitwisselen.....

- PinoMEISSIE
Waren de pannenkoeken lekker?
Ik heb op het strand warme choco met slagroom gehad. Ook lekker! Het waaide helaas niet genoeg om mn vlieger flink hard te laten gaan. Maar hij was wel eventjes in de lucht. Volgende keer doe ik misschien wel weer mee!
Ik heb op het strand warme choco met slagroom gehad. Ook lekker! Het waaide helaas niet genoeg om mn vlieger flink hard te laten gaan. Maar hij was wel eventjes in de lucht. Volgende keer doe ik misschien wel weer mee!
Samenvatting:
Lekker gefietst, je moet van wasbordjes houden, maar dan is Schoorl ideaal...
Weinig DP-ers gezien, tot ik op het terras ging kijken dan, gezellig achter een glaasje prik.
Julie fietsen waren nog wel erg schoon... :P
Enorm getroffen met het weer!
Lekker gefietst, je moet van wasbordjes houden, maar dan is Schoorl ideaal...
Weinig DP-ers gezien, tot ik op het terras ging kijken dan, gezellig achter een glaasje prik.
Julie fietsen waren nog wel erg schoon... :P
Enorm getroffen met het weer!
das balen heb ik toch weer een gafe schoorl meeting gemist waar ik graag bij had willen zijn . :-[ff niet op gelet geloof ik :"(
wanneer is de volgende?????
wanneer is de volgende?????