meen je dat?weenie schreef:
[surfstad schreef:
@Lion
Als we tijd, ruimte en materiaal genoeg hebben, dan wordt er ook aan een freeridebaan gedacht met North Shore, DH Dirts, enz. enz.
North shore op een vuilnisbelt, grappig. Zekor met vuiniszak gap jumps![]()
Re:Opening Bergschenpoep, Roadtrip & Funboxparty
Moderator:Beheerders
weenie schreef:
Zekor met vuiniszak gap jumps![]()
Sorry maar nu moet ik togg even ingrijpen.
Zekor schrijf je met een nul.... zo dus "zek0r"
Stelletje ongeschoolde ::)
ik d8 dat er ook een grote drop kwam ::) hoop ik ;D
is die meuk daar nog steeds topsiekret of zijn dr al pics te vinden van de nieuwe speeltuin aldaar?
is de grond daar onderhand wel ontdooid, schept wel wat beter denk ik hehe (sorry)
anyway uhn ja dus hoe staat dr mee?
is de grond daar onderhand wel ontdooid, schept wel wat beter denk ik hehe (sorry)
anyway uhn ja dus hoe staat dr mee?
-
Looking good!!!!!, Zondag geweest, wordt echt mega vet de baan!!!!!!!!!!!!
Chri$$tiaan schreef:
jajajajajaja FOTO"S!!!!! of komt jeroen je dan liquideren?
DD schreef:
[Chri$$tiaan schreef:
of komt jeroen je dan liquideren?
precies :P
ik zou zeggen neeem t risico!
kunnen we lachen!
kunnen we lachen!
DD schreef:
jajajajajaja FOTO"S!!!!! of komt jeroen je dan liquideren?
JAAAA en ik ben moordzuchtend op dit moment!
Waarom zouden we foto"s posten van iets wat nog niet af is, waar je nog niet op kunt fietsen enz?
Ps. Donnie, jij hebt er helemaal geen kont aan, want jij zit voorlopig toch nog met je kont aan de andere kont van de wereld.
Crash 666 schreef:
ik d8 dat er ook een grote drop kwam ::) hoop ik ;D
die 5 m drop in je bergjes te min voor je?

verwende nederlandse kinders :P
mag ik heel onverwachts wat meekijken in dat paasweekend? :-*
-
9 april begint toch wel akelig dichtbij te komen ;D dus vraag me af hoe de inschrijving voor de 4x wedstrijd op vrijdag gaat. Is er een voorinschrijving ??? ben namelijk nog geen site tegen gekomen op dit topic waar je je kunt inschrijven
of moet je je op de dag zelf inschrijven en vanaf hoelaat begint het feest op vrijdag?
Bij deze zou ik graag wat info zien over de laatste stand van zaken
Alvast bedankt

Bij deze zou ik graag wat info zien over de laatste stand van zaken

Alvast bedankt
zie ook http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=14607
tenminste daar staat dat 9 april niet gehaald gaat worden.. wat dat betekend voor de verdere evenementen vraag ik mij nogsteeds af.
tenminste daar staat dat 9 april niet gehaald gaat worden.. wat dat betekend voor de verdere evenementen vraag ik mij nogsteeds af.
-
De opening wordt uitgesteld, verdere activiteiten niet. Ofwel, 10 april gewoon rijden in Namen, 11 aprl streeten geloof ik en dan maandag naar de Funbox awards!
9 april wordt er gewoon geschept. Dus wie zich geroepen voelt om te helpen...!
9 april wordt er gewoon geschept. Dus wie zich geroepen voelt om te helpen...!
-
Thnx voor de info....kijk eigenlijk nooit in het DP café dus vandaar dat ik deze info gemist heb.
Martijn ik spreek jou nog wel via msn over dat scheppen. Ben aankomende 2 weken vrij dus tijd heb ik cker, afgelopen zondag was er iets tussen gekomen.
Nick
Martijn ik spreek jou nog wel via msn over dat scheppen. Ben aankomende 2 weken vrij dus tijd heb ik cker, afgelopen zondag was er iets tussen gekomen.
Nick
Re:Roadtrip & Funboxparty
Vrienden,
Ik ben wat rustig geweest op het forumfront.
Heb als ambtenaar de afgelopen tijd hard moeten werken ???
namelijk aan de baan.
Helaas is het niet gelukt om de baan in Bergschenhoek voor goede vrijdag af te krijgen. We hebben een nieuwe streefdatum, maar zijn wat bescheidener om iets te plannen.
De ROADTRIP gaat wel gewoon door!!!!
Woensdag heb ik een programma in elkaar gedraaid. Het is namelijk vanwege omstandigheden in huize Surfstad drastisch gewijzigd.
Zaterdag
Freeriden in Namen
Zaterdag op zondag
Loods in Elshout
Zondag
Paasontbijt
Dirten Bustrails
Freeriden Satans Wood
BBQ-en :P
Zondag op Maandag
Loods in Elshout
Maandag
Tot 16.00 Vrij in te vullen door de groep (lekker democratisch, eerst een debat)
Hierna Funboxawards http://www.funboxawards.nl/
De details heb ik uitgewerkt op mijn werk... die heb ik dus ook opgeslagen op mijn werk... en nu is deze gek ze vergeten te mailen naar huis.... werk ik morgen niet op kantoor... ga ik vrijdag richting België... oftewel meer details op maandag ;D
H
Ik ben wat rustig geweest op het forumfront.
Heb als ambtenaar de afgelopen tijd hard moeten werken ???
namelijk aan de baan.
Helaas is het niet gelukt om de baan in Bergschenhoek voor goede vrijdag af te krijgen. We hebben een nieuwe streefdatum, maar zijn wat bescheidener om iets te plannen.
De ROADTRIP gaat wel gewoon door!!!!
Woensdag heb ik een programma in elkaar gedraaid. Het is namelijk vanwege omstandigheden in huize Surfstad drastisch gewijzigd.
Zaterdag
Freeriden in Namen
Zaterdag op zondag
Loods in Elshout
Zondag
Paasontbijt
Dirten Bustrails
Freeriden Satans Wood
BBQ-en :P
Zondag op Maandag
Loods in Elshout
Maandag
Tot 16.00 Vrij in te vullen door de groep (lekker democratisch, eerst een debat)
Hierna Funboxawards http://www.funboxawards.nl/
De details heb ik uitgewerkt op mijn werk... die heb ik dus ook opgeslagen op mijn werk... en nu is deze gek ze vergeten te mailen naar huis.... werk ik morgen niet op kantoor... ga ik vrijdag richting België... oftewel meer details op maandag ;D
H
-
ik heb ook hier zin in ;D ;D
-
- Forumbeheerder
Surf,
sounds really great, maar ik kan niet aan de lokroep van t zwarte woud weerstaan.
Success en have a wild one
sounds really great, maar ik kan niet aan de lokroep van t zwarte woud weerstaan.
Success en have a wild one
-
ok mensen, nu is mijn vraag. Moet je je nog inschrijven om mee te gaan met die roadtrip?? ???
Ga waarschijnlijk niet de hele roadtrip meemaken. Denk dat ik na zondag middag afhaak
Dus, moet je je inschijven of kun je gewoon mee als je zin hebt? of loop ik op de zaken vooruit met deze vraag?
Groetjes
Ga waarschijnlijk niet de hele roadtrip meemaken. Denk dat ik na zondag middag afhaak
Dus, moet je je inschijven of kun je gewoon mee als je zin hebt? of loop ik op de zaken vooruit met deze vraag?
Groetjes
-
de info verschijnt maandag duz hier staat de rest in over de roadtrip en dergelijke

CUBE BIKER schreef:
ok mensen, nu is mijn vraag. Moet je je nog inschrijven om mee te gaan met die roadtrip?? ???
Je moet je voor het slaap en eet gedeelte inschrijven.
De rest ben je vrij, maar Jeroen zal maandag waarschijnlijk wel uitleg geven.
Roadtrip Paasweekend
Vanwege wat tegenslagen in Bergschenhoek zal de baan niet op goede vrijdag geopend worden.
Dit was natuurlijk de kick-off van het paasweekend. Ondertussen heb ik ook begrepen dat niet iedereen in de gelukkige omstandigheden is dat ze vrij zijn op deze dag (niet iedereen is ambtenaar of scholier..). We hebben daarom het programma van het paasweekend hierop aangepast.
Zaterdag 10-04-2004
Op zaterdag zal er overdag op het parcours van Namen gefietst worden. Dit is een freerideparcours.
’s Avonds wordt het dirten en trampolinespringen op de Bustrails.
08.00 uur vertrek bij Shell in Hazeldonk
10.00 uur verzamelen in Namen
17.00 uur vertrek richting Bustrails
Zondag 11-04-2004
Op eerste paasdag gaan we natuurlijk in gepaste stijl ontbijten.
Op deze dag is er de mogelijkheid om te dirten, trampolinespringen en freeriden.
Vanaf een uurtje of vier wordt de BBQ aangestoken om een begin te maken voor het avondprogramma.
Maandag 12-04-2004
Op zondag zal in overleg met de groep besloten worden wat we gaan doen tot 16.00 uur.
Hierbij valt te denken aan streeten, trainen op een BMX baan enz.
Vanaf 17.00 uur worden we verwacht op de funboxawards.
Vervoer
Iedereen woont verschrikkelijk verspreid door Nederland. Het is dus niet te doen om een busje te huren of iets dergelijks. Je dient dus zelf voor vervoer te regelen.
Ik wil wel een lijst bij houden, wie er komen en of die iemand misschien mee kan nemen.
Soms weten mensen niet van zichzelf dat ze naast elkaar wonen.
In Namen moet er gependeld worden. De stichting heeft weten te regelen dat Bike2Build 2 bussen voor het pendelen beschikbaar stelt.
Verschillende opties
Niet iedereen kan een heel weekend mee doen of vindt het gehele programma wat.
Daarom hebben we drie verschillende opties.
Voor de eerste optie is het van belang dat je van te voren inschrijft. De overnachtingen en de bustrails zijn op privé-terrein en we hebben een beperkt (50) aantal plekken voor de gehele package.
Heel het weekend
Als je heel het weekend mee wilt doen, kost je dit 30 euro.
Hiervoor krijg je;
Zaterdag en zondagavond avondeten
Zondag en maandagochtend ontbijt
Entree funboxawards, jaarabonnement op de funbox
Twee overnachtingen op een unieke locatie (namelijk met uitzicht op trails)
Alleen zaterdag
Een ieder is natuurlijk vrij om zelf naar Namen te komen en gebruik te maken van de pendeldienst.
Alleen maandag
Op zondagavond zal op dirty-pages bekend worden gemaakt waar we maandag uit gaan hangen. Hier kun je natuurlijk naar toe komen.
Verder kun je zelf natuurlijk ook naar de funboxawards komen.
Vanwege wat tegenslagen in Bergschenhoek zal de baan niet op goede vrijdag geopend worden.
Dit was natuurlijk de kick-off van het paasweekend. Ondertussen heb ik ook begrepen dat niet iedereen in de gelukkige omstandigheden is dat ze vrij zijn op deze dag (niet iedereen is ambtenaar of scholier..). We hebben daarom het programma van het paasweekend hierop aangepast.
Zaterdag 10-04-2004
Op zaterdag zal er overdag op het parcours van Namen gefietst worden. Dit is een freerideparcours.
’s Avonds wordt het dirten en trampolinespringen op de Bustrails.
08.00 uur vertrek bij Shell in Hazeldonk
10.00 uur verzamelen in Namen
17.00 uur vertrek richting Bustrails
Zondag 11-04-2004
Op eerste paasdag gaan we natuurlijk in gepaste stijl ontbijten.
Op deze dag is er de mogelijkheid om te dirten, trampolinespringen en freeriden.
Vanaf een uurtje of vier wordt de BBQ aangestoken om een begin te maken voor het avondprogramma.
Maandag 12-04-2004
Op zondag zal in overleg met de groep besloten worden wat we gaan doen tot 16.00 uur.
Hierbij valt te denken aan streeten, trainen op een BMX baan enz.
Vanaf 17.00 uur worden we verwacht op de funboxawards.
Vervoer
Iedereen woont verschrikkelijk verspreid door Nederland. Het is dus niet te doen om een busje te huren of iets dergelijks. Je dient dus zelf voor vervoer te regelen.
Ik wil wel een lijst bij houden, wie er komen en of die iemand misschien mee kan nemen.
Soms weten mensen niet van zichzelf dat ze naast elkaar wonen.
In Namen moet er gependeld worden. De stichting heeft weten te regelen dat Bike2Build 2 bussen voor het pendelen beschikbaar stelt.
Verschillende opties
Niet iedereen kan een heel weekend mee doen of vindt het gehele programma wat.
Daarom hebben we drie verschillende opties.
Voor de eerste optie is het van belang dat je van te voren inschrijft. De overnachtingen en de bustrails zijn op privé-terrein en we hebben een beperkt (50) aantal plekken voor de gehele package.
Heel het weekend
Als je heel het weekend mee wilt doen, kost je dit 30 euro.
Hiervoor krijg je;
Zaterdag en zondagavond avondeten
Zondag en maandagochtend ontbijt
Entree funboxawards, jaarabonnement op de funbox
Twee overnachtingen op een unieke locatie (namelijk met uitzicht op trails)
Alleen zaterdag
Een ieder is natuurlijk vrij om zelf naar Namen te komen en gebruik te maken van de pendeldienst.
Alleen maandag
Op zondagavond zal op dirty-pages bekend worden gemaakt waar we maandag uit gaan hangen. Hier kun je natuurlijk naar toe komen.
Verder kun je zelf natuurlijk ook naar de funboxawards komen.
Re:10-04 t/m 12-04 Roadtrip & Funboxparty
aaaaaah
vrijdag ook vrij dus dan eerst naar willingen?
zaterdag Namen? enz....

vrijdag ook vrij dus dan eerst naar willingen?
zaterdag Namen? enz....
-
het zal weer veranderd moeten worden, ik hoor net van general(die zat nog op school), dat de bustrails helemaal gesloopt zijn.
Terrible_One schreef:
dat de bustrails helemaal gesloopt zijn.
WTF?