verzend/rembourskosten bij bike2build

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

BOMBPROOF erik
Re:verzend/rembourskosten bij bike2build

Bericht door BOMBPROOF erik » wo mar 24, 2004 10:53 pm

Wat ik ff kwijt wil is dat men zo kortzichtig tewerk gaat hier.

Als je stad en land moet afzoeken, in de auto moet, per bus moet reizen of een jezuseind door de regen moet biken, maak je de kat wijs dat je dat voor je plezier doet. Sterker nog dat doe je NIET voor je plezier.

Bij Bike2Build betaal je in deze optiek dus voor het "niet reizen en afzoeken van tig shops" in de vorm van superdeluxe ultrasone thuisbezorging. Gewoon tpg tarief ook nog.

Wat dacht je van verpakkingskosten, zie je nergens. Krijg je wel netjes in een doosje. De tijd dat iemand staat in te pakken, zie je die ? Nee, nog steeds consumentenprijs. Daarbij is nog nooit iemand dood gegaan van informeren naar de prijs per telefoon, en deze een beetje scherp slijpen !

Tevens is die shop zo geweldig dat je hem gewoon als naslagwerk kunt gebruiken, en ik ben ervan overtuigd dat velen die hier B2B afzeiken wel continue die site afstruinen. En dat is flink hypocriet.

E

Crash

Bericht door Crash » wo mar 24, 2004 11:22 pm

:-X

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » do mar 25, 2004 9:41 am

BOMBPROOF erik schreef:

Als je stad en land moet afzoeken, in de auto moet, per bus moet reizen of een jezuseind door de regen moet biken, maak je de kat wijs dat je dat voor je plezier doet. Sterker nog dat doe je NIET voor je plezier.

Bij Bike2Build betaal je in deze optiek dus voor het "niet reizen en afzoeken van tig shops" in de vorm van superdeluxe ultrasone thuisbezorging. Gewoon tpg tarief ook nog.

Wat dacht je van verpakkingskosten, zie je nergens. Krijg je wel netjes in een doosje. De tijd dat iemand staat in te pakken, zie je die ? Nee, nog steeds consumentenprijs. Daarbij is nog nooit iemand dood gegaan van informeren naar de prijs per telefoon, en deze een beetje scherp slijpen !

Tevens is die shop zo geweldig dat je hem gewoon als naslagwerk kunt gebruiken, en ik ben ervan overtuigd dat velen die hier B2B afzeiken wel continue die site afstruinen. En dat is flink hypocriet.

E

Als je hier geluiden kon importeren had je van mij een staande ovatie gekregen.

surfstad

Bericht door surfstad » do mar 25, 2004 9:15 pm

Terrible_One schreef:
[
BOMBPROOF erik schreef:

E

Als je hier geluiden kon importeren had je van mij een staande ovatie gekregen.

Applaus voor Erik die iedereen op een duidelijke en heldere manier de waarheid verteld. Ben het met Arnout eens, staande ovatie ook van mij!
Jeroen

Brum.

Bericht door Brum. » vr mar 26, 2004 1:26 am

Ik ook totaal eens, dat het wat langer duurt ligt aan hun leveranciers, heb nu ook 2 maanden op twee TA blaadjes moeten wachten. Domme pech, maar als je iets snel moet hebben ren je toch ff naar je LBS (wel stukken duurder etc..) Maar gelukkig zijn mn oude tandwielen in de tussentijd niet helemaal weggesleten (SS :P), dus kan ik mooi doorfietsen zonder niet te kunnen biken doordat ik geen parts heb...

Moet trouwens ook vermelden dat ik "slijt"onderdelen voort in het vooruit bestel, vanwege evt langere levertijden via internet, werkt goed!

B2B is mijns inziens een topwinkel! Voor mijn Duitse fruenden brauche ich www.bike-discount.de, ook een TOPwinkel!

Daantje

Bericht door Daantje » vr mar 26, 2004 11:43 am

Opzich vind ik het wel terecht dat het geen 2,50 meer is.
want als iemand bijv: ventiel dopjes wilt hebben!!
dan moeten hun voor jou ventiel dopjes van mischien 6 euro een heel pakketje gaan verzenden met luchtkussenfolie ertussen enzo zodat jou ventiel dopjes niet gaan rammelen !!!!
dit kost uiteraard te veel werk.
maar ik vind rond de 11,00 euro ook een beetje overdreven worden
dan kan je ook net zogoed uit duitsland bestellen voor 6 euro (wat bij bike-mailorder ook 22 euro ter 1 april word)

Crash

Bericht door Crash » vr mar 26, 2004 11:47 am

wa kunne we zeggen t ligt dus weer aan de fok tpg >:(

Daantje

Bericht door Daantje » vr mar 26, 2004 12:32 pm

ja eigenlijk wel!!

T.B.F.K.A.N.

Bericht door T.B.F.K.A.N. » zo mar 28, 2004 10:46 am

daantje schreef:
Opzich vind ik het wel terecht dat het geen 2,50 meer is.
want als iemand bijv: ventiel dopjes wilt hebben!!
dan moeten hun voor jou ventiel dopjes van mischien 6 euro een heel pakketje gaan verzenden met luchtkussenfolie ertussen enzo zodat jou ventiel dopjes niet gaan rammelen !!!!
dit kost uiteraard te veel werk.
maar ik vind rond de 11,00 euro ook een beetje overdreven worden
dan kan je ook net zogoed uit duitsland bestellen voor 6 euro (wat bij bike-mailorder ook 22 euro ter 1 april word)

Wie de neuk koopt er dan ook ventieldopjes bij een Online shop zonder meteen meer te bestellen bij die shop?

brute_agrarier

Bericht door brute_agrarier » zo mar 28, 2004 11:26 am

Zou het soms stiekem zo zijn dat de handlingkosten van een bestelling van een losse binnenband niet opwegen tegen de marge op zo"n ding? Wild idee he?

surfstad

Bericht door surfstad » ma mar 29, 2004 7:07 am

Crash 666 Nobrainer schreef:
wa kunne we zeggen t ligt dus weer aan de fok tpg >:(

Ja wijzig je naam en we gaan zeiken over de TPG?
Gelul Ruud, als je zaken voor gratis wilt, moet je maar communist worden.
We leven nu eenmaal in een wereld waar het om geld draait, dus geld kost het.
Puh Lap, grote zeikerd,
Jeroen

Animine

Bericht door Animine » wo apr 21, 2004 12:01 pm

Waarom elke keer zo zeuren? Bike Mailorder in Berlijn heeft sinds kort zijn verzendingskosten naar België en Nederland verhoogd naar 20 euro, maakt niet uit wat je bestelt, gewoon hopsa 20 euro! MAAR wat krijg je hiervoor dan? Indien op voorraad, is je bestelling er binnen de week, netjes verpakt en een goeie service. Hoor je mij klagen? Nee absoluut niet, ik betaal liever die 20 euro (met bovenstaande garanties), dan hier te moeten komen zeiken dat je al weken op je bestelling zit te wachten en dat winkel X zuigt...

Greetz,
Animine

Plaats reactie