Remgrepen Hayes
Moderator:Beheerders
-
Hoi,
Wie weet er waar ik nieuwe remgrepen kan halen voor mijn Hayes HFX Comp schijfremmen met stahlflex leidingen.
Bij Bike2build kan ik niet alle types halen, ik wil graag de wat duurdere/beter hebben.
Ik ben benieuwd...
Gr. Sebastiaan
Kijk op www.sebastiaan.org voor eventueel type!!!!
Wie weet er waar ik nieuwe remgrepen kan halen voor mijn Hayes HFX Comp schijfremmen met stahlflex leidingen.
Bij Bike2build kan ik niet alle types halen, ik wil graag de wat duurdere/beter hebben.
Ik ben benieuwd...
Gr. Sebastiaan
Kijk op www.sebastiaan.org voor eventueel type!!!!
- Ghostdog - X
- Contacteer:
Re:Remgrepen Hayes
2+2 = 4 remmen ;D
-
Is niet voor deze bike slimemrik, maar wel grappig!!!
Die hier boven is van mijn vriendin.
Die van mij is de Gary Fisher!!
Die hier boven is van mijn vriendin.
Die van mij is de Gary Fisher!!
-
Iemand??????
hm zou je wel hayes remgrepen nemen ik vind ze nie zow hoor
heb een hayes mag en van begin af aan zat er speling op en nu als ik springen en land dan knalt ie eruit dus voor t geld vind ik ze sux
heb een hayes mag en van begin af aan zat er speling op en nu als ik springen en land dan knalt ie eruit dus voor t geld vind ik ze sux
Hayes remt super voor de rest????? bij de eerste de beste crash zijn de schijven krom en ook bij mij knalt de hendel uit de greep bij het jumpen.Hep ze maar op m"n jeckel gezet en gustaf m op me downhillbolide gegooid,10 keer beter. btw hep ik ook nog een setje remgrepen nodig dussssssssss
-
De bremsen zijn goed alleen de grepen zijn gewoon minder, de remkracht heb ik nog nooit over hoeven klagen.
Bij Bike2build hebben ze losse hendels te koop maar di edingen zijn echt prijzig
Gr. Sebastiaan
Bij Bike2build hebben ze losse hendels te koop maar di edingen zijn echt prijzig
Gr. Sebastiaan
Alle Hayes onderdelen lopen nu via Agu. Dus via elke boerenfietsenmaker die agu reut verkoop kan je in principe Hayes onderdelen krijgen. Meestal ook snel binnen.
- King Zeus @ DirtE19
Ghostdog - X schreef:
![]()
2+2 = 4 remmen ;D
wel spijtig dat er geen calipers opstaan...
-
Tsjaa,
Het is wel een beetje apart.
Het zijn mijn oude wielen, die gebruik ik als ik ga raggen, ik heb nu vrij dure wielen.
Die Bontragers zijn al wat minder vandaar.
Op de andere velgen van mijn vriendin zitten slicks.
Sebastiaan
Het is wel een beetje apart.
Het zijn mijn oude wielen, die gebruik ik als ik ga raggen, ik heb nu vrij dure wielen.
Die Bontragers zijn al wat minder vandaar.
Op de andere velgen van mijn vriendin zitten slicks.
Sebastiaan