BAD FASTARD BREAKS A NEW RECORD !
Moderator:Beheerders
Onze dwergcowboy heeft weer een nieuw record :
Eerste run op het nieuwe dh parkoer in bad wildbad :
GEBROKEN SLEUTELBEEN !
over en out !
Eerste run op het nieuwe dh parkoer in bad wildbad :
GEBROKEN SLEUTELBEEN !
over en out !
Re:BAD FASTARD BREAKS A NEW RECORD !
Damn... beterschap BF!
Beterschap he jonge...

Ik denk dat er nog een Belg aan de ziekenboeg kan worden toegevoegd. Vandaag is er in Namen iemand met een boom in aanraking gekomen.
Beterschap BF.
Beterschap BF.
-
gecondomeerd badF
-
Idd, had ook nul bodyprotectie aan... Vragen om problemen natuurlijk.sunn schreef: Ik denk dat er nog een Belg aan de ziekenboeg kan worden toegevoegd. Vandaag is er in Namen iemand met een boom in aanraking gekomen.
Beterschap BF.
Hij had wat gebroken ribben, doorboorde/ingeklapte long ofzo, inwendige bloedingen en een gebroken sleutelbeen. (dat was het zo ongeveer)
Sterkte BF!
-
en hoe heet die belg?
-
STERKTE BF, damn boy! jammer man!
- cHoc
een goed begin is het halve werk, of iets dergelijks....
Beterschap!
Beterschap!
Gebroken sleutelbeen duurt maar 6 weken hoor, dan is ie weer de oude. Voor de rest, sterkte!
zonoskar schreef:
Gebroken sleutelbeen duurt maar 6 weken hoor, dan is ie weer de oude.
Sure dude. ::)
Wat een zwets van onze heer Plons, het was de Boarder cross waar het gebeurde. Het parcours was nog vers en sommige jumps lagen er nog niet echt lekker bij, dat heef BF aan den lijve ondervonden. Ik gaf hem nog een mep tegen zijn schouder of alles recht zat, maar er kwam geen reactie. Daarna stond hij naast het parcours te miauwen.. Er kwam niet veel zinnigs meer uit die jongen.
resultaat:
- een sleutelbeen over
- en een rib (gekeusd of gebroken, niet 100% zeker)
4 weken zoet, geen shuppen in T en niet meer aan zijn M1 zitten :"(
ps. over BWB 2004:
- DH is heftig en het onderste stuk met de bruggetjes is weer open. Steilste gedeelte is er uitgehaald. Hier is een lus bijgekomen en er zijn meer kombochten met kippengaas.
- Boarder X, step-ups bij de jumps, je kunt nu kiezen waar je op je bek wilt gaan (BF)
resultaat:
- een sleutelbeen over
- en een rib (gekeusd of gebroken, niet 100% zeker)
4 weken zoet, geen shuppen in T en niet meer aan zijn M1 zitten :"(
ps. over BWB 2004:
- DH is heftig en het onderste stuk met de bruggetjes is weer open. Steilste gedeelte is er uitgehaald. Hier is een lus bijgekomen en er zijn meer kombochten met kippengaas.
- Boarder X, step-ups bij de jumps, je kunt nu kiezen waar je op je bek wilt gaan (BF)
Beterschap!! :-* :-* :-*
Hei Kuttekat, geen gezwets, ik kreeg dat ook maar te horen van Sossa, de meest nuchtere en reliable source on da Fly Planet....
dan was BF heel erg van de kaart dat hij geen Boarder van een DH kan onderscheiden in BWB. Wellicht dacht hij dat hij op de DH zat dat alles er nog zo vers bij lag.Plons schreef: Hei Kuttekat, geen gezwets, ik kreeg dat ook maar te horen van Sossa, de meest nuchtere en reliable source on da Fly Planet....
Of Sossa zat de beruchte roze paashaas achterna...
WEINIG !
1 gebroken sleutelbeen en een gebroken 5e rib
hij heeft er iig een grote envelop met vakantie kiekjes bij
het was de 2e of 3e run op de boarderross hij wist dat zijn ketting open stond maar ging nog wel even een run doen op een table liep de hele boel vast en heeft hij een klapper gemaakt omdat hij niet goed uit kwam en het bovenstaande als resultaat...
hij heeft er iig een grote envelop met vakantie kiekjes bij
het was de 2e of 3e run op de boarderross hij wist dat zijn ketting open stond maar ging nog wel even een run doen op een table liep de hele boel vast en heeft hij een klapper gemaakt omdat hij niet goed uit kwam en het bovenstaande als resultaat...
aangezien onze dwerg thuis geen computer heeft, laat staan electriciteit, laat ik jullie zijn volgende woorden weten :
I"LL BE BACK.
I"LL BE BACK.
-
RASPEK en beterschap Micha
Get well soon hon"!
Enne P. Daddee"; BF kan dus echt NIET rijden!

Enne P. Daddee"; BF kan dus echt NIET rijden!

-
- Forumbeheerder
Koenie en Malph gaan door naar de finale, omdat ze de eingen zijn die de waargeid zeggen!!
thanks folks!
over een week of 2 terug rustig naar t skatepark en een weekje later BWB for revenge.
was inderdaad zo da mn ketting aan t breken was. Had ik gemerkt aan de stoeltjeslift
maar ik wou snel eerst een No-Stampy naar beneden doen. vorig zomer deden we niet anders dan 4X waarbij je op heel t parkoer niet mag bijtrappen.
Aan die jump waar je hoog in de lucht stilvalt, was grondig gewerkt. Steiler en hoger. Ik merkte da ik ni snel genoeg ging om m te clearen, wou bijstampen en de ketting blokkeerde. Met wrong foot forward springen is altijd er op of eronder. T was eronder.
No harm done. Rib plakt al terug ineen, sleutelbeen gaat trager, maar ja.
Mn nieuw vriendinneke spint alleszins bij t idee da ik een paar weekends thuis ben....
thnaks again guys! :-*
thanks folks!
over een week of 2 terug rustig naar t skatepark en een weekje later BWB for revenge.
was inderdaad zo da mn ketting aan t breken was. Had ik gemerkt aan de stoeltjeslift
maar ik wou snel eerst een No-Stampy naar beneden doen. vorig zomer deden we niet anders dan 4X waarbij je op heel t parkoer niet mag bijtrappen.
Aan die jump waar je hoog in de lucht stilvalt, was grondig gewerkt. Steiler en hoger. Ik merkte da ik ni snel genoeg ging om m te clearen, wou bijstampen en de ketting blokkeerde. Met wrong foot forward springen is altijd er op of eronder. T was eronder.
No harm done. Rib plakt al terug ineen, sleutelbeen gaat trager, maar ja.
Mn nieuw vriendinneke spint alleszins bij t idee da ik een paar weekends thuis ben....
thnaks again guys! :-*
- MxMasterMike
Beterschap