Duinberaad(De Doorbraak???)
Moderator:Beheerders
-
snel bellen zou ik zeggen
072-5091871
Staatsbosbeheer
Schoorlsezeeweg 4
1871PA Schoorl
Ha Boss<
Heb dat zojuist gebeld. De betreffende boswachter wist mij te vertellen dat ze die jochies spuugzat waren.
Ik ben afgelopen week ook geregeld langs gereden. Heb ze helaas tnt nog niet getroffen. Het zou handig zijn als ze me vertelden wanneer ze weer bezig gaan. Ik kom beslist even langs dan.
072-5091871
Staatsbosbeheer
Schoorlsezeeweg 4
1871PA Schoorl
Ha Boss<
Heb dat zojuist gebeld. De betreffende boswachter wist mij te vertellen dat ze die jochies spuugzat waren.
Ik ben afgelopen week ook geregeld langs gereden. Heb ze helaas tnt nog niet getroffen. Het zou handig zijn als ze me vertelden wanneer ze weer bezig gaan. Ik kom beslist even langs dan.
Re:Duinberaad
Hey Henkie jij zou echt nog verbaast zijn,als je fiets een keer om je nek gevouwen word he ??? ???
Door jou krijg ik gewoon zin om daar morgen nog te gaan freeriden en dan maar hopen dat jij langs zou komen,maar gelukkig ben ik verstandig genoeg om me te realiseren dat ik het dan weer voor een hoop FIETSERS(!) zou verpesten.
Roadkill:sorry maar gasten zoals jij krijgen van mij dus echt niet de groeten >:( >:(
Door jou krijg ik gewoon zin om daar morgen nog te gaan freeriden en dan maar hopen dat jij langs zou komen,maar gelukkig ben ik verstandig genoeg om me te realiseren dat ik het dan weer voor een hoop FIETSERS(!) zou verpesten.
Roadkill:sorry maar gasten zoals jij krijgen van mij dus echt niet de groeten >:( >:(
ik wist niet dat boswachters tot zo laat doorwerken ::) ::)Kyoso Henkie schreef: snel bellen zou ik zeggen
072-5091871
Staatsbosbeheer
Schoorlsezeeweg 4
1871PA Schoorl
Ha Boss<
dusssss©
Roadkill, ouwe forumvervuiler! Stuur hem gewoon een email of open een klaagbaak topic, voor dat over jou gedaan wordt.
roadkill schreef:
Hou toch op man, moraalridder. Op de groeten zit niemand te wachten en al helemaal niet van jou.
Kyoso Henkie schreef:
snel bellen zou ik zeggen
072-5091871
Staatsbosbeheer
Schoorlsezeeweg 4
1871PA Schoorl
Ha Boss<
wat was je van plan te doen dan???
als je zou willen rellen heb ik altijd wel een bijl in mijn tas om omgevallen bomen door te hakken maar die houd ook wel van Kyoso die bijl komt namelijk ook bij de Halfords vandaan.
Maar het heeft toch geen nut om te rellen want dat kunnen wij ook wel.
Niet dat we daar zin in hebben want we hebben wel wat beters te doen.
Owja en zondag zijn er vast wel wat vrienden daar van mij. Ik kan er niet zijn Omdat ik dan in Oostenrijk zit.

Ik wil namelijk ook de discusie wel aangaan

wat arno zegt over die boswachters, dat hun zeiden dat wij niet op de oude plek mochten fietsen okmdat er bomdemonderzoekn waren was wel waar, ik was er ook bij en die bos wacher die zei dat we aan de anderre kant van die heuvel wel mochten bouwen en fietsen, en dat is dus waar nu het xc pad loopt. het grootste gedeelte van de xc-ers vinden het wel leuk wat wij daar doen en er zijn er een paar die het zelf ook probeerde te doen. het is een heel klein groepje die er fel op tegen is, en die geven ons dan ook de schuld. de schansen van ons worden gesloopt door de boswachters als wij daar troep achter laten, en dat doen wij dus ook niet meer (jah vroeger begraafde we het, maar das aantal jaar geleden). en nu vinden wij zelf ook afentoe troep van xc-ers bij onze schansen die dan aan puin en daarom denken wij dat het xc-ers zijn

Nog 1 keer dan speciaal voor Niaboc;
(typen is een kunst, lezen blijkbaar ook)
Luister vriend, voordat je ten onrechte mensen gaat beschuldigen moet je mischien eens de hand in eigen boezem steken.
Jullie zijn daar illegaal bezig (boswachters geven daar absoluut GEEN toestemming voor ik ken er toevallig 1 en die was hoogst verbaasd toen ik hem hierover vertelde) met als resultaat dat de Niels blink nu voor iedereen gesloten is. Deze is gesloten omdat dit de aanrij route naar jullie parcours was.
Dit oude parcours van jullie lag in een beschermd bosgebied, waar SBB zelf zelfs geen takje mag snoeien!!!! Nu doen ze daar idd bodemonderzoek omdat dat vroeger niet mogelijk was omdat alles daar vernield werd door freeriders.
Geef maar aan als je wilt praten, wij staan er open voor; alhoewel ik geloof dat je beter met SBB kan gaan praten.
Wij keuren het af wat jullie doen en wij kunnen nix voor je doen.
Je moet het als volgt zien: Hoe denk jij erover als morgen 6 motorcrossers bij jou/je ouders in de achtertuin wat schansjes en drops komen aanleggen.......precies!!!!
o jah, hoe ziet troep van XCers er precies uit??? Volgens mij ziet dat er hetzelfde uit als troep van wandelaars, hardlopers, vogelaars, fietsers & FREERIDERS!!!!!
dusssss©
@ Arno:als ik jou was zou ik maar gewoon lekker ff met sbb gaan bellen,weet je in ieder geval waar je aan toe bent.En krijg je toestemming snoer je er in ieder geval een paar de mond..
Ik hoor hier net van mijn Fanclub dat ik niets meer mag zeggen,yeah right........ ;D ;D ;D
Greetz Roadkill:Freeriden,xc best moeilijk als je alletwee de keuzes hebt ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik hoor hier net van mijn Fanclub dat ik niets meer mag zeggen,yeah right........ ;D ;D ;D
Greetz Roadkill:Freeriden,xc best moeilijk als je alletwee de keuzes hebt ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Ok, Ik hoor dus ook bij de groep freeriders in Schoorl en voor de mensen die ons willen spreken; wij zijn morgen met een paar man in het bos te vinden. waarchijnlijk het grootste gedeelte van de dag op de plek waar het XC parcours omgelegd is.
Zeerwaarschijnlijk zijn we er zondag ook. ik waarschijnlijk alleen later op de middag want k moet "s ochends werken.
Ik heb vind het ook een goed idee om het met bbs te overleggen om de misverstanden (die er dus blijkbaar onstaan zijn) uit de wereld te helpen.
Ik weet in ieder geval wel zeker dat wij toestemming gekregen hebben van de boswachter om daar te mogen rijden want wij hebben hem persoonlijk gesproken. of je het gelooft of niet... de keus is aan jou.
Voor degene die mij/ons morgen wil spreken. Ik ben er in een groenezwarte Shift broek en een swart shirt. Spreek me maar aan want ik heb genoeg van al die misvertanden hier!
Gegroet, Jacob
Zeerwaarschijnlijk zijn we er zondag ook. ik waarschijnlijk alleen later op de middag want k moet "s ochends werken.
Ik heb vind het ook een goed idee om het met bbs te overleggen om de misverstanden (die er dus blijkbaar onstaan zijn) uit de wereld te helpen.
Ik weet in ieder geval wel zeker dat wij toestemming gekregen hebben van de boswachter om daar te mogen rijden want wij hebben hem persoonlijk gesproken. of je het gelooft of niet... de keus is aan jou.
Voor degene die mij/ons morgen wil spreken. Ik ben er in een groenezwarte Shift broek en een swart shirt. Spreek me maar aan want ik heb genoeg van al die misvertanden hier!
Gegroet, Jacob
-
Mijn excuses voor mijn spelfout. Ik hoor net dat is sbb moet zijn in plaats van bbs. Aangezien boss nogal streng op spelfouten let
Gegroet

Nou BOSS je had gelijk we mochten er niet rijden een gepensioeneerde boswachter had gezegd dat het wel mocht
de boswachters waren er vandaag enh we hadden met ze gesproken
ze wilden ons wel helpen om in het geestmerambacht recreatie terein
en plekkie te krijgen om dirt jumps te maken
de boswachters waren er vandaag enh we hadden met ze gesproken
ze wilden ons wel helpen om in het geestmerambacht recreatie terein
en plekkie te krijgen om dirt jumps te maken
Arno, ja dat zat er in dat jullie vroeg of laat een boswachter tegen zouden komen.
Jullie dachten dat je er wel mocht fietsen door die bejaarde boswachter, wij zeiden van niet.
Deze diskussie hoef nu niet meer gevoerd te worden.......gelukkig zou ik bijna zeggen.
Dat van dat Geestmerambacht aanbod van die boswachter zou ik erg warm houden, ze gaan dat gebied met 250ha uitbreiden. Er word dus nieuw rekreatieterrein gecreeerd, waar al eventueel rekening met freeriders kan worden gehouden.
En als ze jullie daarbij willen helpen is dat geweldig.
Waar ik ook laatst langsreed was industrieterrein boekelermeer, daar was iemand met een shovel een MX baan aan het maken. Als je het terrein oprijd, met links de vuilverbranding, krijg je op een gegeven moment rechts de Texaco, als je daar rechtdoor de brug overgaat aan het eind van die wegaan de linkerkant. Achter de opslag van GP groot zeg maar.
Misschien is dat ook wat voor jullie.
dusssss©
Jullie dachten dat je er wel mocht fietsen door die bejaarde boswachter, wij zeiden van niet.
Deze diskussie hoef nu niet meer gevoerd te worden.......gelukkig zou ik bijna zeggen.
Dat van dat Geestmerambacht aanbod van die boswachter zou ik erg warm houden, ze gaan dat gebied met 250ha uitbreiden. Er word dus nieuw rekreatieterrein gecreeerd, waar al eventueel rekening met freeriders kan worden gehouden.
En als ze jullie daarbij willen helpen is dat geweldig.
Waar ik ook laatst langsreed was industrieterrein boekelermeer, daar was iemand met een shovel een MX baan aan het maken. Als je het terrein oprijd, met links de vuilverbranding, krijg je op een gegeven moment rechts de Texaco, als je daar rechtdoor de brug overgaat aan het eind van die wegaan de linkerkant. Achter de opslag van GP groot zeg maar.
Misschien is dat ook wat voor jullie.
dusssss©
Nee dat wordt speciaal vppr MX aangelegd, vrienden van mij rijden er wel eens.
Al zouden we daar gaan rijden worden we voor ons sloffen gereden.
We gaan bij een vriend van mij in de tuin bouwen
ff wat vette Dirt jumps graven.
Hopelijk wordt het wat bij het geestermerambacht, de boswachter zeiden zelfs dat de gemeente daar wel een vette heuvel voor ons zouden neerleggen maar dat lijkt mij wel een beetje overdreven.
Maar al zouden ze een startheuvel van 5m hoog neerleggen met daar achter vette table"s vanaf 4meter zullen we ons daar wel vermaken en dan hebben jullie geen last meer van ons (als je dat had dan)
Maar gelukkig hadden we een goed gesprek met de 3 Boswachters en de politie, we kregen gelukkig geen boete maar ze wilden wel al onze gegevens hebben zodat als wij er weer een keer zouden komen dat ze zo een boete kunnen geven.
Al zouden we daar gaan rijden worden we voor ons sloffen gereden.
We gaan bij een vriend van mij in de tuin bouwen

ff wat vette Dirt jumps graven.
Hopelijk wordt het wat bij het geestermerambacht, de boswachter zeiden zelfs dat de gemeente daar wel een vette heuvel voor ons zouden neerleggen maar dat lijkt mij wel een beetje overdreven.
Maar al zouden ze een startheuvel van 5m hoog neerleggen met daar achter vette table"s vanaf 4meter zullen we ons daar wel vermaken en dan hebben jullie geen last meer van ons (als je dat had dan)
Maar gelukkig hadden we een goed gesprek met de 3 Boswachters en de politie, we kregen gelukkig geen boete maar ze wilden wel al onze gegevens hebben zodat als wij er weer een keer zouden komen dat ze zo een boete kunnen geven.
@ anro ik heb je een mail gestuurd op je mail uit je profiel, klopt dat adres nog steeds???
dusssss©
dusssss©
Jammer dat het niet mag,en rot dat je dus een beetje op het verkeerde been bent gezet,maar dat van Geestemer ambacht is wel weer goed nieuws!!!!
Nou maar hopen dat dat wat word,want dat kan ik op de fiets af ;D
Greetz Roadkill
Greetz Roadkill
het is ArnoBOSS schreef: @ anro ik heb je een mail gestuurd op je mail uit je profiel, klopt dat adres nog steeds???
dusssss©

Ja heb hem ontvangen en terug gemaild
roadkill schreef:
Jammer dat het niet mag,en rot dat je dus een beetje op het verkeerde been bent gezet,maar dat van Geestemer ambacht is wel weer goed nieuws!!!!
Greetz Roadkill
ja mij ook wel vanuit sint pancras
waar woon jij dan?
Of jij bent heel fanatiek met de fiets,of ik vergis me verschrikkelijk....Ik kom uit Krommenie.Geestemerambacht ligt toch vlak bij uitgeest????
roadkill schreef:
Of jij bent heel fanatiek met de fiets,of ik vergis me verschrikkelijk....Ik kom uit Krommenie.Geestemerambacht ligt toch vlak bij uitgeest????
da"s het uitgeestermeer, Geestmerambacht is boven Alkmaar bij Langedijk
dusssss©
Wie had het net dan over Gp groot???????En ja uitgeestermeer weet ik ook wel,maar aan de andere kant richting Akersloot hoe heet het daar dan,ik dacht dat het daar al Geestemerambacht heette???
Greetz Roadkill
Greetz Roadkill
hey BOSS, bent u gefrusteerd?
sorry maar ik word SCHIJTTTTTTTTTTTTTziek.
Jeff schreef:
hey BOSS, bent u gefrusteerd?
Nee, u wel???
dusssss©
Hee Boss jij denkt echt dat je de hele wereld voor je zelf hebt denk >:(. Ik bike hier al 8 jaar en hebben nooit gezeik gehadt met ons freeride pacour. Dit gedeelte world altijd al gebruikt als springpacour. Maar door mensen als jij word het ons nu moeilijk gemaakt. Vrienden van me hebben al goed contact gehad met de boswachter. We gaan kijken of we wat met hem kunnen regelen want zo kwaad was hij ook weer niet en is begrip vol had je niet verwacht he. Kijken hoe dit gaat lopen. En als het goed loopt kan je stoppen met zuuren en zeiken over ons. En het bos gedeelte waar je niet meer mag biken daar kwamen en komen wij nooit, ik wist niet eens dat je daar mocht komen. En wat ik van je denk dat je een ongelooflijk egocentrisch figuur bent en een loser om er zo"n groot probleem van te maken. :-*