Release promo!

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

King Zeus @ DirtE19
Re:Release promo!

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » vr feb 27, 2004 12:07 pm

crazy kevin schreef:
ik heb een ufo DS, dat is een dual frame, geen DH bak. ik heb veel minder veerweg dan een DH bak, dus als ik een stairgap land voel ik dat echt nogal. een beetje maar als ik op de trap land, maar als je van trap naar het platte gaat dan botom ik helemaal uit, en dat voel je echt.
en het is idd niet zo heel moeilijk maar ik krijg er wel een kick van, en daar gaat het bij mij om.
en king zeus , ik wil jou wel eens een stairgap zien doen van 50 of 100 treden, lijkt me heel intressant. :-*

ride on,
kevin

zo heb ik het niet bedoeld, ik zeg niet dat ik een stairgap van zoveel doe. Ik zeg dat gewoon trappies rijden dom is.

En 50 treden daar ben je sneller dan je denk ze jochie, de trap hier in mijn huis is 23 treden, dus gap van verdieping naar verdieping en je zit rond de 50... en zoiets doe ik echt wel!

zal eens kijken wanneer we de volgende filmsessie houden voor onze langspeelfilm. en als de trappen dan niet meer vol sneeuw liggen, wordt er gegapt!

ride it
king zeus

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » vr feb 27, 2004 12:51 pm

misschien heeft king zeus wel 10 stairgabs gedaan van 5 treden

Gast

Bericht door Gast » vr feb 27, 2004 1:10 pm

het is maar hoe je de trap telt. als je alle treden telt zit je idd snel rond de 50, maar als je alleen de treden telt die je gapt en niet de treden waar je gewoon op rijdt dan kom je niet snel aan de 50. daar kan een misverstand door ontstaan.
en die gap in jou huis wil ik ook wel doen, als jullie gaan gappen wil ik wel langs komen en mee doen.

later

Xtuv

Bericht door Xtuv » vr feb 27, 2004 1:13 pm

moet je wel helemaal voor naar belgie he... :P

King Zeus @ DirtE19

Bericht door King Zeus @ DirtE19 » vr feb 27, 2004 6:05 pm

Terrible_One schreef:
misschien heeft king zeus wel 10 stairgabs gedaan van 5 treden

minstens... :?

Gast

Bericht door Gast » vr feb 27, 2004 6:11 pm

Ja en ik kan een stairgap van 70 trede alleen ik heb geen camera dus kan ik t nie laten zien... :?

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » vr feb 27, 2004 6:51 pm

crazy kevin schreef:
het is maar hoe je de trap telt. als je alle treden telt zit je idd snel rond de 50, maar als je alleen de treden telt die je gapt en niet de treden waar je gewoon op rijdt dan kom je niet snel aan de 50. daar kan een misverstand door ontstaan.
en die gap in jou huis wil ik ook wel doen, als jullie gaan gappen wil ik wel langs komen en mee doen.

later

zeus heb geen stairgap in zijn huis. enkel gewoon een stair. en wel eentje van 23 treden. en die werd enkel aangehaald ter vergelijking. ;)

voorts: stop met lullen. ik heb nog maar zes mensen ooit een stairgap zien doen, waar ik bij stond. dp staat vol met verhalen, haal er ff een foto bij. mensen zonder foto"s zullen bestempeld worden als p0sers, tot anders bewezen. :-*

Gast

Bericht door Gast » vr feb 27, 2004 6:52 pm

BP Erik springt zo fokkin" hoog en ver dat je het niet eens op film KUNT zetten!

Maargoed.

Gast

Bericht door Gast » vr feb 27, 2004 8:47 pm

dirk de schurk schreef: [
crazy kevin schreef: het is maar hoe je de trap telt. als je alle treden telt zit je idd snel rond de 50, maar als je alleen de treden telt die je gapt en niet de treden waar je gewoon op rijdt dan kom je niet snel aan de 50. daar kan een misverstand door ontstaan.

later
zeus heb geen stairgap in zijn huis. enkel gewoon een stair. en wel eentje van 23 treden. en die werd enkel aangehaald ter vergelijking. ;)

voorts: stop met lullen. ik heb nog maar zes mensen ooit een stairgap zien doen, waar ik bij stond. dp staat vol met verhalen, haal er ff een foto bij. mensen zonder foto"s zullen bestempeld worden als p0sers, tot anders bewezen. :-*

Daniel "smurf" Prijkel

Afbeelding

Slopert en 24dude deden m ook btw...
De rest was zn broek aan t verschonen

surfstad

Bericht door surfstad » vr feb 27, 2004 8:50 pm

Ruut schreef:
BP Erik springt zo fokkin" hoog en ver dat je het niet eens op film KUNT zetten!

Maargoed.

Gaan we nu ineens ouwe koeien uit een sloot halen???
Ga ff goldstrick drinken ::)

flippie flink

Bericht door flippie flink » vr feb 27, 2004 9:12 pm

en toen ging het hier over wie wel en wie niet een stairgap kan :?

Eddy_the_Eagle

Bericht door Eddy_the_Eagle » vr feb 27, 2004 9:19 pm

Ik durf geen stairgaps... hoogtevrees!

ik kan wel filmen en editen ;D

vettigen tarzan

Bericht door vettigen tarzan » vr feb 27, 2004 10:34 pm

manman, wa zitte gelle te zagen over een paar trappekes, stairs kan iedere zondagscoureur.
Desalniettemin vond ik het filmpje nog wel goed, de 180 was nice, vette wallrides alleen zou je die moeten besluiten me nen barspin ;) lekker muziekje en had in mijn geval het fucking amazonewoud opgerookt :D ;D

take care

ELVIS

Bericht door ELVIS » vr feb 27, 2004 11:02 pm

egon schreef:
manman, wa zitte gelle te zagen over een paar trappekes, stairs kan iedere zondagscoureur.
Desalniettemin vond ik het filmpje nog wel goed, de 180 was nice, vette wallrides alleen zou je die moeten besluiten me nen barspin ;) lekker muziekje en had in mijn geval het fucking amazonewoud opgerookt :D ;D

take care

Juist, mooi gezegd en nu het volgende filmpje.

Gast

Bericht door Gast » za feb 28, 2004 12:28 am

surfstad schreef:
Gaan we nu ineens ouwe koeien uit een sloot halen???
Ga ff goldstrick drinken ::)

Haha, foek joe, ik haal die big bad red pussykat d"rbij ;)

Gast

Bericht door Gast » za feb 28, 2004 10:49 am

stair gaps jezus zeg
daar zijn trappen toch niet voor gemaakt, om er met de fiets van a tegaan

Gast

Bericht door Gast » za feb 28, 2004 7:28 pm

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=148093

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=148089

de 1e zit ook in die video, die is wel leuk om te doen want zodra je land moet je vol remmen want 3/4 meter na de landing staat een groot hek

flippie flink

Bericht door flippie flink » za feb 28, 2004 7:46 pm

mensen nogmaals, het gaat hier om het filmpje en niet over wie de grootste stairgap kan, dus kunnen jullie nou kappen met al dat offtopic geblaat

Tuup J

Bericht door Tuup J » za feb 28, 2004 7:51 pm

Vind ik ook.

IK haat alleen dat eigendunk gedoe van ..... .......... :?

Plaats reactie