Sunn le Saint "Dual/Street bike" 750 euro!

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
Sunn le Saint "Dual/Street bike" 750 euro!

Bericht door Gast » ma mar 08, 2004 6:44 pm

Afbeelding

Afbeelding

Helaas is de foto slecht en niet recent... Ik zal proberen een up to date foto te regelen maar kan op korte termijn niets beloven..

Setup:

Frame: Sunn Le Saint (Materiaal Saint Perimetric 7005 Alu) Modeljaar 2001 Framemaat 40cm
Voorvork: Marzocchi Z1 Drop-off QR20+
Balhoofdset: Cane Creek Aheadset SX8
Bracketas: Truvativ ISIS
Naven: Sunn disc (voor= 20mm)
Velgen: Mavic F519
Crankset: Truvativ Hussefelt DH
Pedalen: NC17
Remmen: Hayes HFX 9 XC schijfrem op het achterwiel en Avid V-brake op het voorwiel..
Zadelpen: Sunn AL2 27,2mm 350mm
Zadel: Sunn Dirt Kevlar
Stuurpen: Azonic Shorty 5cm
Stuur: Sunn DH
Banden: Schwalbe Fat Albert

Verdere info:
- De bike is single speed
- Doordat de kabel van de voorrem door het balhoofd loopt met behulp van een zelfgemaakte headlock en de achterremkabel super lang is, is het mogelijk het stuur 2 rondjes te draaien
- Conditie van de bike is goed te noemen. Ik heb de fiets altijd goed onderhouden. Geen scheuren of deuken!! wel lakschade aan de anderkant van de achterbrug, maar die is miniem te noemen. De achteras is echter vervangen door een vaste as omdat de quick-release het frame deed uitslijten. Dit probleem is geheel verholpen maar wel merkbaar bij het vervangen van bijv. een achterband.

EXTRA"s! Je krijgt er echter alles bij om hem om te bouwen tot 9speed.. (Deore derrailleur, derraulleur-hanger cassette etc..) Ook krijg je er een extra stuurpen bij.. (Race Face Prodigy 8cm, die er standaard op zat)

Ik doe hem weg omdat ik iets nieuws wil.. De fiets is wel duidelijk gebruikt, maar de prijs is dan ook absoluut niet hoog..
Eventueel kan ik de Hayes eraf halen en een V-brake ervoor in de plaats doen.. Prijs zal dan 675 euro zijn.. Houdt wel rekening met kleine deukjes in achtervelg bij het remmen (daarom heb ik de schijfrem aangeschaft..)

Mailen of bellen:
mailerik@home.nl
06-45006950

snieky

Re:Sunn le Saint "Dual/Street bike" 750 euro!

Bericht door snieky » di mar 09, 2004 2:53 pm

heej erik

doe je hem ook in onderdelen weg?
ik ben namelijk wel geintereseerd in een paar dingen.

Gast

Bericht door Gast » di mar 09, 2004 6:19 pm

laat maar horen waar je interesse in hebt ;)

Gast

Bericht door Gast » wo mar 10, 2004 7:00 pm

on top!!
bieden op onderdelen mag ook of course...

Plaats reactie