Wie is er allemaal voor freeride in Schoorl?
Moderator:Beheerders
-
Ik sprak Emiel (beter bekend als ....pervert) net over het de problemen in in verband met freeride in Schoorl. Hij vind het erg jammer dat we daar weg gestuurd zijn en vind het een goed idee dat ik morgen met de boswachters ga praten.
Hij zei dat ik het best een topic er over kon beginnen om zo veel mogelijk mensen achter ons te krijgen die ook voor een legaal freeridepark in Schoorl zijn. Dus mensen. Laat je stem horen. Hoe meer mensen er voor een legaal freeride park zijn hoe groter de kans is dat we een stuk krijgen. Emiel denkt dat 50 namen wel moet lukken en ik denk dat dat ook wel lukt aangezien er hier in de buurt (Alkmaar en omstreken) alleen al 25 mensen zijn die graag freeriden in schoorl. Dus laat je horen!
Groeten,
Jacob
P.S. Ik hoop niet dat deze topic ook uit gaat lopen op een ruzie zoals ik met een aantal andere heb zien gebeuren.
Hij zei dat ik het best een topic er over kon beginnen om zo veel mogelijk mensen achter ons te krijgen die ook voor een legaal freeridepark in Schoorl zijn. Dus mensen. Laat je stem horen. Hoe meer mensen er voor een legaal freeride park zijn hoe groter de kans is dat we een stuk krijgen. Emiel denkt dat 50 namen wel moet lukken en ik denk dat dat ook wel lukt aangezien er hier in de buurt (Alkmaar en omstreken) alleen al 25 mensen zijn die graag freeriden in schoorl. Dus laat je horen!
Groeten,
Jacob
P.S. Ik hoop niet dat deze topic ook uit gaat lopen op een ruzie zoals ik met een aantal andere heb zien gebeuren.
Re:Wie is er allemaal voor freeride in Schoorl?
Ik kwam ook elke week met Bob de biker in Schoorl jammer dat het nu niet meer mag maar dat moet weer veranderen.
Ze moeten ons ook een stukkie gunnen en hoe meer mensen hoe beter.
Dus laat je horen als je er ook wil mogen Freeriden
Grtz Arno
Ze moeten ons ook een stukkie gunnen en hoe meer mensen hoe beter.
Dus laat je horen als je er ook wil mogen Freeriden
Grtz Arno
Ik steun de freeriders in alle opzichten.

Jo, ja inderdaad freeriden moet in schoorl, ze kunnen best een stukje grond missen voor ons !! ( het liefst niet te ver van Duinvermaak af ;D, I am a lazy bitch!! )

-
ik vind dat freeride in schoorl legaal moet worden
en ze kunnen heus wel een stukje goed missen maar ik hoop wel dat het wel bergje afwaards is

en ze kunnen heus wel een stukje goed missen maar ik hoop wel dat het wel bergje afwaards is

Wat een stelletje wijven zijn jullie zeg.
Laat jezelf wegsturen door een paar omhooggevallen boswachters en XCers...
Ik wil dat hier nog weleens meemaken dat je in de bossen wel mag XCen maar niet freeriden, de eerste de beste XCer die daar tegen mij iets van zegt zal ik eerst uitlachen en als hij dan nog praatjes heeft zal ik m ff duidelijk maken dat hij dat beter niet kan doen.
Ben er nog nooit geweest in Schoorl maar dat gaat nu zeker niet lang meer duren. Komen we fijn een potje freeriden...

Ik wil dat hier nog weleens meemaken dat je in de bossen wel mag XCen maar niet freeriden, de eerste de beste XCer die daar tegen mij iets van zegt zal ik eerst uitlachen en als hij dan nog praatjes heeft zal ik m ff duidelijk maken dat hij dat beter niet kan doen.
Ben er nog nooit geweest in Schoorl maar dat gaat nu zeker niet lang meer duren. Komen we fijn een potje freeriden...
ja lijkt me fijn, ik stem voor.

-
Dude© schreef:
Wat een stelletje wijven zijn jullie zeg.![]()
We laten ons juist niet weg sturen! We gaan dus proberen een legaal stuk te krijgen waar we ons mooi kunnen uitleven en waar niemand last van ons heeft. Als XCers er mogen XCen dan mogen freeriders er ook freeriden!
Mooi, want er worden plannen gesmeden voor een freeride meeting in Schoorl en we zouden natuurlijk niet willen dat de boswachters onze fietsen proberen af te pakken... ::) ;D
Freeride in Schoorl, waarom niet ?
Waarom wel? Leuk voor o.a. mij.
ik steun arnoDJ ;D
Dus binnenkort maar even een meeting houden daar ? Ik zie het wel bij Meetings...........
Gaan we eens even kijken wie het recht heeft om zomaar een fiets in beslag te nemen. :P
Gaan we eens even kijken wie het recht heeft om zomaar een fiets in beslag te nemen. :P
fiets schreef:
Freeride in Schoorl, waarom niet ?
waarom niet? goeie vraag (hun zeiden omdat we bos verne*ken)
Waarom wel? Leuk
idd het was zeker leuk tot alles gesloopt werd dus hopelijk krijgen we een stuk zodat het niet gesloopt wordt.
Natuurlijk een freeride-gebiedje in Schoorl, maar dan wel uit de richting van het XC parcours zodat daar geen gezeik meer over is.
-
Exar schreef:
Natuurlijk een freeride-gebiedje in Schoorl, maar dan wel uit de richting van het XC parcours zodat daar geen gezeik meer over is.
Ja dat is dus ook de bedoeling. Een mooi rustig plekke waar niemand last van ons heeft.
Bob de biker schreef:
[Exar schreef:
Ja dat is dus ook de bedoeling. Een mooi rustig plekke waar niemand last van ons heeft.
ja dat zou wel handig zijn maar dan komen daar ook weer nieuwe sporen en dat vindt het SBB niet goed.
dan liggen er dus nog meer in het bos.
Ik heb liever de plek waar we al zaten, dat was namelijk 1 van de wat hogere heuvels.
het zou leuk zijn als we een legaal stuk grond krijgen om te freeriden.
ik begon net met freeriden(ging wel is mee met bob de biker en ArnoDJ), en nu ken het nie meer :"(
ik begon net met freeriden(ging wel is mee met bob de biker en ArnoDJ), en nu ken het nie meer :"(
-
ik ben ook voor
mzzl
mzzl
yeah me to ik ben natuurlijk ook voor
onze cowlen, lachwekkende, en leuke dagen laten we natuurlijk niet zomaar van ons afnemen.
Ik kwam uiteraard ook af en toe met onderanderen bob de biker en arno dj in schoorl.
een bos is om te mountainbiken en niet om door een stelletje boswachters weggestuurt te worden omdat wij daar ook lol maken.
ennuh......een stukje grond kunnen ze heus wel missen.
en dit keer een endje van xc parcours af hoop ik hebben we daar geen gezeik meer mee.
onze cowlen, lachwekkende, en leuke dagen laten we natuurlijk niet zomaar van ons afnemen.
Ik kwam uiteraard ook af en toe met onderanderen bob de biker en arno dj in schoorl.
een bos is om te mountainbiken en niet om door een stelletje boswachters weggestuurt te worden omdat wij daar ook lol maken.
ennuh......een stukje grond kunnen ze heus wel missen.

en dit keer een endje van xc parcours af hoop ik hebben we daar geen gezeik meer mee.
ja mijn stem heb je....
yo.... ik ben natuurlijk ook voor legaal freeride in schoorl!!!! aangezien ik.. met arnodj enz... alles daar hebben opgebouwd,. kom op mensen help ons
-
heey ik zou het ook wel fijn vinden als we het zelfde stuk krijgen want daar kan je leuke dingen bouwen maar als we een anderstuk krijgen dan moet het wel bergieafwaards zijn wand er moet wel snelheid zijn maar ik sta kompleet achter de freeriders ;D op een paar na dan >:(
Ben ook voor,en ja wel een beetje in de buurt van een terras(fietsen maakt dorstig)
Greetz Roadkill
Greetz Roadkill