Re:Vanaf 1 maart in Belgie...
Moderator:Beheerders
Vanaf 1 maart in Belgie, raad ik jullie, Nederlanders, aan om Ganz hard te rijden en verkeerd te parkeren en zonder licht op de fiets te rijden.
Dan moet ik minder belasting betalen volgend jaar !
Dan moet ik minder belasting betalen volgend jaar !
das echt waar , ofwel iet met spoookrijde ofzo
Da brengt pas op....
Da brengt pas op....
Of betere rij 50 km/h waar je 30 mag, dan hopelijk heb je dan je fiets bij want dan kan je hem dadelijk verkopen en hopelijk kom je dan toe...
lekker, dus het is er door... heb je een verwijzing naar een site???
Lelijk...
Lijkt wel of de belgische regering zich wil meten met de nederlandse, qua onzinnige acties...
Lijkt wel of de belgische regering zich wil meten met de nederlandse, qua onzinnige acties...
der is ooit is een studie geweest, moesten er meer bekwame politici verkozen worden wat het onszou uitsparen aan geld, de resultaten waren nogal verbluffend
Ik vind da echt dikke zever 150eurokes omdat er geen lichten op uwe velo staan!!!! dus als ge op ne zaterdag namiddag van de Kontichse bergskes terug komt in het is nog licht buiten en ge hebt geen licht dan kunde beboet worden??!!! Waar houden ze hun in godsnaam mee bezig....
Moet ik nou lichten op mijn fiets zetten,of hoe is de gemiddelde conditie van de Rijkswachters (die van jullie postbodes is trouwens wel erg goed!!!!!!!! ;D ;D ;D)
Greetz Roadkill
Greetz Roadkill
SHIT!!!!!!!!! Ik ga dus het weekend van 5-7 maart biken bij Vielsalm lees ik net die nieuwe regels:kan ik dus mooi vergeten!!!!!!!!!
- Geen controle hebben over zijn voertuig of niet in staat zijn alle rijbewegingen uit te voeren
Nou lekker weer dan >:(
Greetz Roadkill ;D
- Geen controle hebben over zijn voertuig of niet in staat zijn alle rijbewegingen uit te voeren
Nou lekker weer dan >:(
Greetz Roadkill ;D
In Antwerpen zouden ze nu al bezig zijn met grootschalige controles van fietsen en bromfietsen, en believe me they are! Wat ik tot nu heb gehoord is dat als je bvb in het donker met je fiets rijdt en geen licht aan hebt, 125 euro kassa kassa!
En nog iets, fietsbrigade van Antwerpen zou tot een van de beste in Europa behoren, geen idee hoe het zit met hun conditie, maar omringende landen sturen fietseenheden van de politie in Antwerpen op training.
Greetz,
Animine
En nog iets, fietsbrigade van Antwerpen zou tot een van de beste in Europa behoren, geen idee hoe het zit met hun conditie, maar omringende landen sturen fietseenheden van de politie in Antwerpen op training.
Greetz,
Animine
-
Dat belgisch beleid slaat helemaal nergens op, enkel een randdebiel als popie jopie ex-cafebaas Stevaert kan zoiets bedenken.
Tegenwoordig vertrekken er ook al (ws gratis) bussen om in Nederland aan "ramptoerisme" te gaan doen. Wat een schlemiel *kotssmilie insert x1000*
Tegenwoordig vertrekken er ook al (ws gratis) bussen om in Nederland aan "ramptoerisme" te gaan doen. Wat een schlemiel *kotssmilie insert x1000*
Animine schreef:
In Antwerpen zouden ze nu al bezig zijn met grootschalige controles van fietsen en bromfietsen, en believe me they are! Wat ik tot nu heb gehoord is dat als je bvb in het donker met je fiets rijdt en geen licht aan hebt, 125 euro kassa kassa!
Greetz,
Animine
kan niet man, iedereen weet toch dat de beste fietsbrigade ter wereld Pacific blue is ;D
Dan is het te hopen , dat ze bij de klassiekers die er aan komen dat ze allemaal op tijd binnen zijn. ;D ( Ronde van Vlaanderen , L-B-L )
De Wielertouristen .
De Wielertouristen .
Het wordt wel erg gezellig in Belgie.
Kan haast niet wachten om effe de kas te spekken, dat Plons er volgend jaar nog beter bij zit.
MvG Spike
Kan haast niet wachten om effe de kas te spekken, dat Plons er volgend jaar nog beter bij zit.
MvG Spike
ja als jullie door belgie moeten, best gewoon te voet gaan en zelfs dan nog oppassen
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
even iets recht zetten:
en fiets met minder dan twee spatborden moet uitgerust zijn met noch licht noch bel.
wel wanneer het donker is, dan moet er een licht aanwezig zijn OP DE FIETS, dus niet op je lichaam. als het licht is moet je dus geen lamp op je fiets hebben.
zo
en fiets met minder dan twee spatborden moet uitgerust zijn met noch licht noch bel.
wel wanneer het donker is, dan moet er een licht aanwezig zijn OP DE FIETS, dus niet op je lichaam. als het licht is moet je dus geen lamp op je fiets hebben.
zo

kennelijk lezen ook de belgen niet de krant. (of klopt de krant in nederland niet)
de belgische politie heeft het afgelopen jaar veel te veel bekeuringen uitgeschreven waardoor het justitiele aparaat volledig is vast gelopen. de verantwoordelijke minister heeft de politie dan ook op gedragen veel minder bonnen uit te schrijven.
dus gaan met die banaan!
de belgische politie heeft het afgelopen jaar veel te veel bekeuringen uitgeschreven waardoor het justitiele aparaat volledig is vast gelopen. de verantwoordelijke minister heeft de politie dan ook op gedragen veel minder bonnen uit te schrijven.
dus gaan met die banaan!
dirk de schurk schreef:
even iets recht zetten:
zo![]()
ik draag in leuven, waar de meest hoogtechnologische middelen ter beschikking worden gesteld van de politie om studenten te bekeuren, ALTIJD lichten op mijn lichaam als ik fiets omdat die anders toch kapot zouden gaan, en ik ben al flikken tegengekomen meerdere male en ze gingen der toch blijkbaar mee akkoord
Jurriaan schreef:
kennelijk lezen ook de belgen niet de krant. (of klopt de krant in nederland niet)
dus gaan met die banaan!
Correctie, dat was een burgemeester in Dendermonde die zijn lokale politie die opdracht had gegeven, de daarop volgende dagen heeft die op zijn donder gekregen van verschillende ministers. Die keurden het af en zeiden dat er meer middelen moesten komen en blablabla maar dat ze toch gewoon moesten doorgaan met uitschrijven van boetes.
Greetz,
Animine
Ik vind "m interessant:
Wordt nog een sportief volkje zo, die Belgen... ;D
of stilstaan op het trottoir of op oversteekplaatsen
Wordt nog een sportief volkje zo, die Belgen... ;D
Oh jeezus, zorg op zijn minst dat je de juiste Belgische minister begint belachelijk te maken ::)BattleSickO schreef: Dat belgisch beleid slaat helemaal nergens op, enkel een randdebiel als popie jopie ex-cafebaas Stevaert kan zoiets bedenken.
Minister van Mobiliteit Bert Anciaux (Spirit) is hier rechstreeks verantwoordelijk voor NIET Stevaert.
Maar meer controles zouden effectiever zijn dan die hoge boetes volgens mij.
-
ja hallo zeg wat reden al die autos traag zeg. mss maar 1 of 2 autos die mij(met dfe wagen) zijn gepasseerd.