Alleen heb al ongeveer 1,5 maand niet meer gefietst ivm polsblessure, ben slooooooooooooom.... ::)
Moderator:Beheerders
Dn Helle schreef:
Is het misschien een idee om met Caramba mee te rijden?
Just an idea... ::)
Caramba schreef:
[Dn Helle schreef:
Is het misschien een idee om met Caramba mee te rijden?
Just an idea... ::)
Leuk idee, ik ga echter een stuk met de trein en rij dan met Battle Sicko mee. It"s up to him of er nog iemand bij kan.
Brum schreef:
Ik woon dicht bij Den Bosch![]()
Alleen heb al ongeveer 1,5 maand niet meer gefietst ivm polsblessure, ben slooooooooooooom.... ::)
Dn Helle schreef:
Boys... I am very sorry, maar ik moet afzeggen... Vandaag ben ik onder het motto van: ik ga even nog een stukkie fietsen, kom ik zondag ook goed weg, lopend terug moeten komen naar huis. Reden: Body doorgetrapt. Die (censuurcensuurcensuurcensuurcensuurcensuurcensuurcensuur) k*t body"s die door mavic erin worden geplant zijn dus echt geen ene cent waard en ik sta dus mooi langs de kant...
ZEIKZOOOOOOOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(
Kan ik een keertje mee, gaat zo´n f*cking body naar de mallemoer, die net een jaartje oud is ofzo.
Ik hoop in ieder geval dat jullie je kunnen amuseren daar, ik zal er zeker persoonlijk zorg voor dragen dat mijn 4e poging om een meeting te organiseren niet in de soep loopt....
Mazzels, een zwaar over de zeik zijnde D"n Helle...
Caramba schreef:
Nou, ik ben vandaag met Battle Sicko wezen rijden, maar niet in Limburg. We hebben de nieuwe route van Nuenen gereden. Leuk om een keer te doen, maar verder niets speciaals. Het was inderdaad erg lekker weer, nu maar hopen dat het de komende tijd vaker zo is, dan kunnen we met z"n allen weer lekker biken!
Cubeman schreef:
Maar gelukkig was het weer goed en heeft de rest denk ik wel een mooie dag gehad!
Ik heb lekker in de tuin gezeten met een stapel Bike"s en een groot glas witbier:) (met een schijfje citroen)
Wel jammer dat ik niet mee kon, maar angezien D"n Helle panne had met z"n bike zal hij nog wel een keer iets willen plannen verwacht ik!
"t gaat inmiddels al stukken beter met m"n knie, zo goed dat de dokter twijfeld of het wel een slijmbeursontsteking was en geen normale ontsteking.
Nog een paar dagen en m"n antibiotica kuur is klaar, en wie weet zit ik dan spoedig weer op de bike!
Ik voel er in ieder geval weinig meer aan dus dat zit wel goed:)