Banden
Moderator:Beheerders
Heey mensen.
ZOals jullie wel weten ga ik over drie weken me fiets wegbrengen voor een update. Nu wil ook ff andere bandjes eronder knallen. Wat voor een band raden jullie aan?
UST
Minimaal 2,0" Maximaal 2,2"
Voorjaar/zomerbanden, dus geen dikke modderbanden.
Geen michelin, dat is me zacht en glibberig...
Thnx in advance.
ZOals jullie wel weten ga ik over drie weken me fiets wegbrengen voor een update. Nu wil ook ff andere bandjes eronder knallen. Wat voor een band raden jullie aan?
UST
Minimaal 2,0" Maximaal 2,2"
Voorjaar/zomerbanden, dus geen dikke modderbanden.
Geen michelin, dat is me zacht en glibberig...
Thnx in advance.
Re:Banden
Schwalbe Racing Ralph Tubeless Evolution misschien???
Lekkere allround band, 2.1 breed en ongeveer 666 gram wat volgens mij nog redelijk licht is voor een UST band!
Wil je iets diker is misschien de Jimmy Light UST een optie: 2.1 breed en ongeveer 670gram
Lekkere allround band, 2.1 breed en ongeveer 666 gram wat volgens mij nog redelijk licht is voor een UST band!
Wil je iets diker is misschien de Jimmy Light UST een optie: 2.1 breed en ongeveer 670gram
Ik rij zelf eigenlijk altijd met Continental banden.
Voor altijd een Explorer Supersonic en achter een Twister Supersonic of met slecht weer ook een Explorer Supersonic.
Geen UST dus maar ik ben er zeer over te spreken!
De nieuwe modellen doen het ook erg goed zeggen ze, de Vapor(2.1), Gravity(2.3) en de Diesel(2.5).
De Vapor lijkt met het meeste geschikt in dat geval.
Het is een 2.1 band die in de UST versie 580 gram weegt volgens Conti
De Gravity is een 2.3 band van 800 gram in UST uitvoering dus die zal minder geschikt zijn voor allround gebruik!
Voor altijd een Explorer Supersonic en achter een Twister Supersonic of met slecht weer ook een Explorer Supersonic.
Geen UST dus maar ik ben er zeer over te spreken!
De nieuwe modellen doen het ook erg goed zeggen ze, de Vapor(2.1), Gravity(2.3) en de Diesel(2.5).
De Vapor lijkt met het meeste geschikt in dat geval.
Het is een 2.1 band die in de UST versie 580 gram weegt volgens Conti
De Gravity is een 2.3 band van 800 gram in UST uitvoering dus die zal minder geschikt zijn voor allround gebruik!
Dn Helle schreef:
[Sly schreef:
Schwalbe King Jim 2.2 niet te grote noppen en super grip.
Hmmm.... Ik rijd nu met Jimmy, en das al een beetje teveel profiel voor het voorjaar...
Besides, is King Jim wel in UST te verkrijgen?
Sorry man niet gezien dat het UST moest zijn.