Re:Goed geluid onder de Dp"ers

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gast

Bericht door Gast » za mar 13, 2004 1:27 pm

Bike Geek schreef:
jouw stelling dat de top 40 alle stijlen omvat is wel niet correct, ik vind nog altijd geen black metal, death metal, hardcore metal of hard trance, hard house, of hardcore techno in die top 40, terwijl er toch heel wat mensen zijn die hiernaar luisteren, zeker bikers

ik hou zelf van hardcore metal zo nu en dan, maar dat zie ik nooit op TV

Moet eens "s avonds naar the Box kijken, dan hebben ze weleens zo"n Rockuurtje waar ik weleens wat Hatebreed of Kill Your Idols voorbij heb zien komen.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » za mar 13, 2004 3:38 pm

Godmens schreef:
[
Dude© schreef:
Goh jij vind jezelf wel heel wat he?
Lijkt mij dat mensen zelf wel uitmaken wat voor muziek ze mooi vinden. En mensen die zulke opvattingen hebben over andere muzieksoorten dan die zij zelf mooi vinden vind ik over het algemeen maar sukkels die zulke muziekstromingen niet mooi vinden, puur en alleen om het feit dat het wel stoer is om te zeggen dat je daar niet van houd.
En top40 muziek is tegenwoordig zo universeel dat alle muzieksoorten vertegenwoordigd zijn.
Je praat dus dikke poep. :?

Hier komt wat discussie los; Ja ik vind mezelf heel wat, maar dat hoef ik tegenover mezelf niet meer te bewijzen laat staan tegenover iemand die aan de andere kant van Nederland achter z"n toetsenbord zit....

En ten 2e mensen die Top40 luisteren maken niet zelf uit wat ze luisteren.....dat is het hele punt van Top40 luisteren.....hapklare brokken en smullen maar hè.....

Braak, kots, overgeefsel...bleeeeeeeh. Loser! Zelfingenomen sukkel.

en ten 2e mensen die naar de top 40 luisteren maken wel zelf uit waar ze naar luisteren omdat ze ook de radio op een andere zender of uit kunnen zetten.

Gast

Bericht door Gast » za mar 13, 2004 4:18 pm

Eh godmens wat wil je nu zeggen? Dat ik stoer loop te doen achter mn keyboard? Beter lul je niet over mensen die je niet kent...
En je instelling is zoals ik al zei gebasseerd op bull.
50 cent geen hiphop? Ook bullshit. Hiphop is een term die veel dingen omvat, Bboy cultuur, spraycan art, en RAP. Gangsterrap is weer een onderdeel van RAP en 50 cent maakt gangster rap. Of je het nu mooi vind of niet het is wel hiphop. Waarschijnlijk ken je 50 cent alleen van TMF want zon type ben je volgens mij wel. Ik ken fifty cent al langer, nog voor hij bekend werd, nog voor hij neergeschoten werd. Van de mixtapes die hij uitbracht toen hij dus echt nog in de ghetto woonden en van zn eerste cd "power of the dollar". Hele andere muziek dan de CD waar hij mee is doorgebroken dat geef ik toe maar t is nog steeds hiphop.
En nee swollen members rappen misschien niet over bitches bonen maar het meerendeel van de hiphop die tegenwoordig uitkomt gaat daar gewoon wel over dus in principe zou dat allemaal net zijn? Hmz :?

Gast

Bericht door Gast » za mar 13, 2004 4:22 pm

Santa Cruz schreef:
[
Godmens schreef:
[
Dude© schreef:
Goh jij vind jezelf wel heel wat he?
Lijkt mij dat mensen zelf wel uitmaken wat voor muziek ze mooi vinden. En mensen die zulke opvattingen hebben over andere muzieksoorten dan die zij zelf mooi vinden vind ik over het algemeen maar sukkels die zulke muziekstromingen niet mooi vinden, puur en alleen om het feit dat het wel stoer is om te zeggen dat je daar niet van houd.
En top40 muziek is tegenwoordig zo universeel dat alle muzieksoorten vertegenwoordigd zijn.
Je praat dus dikke poep. :?

Hier komt wat discussie los; Ja ik vind mezelf heel wat, maar dat hoef ik tegenover mezelf niet meer te bewijzen laat staan tegenover iemand die aan de andere kant van Nederland achter z"n toetsenbord zit....

En ten 2e mensen die Top40 luisteren maken niet zelf uit wat ze luisteren.....dat is het hele punt van Top40 luisteren.....hapklare brokken en smullen maar hè.....

Braak, kots, overgeefsel...bleeeeeeeh. Loser! Zelfingenomen sukkel.

en ten 2e mensen die naar de top 40 luisteren maken wel zelf uit waar ze naar luisteren omdat ze ook de radio op een andere zender of uit kunnen zetten.

Och kleine feut, zielige stakker....als je niet gespeend bent van enig wereld inzicht ga dan niet de discussie aan.

Gast

Bericht door Gast » za mar 13, 2004 4:28 pm

Dude© schreef:
Eh godmens wat wil je nu zeggen? Dat ik stoer loop te doen achter mn keyboard? Beter lul je niet over mensen die je niet kent...
En je instelling is zoals ik al zei gebasseerd op bull.

Zei ik dat ? ..... wow, dat was niet de bedoeling, ik bedoelde te zeggen dat je ik je een natte wind vindt en het me daarom niet echt interesseerd wie je bent of wat je doet...

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » za mar 13, 2004 4:29 pm

Misschien heb je ooit in je 19 jarige leven gehoord van het gezegde dat over smaak niet valt te twisten? Waarom zou ik dan gaan discussieeren met jou over muziek?

Ik vind je een zielig mannetje, je hebt een trieste nickname en je persoonlijke tekst bevalt me niet.
Jij bent toch niet zo"n mannetje die mij op zondagmorgen uit bed belt om me een bepaalde mening op te dringen als je begrijpt wat ik bedoel (the end is near..)? Je bent daar hier in elk geval al aardig mee bezig.

I rest my case!

Animine

Bericht door Animine » za mar 13, 2004 4:34 pm

Het wordt hoog tijd om uit die winterdepressie te komen en weer te gaan fietsen allemaal... dit soort eindeloze/nutteloze discussies zijn voor mij de redenen geweest om op al de fora waar ik moderator ben geweest de brui eraan te geven of zelfs nog moeite te doen om te kijken of er toch nuttige berichten tussen staan...

Ga toch gewoon fietsen en loop mekaar niet zo af te zeiken...

Greetz,
Animine

Gast

Bericht door Gast » za mar 13, 2004 4:34 pm

Santa Cruz schreef: Misschien heb je ooit in je 19 jarige leven gehoord van het gezegde dat over smaak niet valt te twisten? Waarom zou ik dan gaan discussieeren met jouw over muziek?

Ik vind je een zielig mannetje, je hebt een trieste nickname en je persoonlijke tekst bevalt me niet.
Jij bent toch niet zo"n mannetje die mij op zondagmorgen uit bed belt om me een bepaalde mening op te dringen als je begrijpt wat ik bedoel (the end is near..)? Je bent daar hier in elk geval al aardig mee bezig.

I rest my case!
Wow ik wist niet dat je zo"n psychologische kant had, maar ja wat wil je met ruim 30 jaar ervaring en blijkbaar een baan die dusdanig tijdrovend is dat wij mochen juigen als je weer een berichtje kan komen posten....I rest my case

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » za mar 13, 2004 5:07 pm

Gottgens schreef:
Wie houdt er van welke MUZIEK ...

Vogels die fluiten, das ook muziek. Heerlijk tijdens een rondje duwen in de bossen...

Lichtelijk ondersteund door het bijzondere geluid krakende takken en knisperende bladeren, een chorus van mn banden die over de bosgrond lopen en verder bijgestaan met het ritmische gezang van mn Chris King achternaaf.

Wat een heerlijk kansloos topic waar vooral de puberale taal weer hoogtij viert. Gelukkig kom ik net terug van een rondje pedaalduwen en heb weer een frisse kop. Dus daarom zal ik me dan ook niet verder druk maken.....

Vriendelijke groetjes,

Ik

B-J-E

Bericht door B-J-E » za mar 13, 2004 5:18 pm

rage against the machine 8)
meer mensen die erna luisteren?

Smittie

Re:Goed geluid onder de Dp

Bericht door Smittie » za mar 13, 2004 6:05 pm

.................
Laatst gewijzigd door Smittie op vr dec 07, 2012 8:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.

ELVIS

Bericht door ELVIS » za mar 13, 2004 6:16 pm

Zei ik dat ? ..... wow, dat was niet de bedoeling, ik bedoelde te zeggen dat je ik je een natte wind vindt en het me daarom niet echt interesseerd wie je bent of wat je doet...
Ja tijd voor een ban, deze knakker is zo zelfverzekerd dat ie van GODMENS naar GOttgens is getransformeerd. We gaan natuurlijk niet openlijk lopen beledigen hiero he doefus. En Top 40 is voor sommige wat voor jouw je eigen gekrakeel is qua muziek ,dus flikker aub op piemel. >:(

Gast

Bericht door Gast » za mar 13, 2004 6:20 pm

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » za mar 13, 2004 6:21 pm

DOc

Bericht door DOc » za mar 13, 2004 6:22 pm

mijn keuze gaat puurtjes uit naar Rock :P

(voorbeelden)

hatebreed
rammstein

noem maar op :)

Gast

Bericht door Gast » za mar 13, 2004 6:28 pm

Terrible_One schreef:
promo

Held!

SexXxy Boy

Bericht door SexXxy Boy » za mar 13, 2004 7:09 pm

Laat ik dan ook nog maar een duit in het zakje doen.
Fist off all mijn muzieksmaak is erg afhankelijk van het tijdstip, humeur en interesse e.d., dus een brede smaak. Hieronder een klein overzicht:

Presidents of the U.S.A
Deus
Darryll Ann
Travoltas
The Roots
Jazz /jazzmatazz
I am kloot
Break Beat shit
Jurassic 5
Alpha Blondy
Gomez
Groove Armada
Dream Theater
Deftones
Cake
Chemical Brothers
tja hier laat ik het maar bij..

Gast

Bericht door Gast » za mar 13, 2004 8:25 pm

SexXxy Boy schreef:
Fist off all mijn muzieksmaak is erg afhankelijk van het tijdstip, humeur en interesse e.d., dus een brede smaak. Hieronder een klein overzicht:

Presidents of the U.S.A
Deus
Darryll Ann
Travoltas
The Roots
Jazz /jazzmatazz
I am kloot
Break Beat shit
Jurassic 5
Alpha Blondy
Gomez
Groove Armada
Dream Theater
Deftones
Cake
Chemical Brothers

He Fer hoezo breede muzieksmaak? ???
Das toch duidelijk allemaal meuk muziek :?

;D

Dick Pony

Bericht door Dick Pony » za mar 13, 2004 8:32 pm

Edith Piaff schallt hier uit de boxen!! For Real.
Volgende plaatje: Forever Changes van Love (dat is eens een luistertip)

;)

Sven

Bericht door Sven » za mar 13, 2004 8:32 pm

Tsjesus zeg Gottgens, wat jammer dat je gebanned bent. Mening (proberen) opdringen ben je wel goed in... ::)

Ikzelf houd van een totaal andere stijl van muziek:
  • Deaz D
  • Max B Grant
  • Cosmic Gate
  • Darkraver, ook erg lekker
  • DJ Luna
  • DJ Isaac
  • Dave 202

Maar ook een heel andere stijl bevalt me:
  • Candy Dulfer
  • Prince

Top 40 is ook lekker. Maar nu vraag ik me eigelijk af he, waarom is het zo belangrijk om iemand te beoordelen op zijn muziek en stijl? Is dat het eerste waar je op let als je iemand tegenkomt? Zo van: "He, die luistert naar Jazz, die moet ik niet?" Ik ben benieuwd....

Zo, en nu ben ik benieuwd naar het commentaar ;)

Smittie

Re:Goed geluid onder de Dp

Bericht door Smittie » za mar 13, 2004 11:48 pm

....................
Laatst gewijzigd door Smittie op vr dec 07, 2012 8:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Fry

Bericht door Fry » za mar 13, 2004 11:54 pm

Dn Helle schreef:
Tsjesus zeg Gottgens, wat jammer dat je gebanned bent. Mening (proberen) opdringen ben je wel goed in... ::)

Ikzelf houd van een totaal andere stijl van muziek:
  • Deaz D
  • Max B Grant
  • Cosmic Gate
  • Darkraver, ook erg lekker
  • DJ Luna
  • DJ Isaac
  • Dave 202

Maar ook een heel andere stijl bevalt me:
  • Candy Dulfer
  • Prince

Top 40 is ook lekker. Maar nu vraag ik me eigelijk af he, waarom is het zo belangrijk om iemand te beoordelen op zijn muziek en stijl? Is dat het eerste waar je op let als je iemand tegenkomt? Zo van: "He, die luistert naar Jazz, die moet ik niet?" Ik ben benieuwd....

Zo, en nu ben ik benieuwd naar het commentaar ;)

ik denk dat hij zelf opgestapt is

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » zo mar 14, 2004 1:10 am

B-J-E schreef:
rage against the machine 8)
meer mensen die erna luisteren?

Jammer dat ze niet meer bestaan. Luister eens naar Audioslave, 3 ex leden van Rage met Chris Cornell van Soundgarden.

michael

Bericht door michael » zo mar 14, 2004 2:00 am

ben vooral fan van Jamaicaanse muziek

- ska
- dub
- reggea
- 2 tone

- beetje punk maar toch geen skate punk a la heideroosjes.

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo mar 14, 2004 2:50 pm

Dude© schreef:
[
SexXxy Boy schreef:

Presidents of the U.S.A
Deus
Darryll Ann
Travoltas
The Roots
Jazz /jazzmatazz
I am kloot
Break Beat shit
Jurassic 5
Alpha Blondy
Gomez
Groove Armada
Dream Theater
Deftones
Cake
Chemical Brothers

He Fer hoezo breede muzieksmaak? ???
Das toch duidelijk allemaal meuk muziek :?

;D

Jammer dat je dit meuk vind Dudette, en dit is zo breed als maar zijn kan. Een misser dudette, helemaal nu je gottgens in de grond geboord hebt (niet helemaal onterecht).

@sexxxy boy; Mooie lijst, zit ook wel wat voor mij bij inderdaad.

Plaats reactie